| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Obnova turistično-rekreativnih poti in športnega parka Janina v zdravilišču Rogaška Slatina : magistrsko delo
Gorazd Krofl, 2023, magistrsko delo

Opis: Po osamosvojitvi leta 1991 je razvoj zdravilišča v Rogaški Slatini močno zamrl, s tem pa se je začela degradacija območij, ki niso bila neposredno povezana z zdraviliškim jedrom vendar tvorijo njegovo mejo in predstavljajo dostopna območja do zdraviliškega jedra. Magistrsko delo obravnava problematiko povezave zdraviliškega jedra v Rogaški Slatini z okoliškimi gozdnimi območji, ki so prepredena s turističnimi in rekreativnimi potmi in z vzpostavitvijo klubskih prostorov v športnem parku Janina, izjemno kvalitetnem, a neizkoriščenem prostoru v neposredni bližini zdraviliškega jedra, kjer se danes nahaja samo smučišče. Na podlagi prostorskih in tehničnih analiz je izdelana idejna zasnova revitalizacije ključnih območij, ki predstavljajo pomembna že obstoječa, a degradirana vozlišča preko katerih je mogoče zagotoviti kvalitetno širitev in nadgraditev zdraviliške, športne in turistične ponudbe tako domačinom kot gostom zdravilišča. Pri urejanju so uporabljeni osnovni prostorski posegi in elementi, arhitekturni jezik pa je enovit in zadržan ter prilagojen obstoječi raščeni ali grajeni krajini.
Ključne besede: Rogaška Slatina, zdravilišče, rekreacija, turizem, revitalizacija, športni park, gozdne poti, arhitekturna zasnova
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 456; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (49,20 MB)

2.
Ciljni marketing za ludus d.o.o.
Tomislav Šmuc, 2022, diplomsko delo

Opis: Zaključno delo z naslovom Ciljni marketing za Ludus d.o.o. vsebuje jasno opredelitev marketinga in predstavitev razvoja marketinga skozi čas. Menimo, da je ciljni marketing naprednejši, zato v delu predstavimo to vejo marketinga in njegovo delovanje. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Ludus d.o.o. in športni park Ludus ter naredili krajšo analizo obstoječega marketinga tega športnega parka. Problem športnega parka Ludus d.o.o. vidimo v negativnem razkoraku med planirano in dejansko prodajo. Storitev predstavljajo neopredeljeni prodajni cilji. Cilj naše raziskave je bil spoznati, kakšen pomen ima marketing za podjetje. Na dejanskem primeru športnega parka smo želeli spoznati poteze ciljnega marketinga, dobro raziskati to področje, izbrati komunikacijski kanal in definirati ciljni trg ter doreči prodajne cilje. Z nalogo smo želeli podrobneje določiti usmeritve za marketing v prihodnje. Na podlagi intervjujev, ki so s športnim parkom iz treh različnih smeri močno povezane – direktorja podjetja Ludus d.o.o, receptorja v Športnem parku Ludus in redno uporabnico, kasneje del kolektiva Športnega parka Ludus. Iz vseh treh intervjujev smo sestavili celoto in odgovorili na šest raziskovalnih vprašanj, ki smo si jih zadali v diskusiji zaključnega dela. Ugotovili smo, da ima marketing za podjetje velik pomen, vendar ima še nejasno postavljene marketinške strategije in cilje. Na podlagi analize obstoječega marketinga ter analize raziskovalnih vprašanj smo v diskusiji zapisali tudi nekaj predlogov za izboljšave in nadaljevanje dela na marketinškem področju.
Ključne besede: športni marketing, ciljni marketing, športni park Ludus, prodaja športne storitve
Objavljeno v DKUM: 26.08.2022; Ogledov: 674; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (808,07 KB)

3.
Regeneracija območja Plečnikovega stadiona v Ljubljani
Matic Škorjanec, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga se dotakne problematike širšega območja Centralnega stadiona v Ljubljani. Stadion se prenovi in spremeni v športni park, ki je namenjen širši populaciji, saj ponuja večje število športnih panog. V simbiozi s sosednjima novima večstanovanjskima objektoma pa obogatijo javni prostor in prenovijo del Bežigrada, kjer se degradirana območja ter Plečnikov stadion spremenijo v privlačno infrastrukturo za stanovalce, turiste ter uporabnike športnega parka.
Ključne besede: športni park, večstanovanjski objekt, prenova, javni prostor, arhitektura, zeleni pas, Jože Plečnik, Topniška vojašnica
Objavljeno v DKUM: 31.08.2017; Ogledov: 2634; Prenosov: 389
.pdf Celotno besedilo (94,52 MB)

4.
Zagonska dokumentacija projekta izgradnje športnega parka Moravče
Aleš Burja, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Zagonska dokumentacija je temeljna sestavina vsakega strokovno pripravljenega projekta. V diplomskem delu smo zato na razumljiv način predstavili metode in lastnosti projektnega managementa v teoretičnem delu, ter primer zagonske dokumentacije projekta športni park Moravče v empiričnem delu. Ključni dejavnik za uspešno izvedbo projekta so med drugim jasno definirane zahteve naročnika, ter celovito pripravljena zagonska dokumentacija. V teoretičnem delu naloge so prikazani tudi vsi ostali vplivni dejavniki uspeha izvedbe projekta, osnovni pojmi projektnega managementa, ter različni načini planiranja, organiziranja, vodenja in kontroliranja projekta. Empirični del je namenjen prikazu zagonske dokumentacije na realnem projektu športnega parka Moravče na osnovi celovitega pristopa. V diplomskem delu smo uporabili strokovno literaturo, interne podatke občine Moravče in Nk Termit Moravče, kot tudi lastne ocene ter izračune.
Ključne besede: zagonska dokumentacija, projekt, projektni management, športni park Moravče
Objavljeno v DKUM: 10.08.2016; Ogledov: 1732; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici