| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga managementa pri zagotavljanju sredstev neprofitnih športnih organizacij
Aleks Perger, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na vlogo managementa pri zagotavljanju sredstev za delovanje neprofitnih športnih organizacij. V začetku diplomskega dela smo raziskali, kaj sploh neprofitne organizacije so in kakšne organizacijske strukture poznamo. V nadaljevanju smo opisali, kaj so športna društva in predstavili razlike med profitnimi in neprofitnimi športnimi organizacijami. Opisali smo, kaj je to športni management, katere ključne naloge opravljajo športni managerji in katere so njihove lastnosti. V teoretičnem delu smo raziskali financiranje teh neprofitnih športnih organizacij, katera sredstva poznamo in njihove procese pridobivanja. V raziskovalnem delu diplomskega dela smo obravnavali primer ŠD Mladost. V sklopu tega smo si na začetku diplomskega dela zastavili tri raziskovalna vprašanja, skozi katera smo ugotovili vlogo managementa v delovanju neprofitnih športnih organizacij, učinkovitost sedanjega modela financiranja obravnavanega športnega društva in dodatne možnosti financiranja društva. Najprej smo raziskali zgodovino društva in njegovega delovanja. Nato smo s pomočjo dokumentacije opisali vire financiranja društva ter naredili analizo trenutnega financiranja. V zaključku diplomskega dela smo raziskali dodatne možnosti financiranja obravnavanega društva.
Ključne besede: financiranje, športne organizacije, športni management, dodatne možnosti, model financiranja, izboljšanje, analiza društva, neprofitne športne organizacije, sponzorstva, donacije
Objavljeno v DKUM: 06.09.2024; Ogledov: 125; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (778,83 KB)

2.
Podjetniške namere prostovoljcev na športnih dogodkih - Primer OFEM Maribor 2023
Maruša Markuš, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo preučuje podjetniške namere prostovoljcev na športnih dogodkih, pri čemer se osredotoča na prostovoljce na OFEM 2023 v Mariboru. Raziskava se nanaša na socialno podjetništvo, ki je usmerjeno v družbeno blaginjo. Pri tem poudarja vlogo neplačanega dela pri ustvarjanju družbene vrednosti. Med 100 anketiranimi prostovoljci, večinoma mlajšimi od 30 let in ženskami, jih 54 ni imelo predhodnih izkušenj s prostovoljstvom, pri čemer je 60% prostovoljcev motivirala pridobitev potrdila Evropskega olimpijskega komiteja za podporo v nadaljnji karieri. Večina ne izraža podjetniških namer, saj 44 vprašanih še ni odločenih glede svoje morebitne podjetniške poti, medtem ko je le 36 odločenih, da bodo postali podjetniki. Po analizi smo prišli do nekaterih drugih dodatnih ugotovitev, ki jih hipoteze niso obravnavale, na primer, da ima 28% vprašanih že svojo podjetniško idejo, 24% pa jih je že vključenih v neke podjetniške aktivnosti. Večina anketiranih prostovoljcev je mnenja, da je mreženje pomembno za podjetniški uspeh, kakor tudi redno zastavljanje lastnih ciljev in vizij za prihodnost. Tekom raziskovanja smo bili osredotočeni zgolj na slovenske prostovoljce, tako da prostovoljcev iz drugih držav nismo obravnavali. V prihodnje bi bilo zanimivo raziskati, ali so prisotne kakšne razlike med slovenskimi in tujimi prostovoljci. Skozi našo raziskavo smo tudi zasledili, da nekatera področja povezav med prostovoljstvom in podjetništvom v literaturi še niso bila podrobneje raziskana in bi jih bilo v prihodnosti smiselno izpeljati in izpopolniti dosedanje znanje in ugotovitve.
Ključne besede: prostovoljstvo, socialno podjetništvo, podjetniške značilnosti, podjetniške namere, športni dogodki, športni management
Objavljeno v DKUM: 14.05.2024; Ogledov: 244; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

3.
Marketinško komuniciranje rokometnih klubov na družbenih omrežjih
Luka Milič, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje ima tako v svetu, kakor tudi pri zasnovi organizacije velik pomen, saj si z njim organizacije pomagajo uspešno priti na trg z določenim izdelkom. Preden se organizacija loti načrta marketinškega komuniciranja, mora imeti izbrano svojo blagovno znamko ter svoj izdelek, oziroma storitev, ki jo bo ponujala na trgu potrošnikom. Marketinško komuniciranje zahteva veliko načrtovanja in premišljenosti. Pred vstopom na trg mora vsaka organizacija vedeti, kaj bo ponujala na trgu, komu bo ponujala to storitev ali izdelek, kako bo stopila v stik z bodočimi potrošniki, kako bo ohranjala zveste stranke in podobno. Ker živimo v hitro razvijajočem se svetu, se je tudi marketinško komuniciranje prestavilo na digitalne medije. Marketinško komuniciranje je zelo pomembno upoštevati tudi v športu in trženju športnih klubov. Pri športnem marketingu lahko tržimo izdelke, dogodke ali pa celo posamezne igralce. Prav tako je potrebno biti pri športnem marketingu pozoren na to, kaj se bo oglaševalo, kako se bo oglaševalo in kaj bo od tega imela določena športna organizacija. Pri športnem marketingu so prav tako pomembni sponzorji, ki so eden od glavnih finančnih virov športnih organizacij. V magistrski nalogi je bolj podrobno opisana blagovna znamka, kot tudi proces marketinškega komuniciranja in zakaj je le ta tako zelo pomemben. Prav tako se v magistrski nalogi srečamo z bolj podrobnimi oblikami marketinškega komuniciranja ter digitalnega marketinškega komuniciranja. V zadnjem poglavju teoretičnega dela je bolj podrobno zapisano tudi zakaj je marketing tako zelo pomemben v športu. Po teoretičnem delu sledi še empirični del, kjer smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili mnenje ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. Prvi del magistrske naloge je bil teoretičen, kjer smo s strokovno literaturo bolj podrobno pregledali teorijo marketinškega komuniciranja, v drugem empiričnem delu pa smo naredili še raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika in le to analizirali. V empiričnem delu smo se osredotočili na lastno raziskavo s katero smo želeli pridobiti mnenja ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. V prvem delu empiričnega poglavja smo predstavili metodo raziskovanja in na kratko opisali vprašanja, ki jih je zajemal anketni vprašalnik. Sledila je analiza demografskih vprašanj, potem pa še analiza glavnih vprašanj naše raziskave. Na koncu je sledilo še preverjanje zastavljenih hipotez in sklep.
Ključne besede: družbena omrežja, rokometni klub, šport, športni marketing, športni management, informiranje, blagovna znamka, marketinško komuniciranje.
Objavljeno v DKUM: 16.02.2024; Ogledov: 479; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

4.
Management nogometnega kluba vipava pri razvoju vipavske doline
Branko Tutuš, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil preveriti, ali Nogometni klub (NK) Vipava pripomore k povezovanju posameznikov različnih starostnih skupin k večjemu medgeneracijskemu druženju, ali s svojo infrastrukturo omogoča posamezniku vključevanja v šport in ali z aktivnostjo v različnih tekmovanjih omogoča boljšo prepoznavnost kraja kot takega. Področje preučevanja diplomskega dela je management NK Vipava pri razvoju Vipavske doline. V teoretičnem delu je prikazana splošna teorija managementa in podrobneje teorija managementa v športu. Predstavljen je tudi NK Vipava in njegova zgodovina. V empiričnem delu so prikazani rezultati devetih intervjujev, ki smo jih opravili s ključnimi akterji v NK Vipava. Poglavitni rezultati dela so oblikovana rešitev v obliki praktičnih predlogov. Ugotovljeno je, da NK Vipava s svojo infrastrukturo omogoča vključevanje v šport in da omogoča boljšo prepoznavnost kraja
Ključne besede: management, športni management, nogometni klub
Objavljeno v DKUM: 20.12.2023; Ogledov: 386; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

5.
Management v športu : izbrana poglavja
2023, zbornik

Opis: Znanstvena monografija Management v športu - izbrana poglavja pokriva področja, ki se prvenstveno nanašajo na področje športa v povezavi z različnimi elementi managementa in upravljanja ter širšimi vidiki družbe. Vsebina monografije je predvsem v koraku s časom in sledi potrebam povezovanja znanstvenih vsebin z aplikativnimi učinki. Poglavja, ki so del znanstvene monografije in obsegajo ustrezno stopnjo interdisciplinarnosti, naj bodo odskočna deska za proučevanje in nadgradnjo znanj študentov, akademske javnosti in širše družbe.
Ključne besede: management, šport, organizacija, športni manager, turizem
Objavljeno v DKUM: 23.03.2023; Ogledov: 669; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (6,03 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Vloga športnega managerja v profesionalnem tenisu
Matej Muhič, 2022, diplomsko delo

Opis: Management je proces dela z drugimi in preko drugih za učinkovito doseganje ciljev s omejenimi viri. Manager v podjetju potrebuje vrline kot so: postavljanje ciljev, planiranje, organiziranje in motiviranje ljudi. Vodenje, ki je lahko avtokratsko, demokratično ali permisivno ima prav tako velik vpliv za dobro in učinkovito delovanje podjetij. Športni management ima več različnih oblik. Športni manager je poklic, ki obsega najrazličnejša področja delovanja, ki so primerljiva s področji delovanja podjetja. Športna industrija je izredno obsežna. Naloge športnih managerjev v taki industriji so ključnega pomena za sam obstoj določenih športov. Športna industrija je vredna stotine milijard evrov, zato nasploh spada pod vodilne industrije današnjega sveta. Vloga športnega managerja v profesionalnem tenisu je bistvenega pomena za način razvoja in delovanja teniškega igralca. Športni manager opravlja podobne funkcije vodenja, usmerjanja, organiziranja in načrtovanja procesov kot manager v podjetju. V raziskovalnem delu smo opravili intervjuje s tremi različnimi športnimi trenerji in managerji tenisa. Vsak izmed intervjuvancev nas je popeljal skozi svojo športno kariero in opisal, kako je začel delovati kot športni trener. Vsak izmed njih nam je povedal tudi, kako in kdaj oziroma kje je meja, ko postaneš za določenega igralca manager, ali si lahko manager več igralcem in kakšne so funkcije športnega managerja.
Ključne besede: Management, manager športni manager, opredelitev vodenja, naloge športnega managerja, vrste športnih managerjev, vpliv športnega managerja na športnika.
Objavljeno v DKUM: 24.11.2022; Ogledov: 589; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (744,91 KB)

7.
Delovanje športnih organizacij
Aljaž Kocet, 2022, magistrsko delo

Opis: Šport že dolgo časa ne predstavlja samo enega izmed mnogih hobijev, ki si ga lahko posamezniki izberemo. Športne organizacije so se v zadnjih nekaj letih, morda celo desetletjih, razvile do tolikšne mere, da v današnjih časih skoraj ni več posameznika, ki ne bi prepoznal logotipa svetovno znanega športnega kluba ali pa vsaj nekaterih glavnih zvezdnikov teh klubov. Športno okolje že dalj časa tudi ni več odmaknjeno od poslovnega sveta, vedno večji postaja namreč tudi poslovni segment športnih organizacij, ki se vedno bolj zavedajo pomembnosti rasti in razvoja celotne organizacije. Dejstvo je tudi, da lahko, če gledamo skozi prizmo delovanja organizacij, v športnih organizacijah najdemo večino mehanizmov, pristopov in principov, ki jih najdemo tudi v klasičnih organizacijah. Prav tako, kot lahko v klasičnih poslovnih organizacijah najdemo veliko različnih tipov managerjev, lahko te najdemo tudi v športnih organizacijah, kjer imajo managerji enako pomembno vlogo pri ustvarjanju rasti in razvoja celotne organizacije kot managerji v klasičnih poslovnih organizacijah. V povezavi z managerji je pomembno razmisliti tudi o načinih vodenja, ki se pojavljajo v organizacijah. Tudi tukaj športne organizacije niso izjema, saj je tudi v športnem okolju veliko odvisno od načina vodenja, ki ga managerji uporabljajo pri svojem delu. Omenjena dejstva predstavljajo glavno tematiko tega magistrskega dela, saj se zavedamo, da so športne organizacije v poslovnem svetu še vedno na nek način na stranskem tiru oziroma se jim ne posveča prav veliko pozornosti. Čeprav se v zadnjih nekaj letih ta trend nekoliko spreminja, pa je šport vseeno še vedno v večini obravnavan zgolj kot hobi in ne toliko kot predmet posla. Tako lahko povzamemo, da se tudi športne organizacije vse bolj ravnajo po principih delovanja poslovnih organizacij, saj jim to prinaša tako športne kot poslovne rezultate. V empirični raziskavi smo prišli do nekaterih pomembnih spoznanj. Jasno je na primer razvidna povezava med velikostjo nogometnega kluba in natančno ter celovito razdelano organizacijsko strukturo. V primerjavi s klasičnimi poslovnimi organizacijami smo lahko ugotovili tudi, da gre pri športnih organizacijah za manjše število opredeljenih področij. V analizi smo analizirali tudi prihodke v določenih uspešnih evropskih nogometnih klubih. Rezultati so jasno pokazali dejstvo, da imajo največje število osvojenih lovorik tisti nogometni klubi, ki v svojem poslovanju ustvarjajo tudi največ prihodkov.
Ključne besede: organizacija, organizacijska struktura, struktura prihodkov, uspešnost organizacije, management, šport, športni management, športna organizacija, nogomet, nogometni klubi
Objavljeno v DKUM: 07.10.2022; Ogledov: 619; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

8.
Management človeških virov v športnem klubu
David Ban, 2022, magistrsko delo

Opis: Z uvedbo uspešnega managementa človeških virov je mogoče doseči cilje podjetja in povečati njegov uspeh. Vse dejavnosti poslovnega procesa so odvisne od človeških virov, zato je treba management človeških virov obravnavati kot ključni del poslovne strategije. Šport ima pomembno vlogo pri izboljšanju zdravja, učenju novih veščin, razvijanju individualne samozavesti in timskega dela. Za dobro in uspešno delovanje mora biti športni sistem dobro zasnovan in organiziran na lokalni in državni ravni. Nenehna vlaganja v šport spodbujajo aktivno ukvarjanje s športom in krepijo športni sistem. V magistrski nalogi smo predstavili management človeških virov v športnem klubu in analizirali RK Krško. Ker je to področje še dokaj neraziskano, bi ga bilo smiselno v prihodnje bolj temeljito raziskati, saj lahko prispeva k boljšim rezultatom v športnih klubih. Magistrsko nalogo smo razdelili na dva dela. V prvem delu smo predstavili teoretične osnove in opredelili razlike med tradicionalnim managementom in managementom človeških virov v športu. V drugem delu smo povezali teoretično znanje z raziskovalnim delom. Podrobno smo predstavili RK Krško in anketni vprašalnik, na podlagi katerega smo ugotovili soodvisnost managementa človeških virov in rezultatov kluba. Aktivnosti managementa človeških virov v RK Krško so glede na rezultate ankete ustrezni. Na podlagi ugotovitev smo podali tudi možnosti za izboljšave in nadaljnje analize.
Ključne besede: Management človeških virov, športni management, šport, športni klubi, rokomet, RK Krško.
Objavljeno v DKUM: 02.06.2022; Ogledov: 902; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

9.
Management in vpliv pandemije covid-19 v nogometnem klubu NŠ Mura
Tjaša Nemec, 2021, diplomsko delo

Opis: Konec leta 2019 se je v Wuhunu, mestu na Kitajskem razširil nov koronavirus imenovan SARS-CoV-2, zaradi katerega je bila po svetu razglašena pandemija. Pandemija je za seboj pustila številne negativne posledice. COVID-19 ne vpliva le na ljudi, temveč tudi na institucije. Nova bolezen je zrušila zdravstvene sisteme po vsem svetu zaradi hitrega širjenja in hudih simptomov, ki lahko privedejo do smrti. Vendar pa virus ni prizadel le institucije, ki so povezane z zdravstvom. COVID-19 je močno prizadel celotno gospodarstvo države. Prav tako ni nič druge z institucijami, ki so povezane s športom. Tako športniki kot tudi svet športa so se znašli v nepričakovanem položaju, saj je bil svet športa primoran preklicati vse programe tekmovanj, tako posameznih kot ekipnih športov, in s tem zagotoviti predvsem zdravje športnikov in občinstva. Šport kot dejavnost iz leta v leto nenehno napreduje, in ga lahko v nekaterih segmentih enakovredno primerjamo z drugimi gospodarskimi panogami. Temeljni razlog pa se skriva v učinkovitem in sistematičnem managementu, s katerim načrtujemo in nadzorujmo celoten proces delovanja športne organizacije, v našem primeru nogometnega kluba NŠ Mura. Različni primeri iz prakse dokazujejo, da obstajajo povezave med gospodarstvom, poslovnim svetom, športom in športniki. Športni management je pomemben pri doseganju vrhunskih rezultatov, obenem pa vrhunski rezultati predstavljajo uspešnost nogometnega kluba, katerega se ključni pomen kaže v obliki finančnih sredstev. V diplomskem projektu smo v uvodu opisali področje in opredelili problem, predstavili namene, cilje ter hipoteze diplomskega projekta. V drugem poglavju smo predstavili nekaj teoretičnih osnov managementa, njegove osnovne ravni ter temeljne funkcije managementa, opredelili smo tudi managerja ter njegove vloge, lastnosti in sposobnosti pri opravljanju njegovega dela. V tretjem poglavju smo obravnavali športni management, njegove temeljne naloge in področja športnega managementa, obenem pa predstavili ključne kadre v športnem managementu. V zadnjem, petem poglavju, smo predstavili nogometni klub NŠ Mura, in opredelili vplive ter posledice, ki jih je pustila pandemija COVID-19 v nogometnem klubu NŠ Mura.
Ključne besede: management, manager, neprofitne organanizacije, športni management, covid-19, nogometni klub NŠ Mura
Objavljeno v DKUM: 26.10.2021; Ogledov: 975; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

10.
Management v športnem klubu
David Ban, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu z naslovom Management v športnem klubu sem raziskal management in izvajanje managementa v Rokometnem klubu Krško (v nadaljevanju RK Krško), ki je neprofitna organizacija. Poudariti sem želel pomen dobrega managementa, saj tako klub oblikuje pozitivno podobo v javnosti in pridobiva pokrovitelje, uporabnike športnih storitev, obiskovalce tekem in povečuje število trenirajočih članov. Za uspešnost športnega kluba je pogosto ključnega pomena s kolikšnimi finančnimi sredstvi razpolagajo. Najprej sem navedel nekaj teoretičnih osnov managementa, managementa v športu in neprofitnih organizacij. Nato sem opisal športna društva in rokomet. Teorijo sem povezal s praktičnim primerom in predstavil RK Krško ter raziskal zadovoljstvo članov kluba z izvajanjem managementa. Ugotovil sem, da so člani z izvajanjem managementa v klubu zadovoljni ali zelo zadovoljni, delo vodstva pa ocenjujejo kot solidno, dobro ali zelo dobro. Vendar nekatere pomanjkljivosti vseeno obstajajo. Na osnovi analize obstoječega managementa, ugotovitev in odgovorov na vprašanja, sem podal ideje in predloge za izboljšave.
Ključne besede: Management, Rokometni klub Krško, neprofitne organizacije, športni management, rokomet.
Objavljeno v DKUM: 28.10.2019; Ogledov: 1381; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (621,74 KB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici