| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Metoda design thinking in vključevanje uporabnika v razvoj novih rešitev
Klemen Kos, 2019, magistrsko delo

Opis: Dinamičnost trga je podjetja prisilila v drugačno, inovativno razmišljanje. Podjetja se zavedajo, da so projekti gonilo njihovega razvoja in uspeha na trgu. Prav to zavedanje je pripeljalo do vse večjega povpraševanja po ljudeh, ki imajo izkušnje z delom na projektih. Prav tako se vse več podjetij odloča za drugačen način pristopa do projektov. Med drugačne načine pristopa spada tudi dizajnersko razmišljanje, ki je ciljno usmerjeno na razumevanje potreb drugih in reševanje kompleksnih težav. V magistrski nalogi je dizajnersko razmišljanje podrobneje opisano, prikazana so različna orodja, ki se pri njem uporabljajo, prav tako pa je na primeru predstavljena pot od začetka projekta pa vse do njegove končne rešitve.
Ključne besede: dizajnersko razmišljanje, študentska soba, inovacija, komunikacijski načrt, raziskovalno razvojni projekt, inovacijska orodja
Objavljeno: 09.12.2019; Ogledov: 91; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici