| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Policija in nasilje v športu : diplomsko delo
Robert Berginc, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: policija, policijsko delo, športne prireditve, šport, nasilje, diplomske naloge
Objavljeno: 02.03.2010; Ogledov: 2525; Prenosov: 467
.pdf Celotno besedilo (326,64 KB)

3.
Navijači - dogajanje na športnih prireditvah : (raziskava z udeležbo)
David Duh, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: športne prireditve, navijači, odklonsko vedenje, nasilje, diplomske naloge
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 1978; Prenosov: 242 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
POMEN NOGOMETNIH PRIREDITEV PRI TRŽENJU ŠPORTNEGA TURIZMA V SLOVENIJI
Milan Emeršič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavam pomen nogometnih prireditev pri trženju športnega turizma, pri čemer se preučevanje nanaša na velika nogometna tekmovanja v Sloveniji. Prav tako me je zanimalo, ali tudi v Sloveniji velja rek, da je nogomet najpomembnejša postranska stvar na svetu. Nogomet bom izpostavil kot aktivnost in kot dejavnost, ki je v tesni interakciji s turizmom, z menedžmentom in s trženjem. Ljudje po vsem svetu spremljajo nogomet množično. Veliko ljudi živi za to največjo postransko stvar na svetu na način, da se povezujejo v navijaške skupine ter spremljajo svoje klube doma in v tujini. Ni jim dovolj, da gledajo tekme doma preko televizijskih zaslonov. Najbolj navdušeni trdijo, da želijo biti v neposredni bližini dogodka, da bi dihali isti zrak kot njihovo moštvo in da bi mu bili v pomoč in oporo kot »trinajsti igralec«. Analiziral sem nekatera velika nogometna tekmovanja v Sloveniji, o tem naredil raziskavo in opisal globalne trende pri razvoju športnega turizma. Pri tem sem se osredotočil na športne prireditve in njihovo načrtovanje, organiziranje, vodenje in nadziranje ter še posebej na njihovo trženje. V raziskavi sem analiziral menedžiranje nogometne tekme med slovensko reprezentanco in reprezentanco Rusije v Mariboru 18. 11. 2009 na stadionu Ljudski vrt v Mariboru. Hkrati sem analiziral tudi pomembnost in vpliv nogometnih prireditev na turizem v Sloveniji.
Ključne besede: Ključne besede: nogomet, športni turizem, športne prireditve, menedžiranje in trženje nogometnih prireditev, nogometna tekma Slovenija – Rusija.
Objavljeno: 03.01.2012; Ogledov: 1987; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (408,77 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici