| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga managementa pri zagotavljanju sredstev neprofitnih športnih organizacij
Aleks Perger, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na vlogo managementa pri zagotavljanju sredstev za delovanje neprofitnih športnih organizacij. V začetku diplomskega dela smo raziskali, kaj sploh neprofitne organizacije so in kakšne organizacijske strukture poznamo. V nadaljevanju smo opisali, kaj so športna društva in predstavili razlike med profitnimi in neprofitnimi športnimi organizacijami. Opisali smo, kaj je to športni management, katere ključne naloge opravljajo športni managerji in katere so njihove lastnosti. V teoretičnem delu smo raziskali financiranje teh neprofitnih športnih organizacij, katera sredstva poznamo in njihove procese pridobivanja. V raziskovalnem delu diplomskega dela smo obravnavali primer ŠD Mladost. V sklopu tega smo si na začetku diplomskega dela zastavili tri raziskovalna vprašanja, skozi katera smo ugotovili vlogo managementa v delovanju neprofitnih športnih organizacij, učinkovitost sedanjega modela financiranja obravnavanega športnega društva in dodatne možnosti financiranja društva. Najprej smo raziskali zgodovino društva in njegovega delovanja. Nato smo s pomočjo dokumentacije opisali vire financiranja društva ter naredili analizo trenutnega financiranja. V zaključku diplomskega dela smo raziskali dodatne možnosti financiranja obravnavanega društva.
Ključne besede: financiranje, športne organizacije, športni management, dodatne možnosti, model financiranja, izboljšanje, analiza društva, neprofitne športne organizacije, sponzorstva, donacije
Objavljeno v DKUM: 06.09.2024; Ogledov: 125; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (778,83 KB)

2.
Organizacijska kultura : pojmovanje, evolucija in merjenje od industrijske revolucije do digitalne dobe
Petra Robnik, Barbara Pavlakovič Farrell, Marko Ferjan, 2020, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Namen prispevka je pojasniti izvor in razvoj koncepta organizacijske kulture, njen pomen ter metode merjenja. Najprej kronološko predstavljamo pojmovanje organizacijske kulture v različnih obdobjih razvoja organizacij. Koncept organizacijske kulture se je pojavil v začetku 20. stoletja in izhaja iz paradigme organizacijskega vedenja. Razumevanje organizacijske kulture se je spreminjalo vzporedno s stopnjo razvoja organizacij. Današnje razumevanje organizacijske kulture izhaja iz teorije socialne identitete. Globalizacija ni bila zadnja sprememba poslovnega sveta. Opažamo, da se svet spreminja še naprej. Menimo, da bo eno ključnih vprašanj organizacijske kulture prihodnosti vprašanje odnosa do varnosti. Pojav in razvoj organizacijske kulture ima povsem ekonomsko ozadje. Zmotno je prepričanje, da so motivi organizacij za razvoj kulture moralno-etične narave. Raziskovali smo organizacijsko kulturo športnih in turističnih organizacij. Zanimalo nas je, ali med njimi obstajajo razlike. Uporabili smo vprašalnik GLOBE. Opravili smo spletno anketiranje. Analiza je pokazala, da med preučevanima organizacijama obstajajo statistično značilne razlike. Športni klubi bolj spoštujejo moč in avtoriteto, se izogibajo negotovosti, bolj so usmerjeni v uspešnost. Turistična združenja bolj spoštujejo enakost spolov.
Ključne besede: organizacijska kultura, GLOBE, športne organizacije, turistične organizacije, organizacijsko vedenje
Objavljeno v DKUM: 29.01.2024; Ogledov: 358; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (6,08 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Stil vodenja v športni organizaciji in zadovoljstvo zaposlenih
Gal Schweiger, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali stil vodenja v športni organizaciji in zadovoljstvo njihovih zaposlenih. Namen je bil izvedeti, ali direktor klub vodi na pravi način, saj ni vsak način vodenja ustrezen, ter kako se zaposleni odzovejo na njegov način vodenja in ali je ta način v dani situaciji primeren. Pomembno je tudi zadovoljstvo zaposlenih, saj je le tako lahko vsaka organizacija najuspešnejša in lahko vedno napreduje. Za ugotovitev stila vodenja smo opravili intervju z direktorjem športne organizacije, medtem ko so zaposleni v organizaciji izpolnili anketni vprašalnik, ki je temeljil na vprašanjih o njihovem zadovoljstvu, v katerem so izražali svoja stališča glede že vnaprej podane trditve. Večina zaposlenih je bila zadovoljna, zato lahko zaključimo, da direktor uporablja pravilen stil vodenja.
Ključne besede: stili vodenja, zadovoljstvo zaposlenih, športne organizacije
Objavljeno v DKUM: 08.12.2023; Ogledov: 275; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

4.
Management blagovnih znamk v športu
Luka Ornik, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu bom v začetku razložil pojme, ki se povezujejo z diplomskim projektom. V okviru tega bom opisal pojme managementa , predvsem v športu. Opredelil bom pojem blagovna znamka, kako jih prepoznamo v športu, katere so dovolj uspešne kaj so razlogi zato, in na kak način to dosečti. Posvetil se bom managementu blagovnih znamk v športu, v nalogi bom skušal odgovoriti na vprašanja, kako upravljati z blagovnimi znamkami, da bodo postala in tudi ostala prepoznavna v svoji športni panogi. Tukaj lahko delimo blagovne zanmke na ekipne športe, športnikih kot blagovni znamki, prireditvi kot blagovni znamki in blagovnih znamkah športne opreme. Pomembno mi je , da uspem ugotoviti kaj vse je potrebno za to, da je blagovna znamka uspešna in katere koncepte managementa in marketinga za to potrebujemo. Opisal bom tudi vlogo marketinga v športu in predvsem marketinško komunicranje v športu. V zaključku bom opisal organizacijo športne prireditve v Sloveniji. Opisal bom organizacijo svetovnega prvenstva v biatlonu na Pokljuki. Cilj mojega diplomskega projekta je tako , da uspem spoznati kako deluje blagovna znamka in kaj vse je potrebno narediti, da imamo uspešno, ugledno in prepoznavno blagovno znamko v športu.
Ključne besede: management, blagovna znamka, marketing, šport, športne organizacije, biatlon
Objavljeno v DKUM: 04.11.2021; Ogledov: 1150; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

5.
Zaposleni v digitalni dobi
2019

Opis: Znanstvena monografija razvija znanstveno področje kadrovskega managementa, ki v svojem izhodišču generira zaposlenega, posameznika, ki v pričakovanju novih rešitev, tehnologij in ciljev, prispevajo k realizaciji vsakdana organizacije in njenih strateških ciljev. Tehnologija, ki jo generira razvoj znanosti in stroke, nam je v danih okoliščinah marsikdaj v pomoč, marsikdaj pa tudi spotika na poti do rešitev. Zavedanje, da je razvoj organizacij na področju kadrovskega managementa doseglo skozi leta strateški pomen, kljub temu, da še mnogo organizacij to žal obravnava kot administrativno funkcijo organizacije, je korak bližje k uresničitvi temeljnega poslanstva kadrovskega managementa. Upravljanje ljudi, zaposlenih in poslušanje tistih, ki so glavno vodilo v doseganju postavljenih ciljev organizacije je nuja in neizogibno dejstvo. Na kakšen način organizacije dosegajo in presegajo tovrstne rezultate, je v rokah tistih, ki morajo/so vešči upravljanja z ljudmi. Človek je s svojim človeškim in socialnim kapitalom vedno in vselej gonilo razvoja in napredka organizacij.
Ključne besede: informacijska tehnologija, kadrovski management, proces zaposlovanja, CV-vizitka, digitalna doba, zaposlovanje, narava dela, nestandardne oblike zaposlitve, ekosistem, digitalizacija, komuniciranje, krizni manager, priložnosti za mlade, kriza, izobraževanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, digitalna transformacija, organizacijska kultura, GLOBE, športne organizacije, turistične organizacije, IKT, HRM
Objavljeno v DKUM: 17.02.2020; Ogledov: 1703; Prenosov: 152
URL Povezava na datoteko

6.
MANAGEMENT BLAGOVNIH ZNAMK V ŠPORTU
JAN KRISTL, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu so na začetku razloženi pojmi, ki se povezujejo z delom diplomskega projekta. V okviru tega opredeljujemo pojem blagovna znamka, saj ga v različnih delih različno tolmačijo in opredeljujejo. Temu sledi opredelitev blagovnih znamk, ki jih poznamo v športu. Posvečamo se predvsem managementu blagovnih znamk v športu, kot navaja naslov diplomskega projekta. Tukaj lahko govorimo predvsem o blagovnih znamkah v ekipnih športih, blagovnih znamkah športne opreme, športnikih kot blagovnih znamkah, prav tako pa lahko med blagovne znamke umestimo tudi prireditve. Pomembno je predvsem, da ugotovimo, kaj je potrebno za to, da je blagovna znamka v športu uspešna in prepoznavna oz. kateri koncepti managementa in marketinga so potrebni, da bo vsak posameznik prepoznal določeno blagovno znamko in se z njo poistovetil. V zaključku predstavljamo organizacijo evropskega prvenstva v košarki, ki ga je organizirala Slovenija.
Ključne besede: : blagovna znamka, šport, management, marketing, športniki, športne organizacije, košarka
Objavljeno v DKUM: 15.12.2017; Ogledov: 1657; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (454,71 KB)

7.
REŠITVE SAP V SVETU ŠPORTA
Ensar Demir, 2016, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega projekta so rešitve podjetja SAP v športni panogi. Na začetku diplomskega projekta so predstavljene rešitve ERP in njihov razvoj, kot osnove poslovnih rešitev. V nadaljevanju je predstavljeno podjetje SAP skozi zgodovinski razvoj in trendi na področju njihovih rešitev. Sledi podrobna analiza rešitev podjetja SAP za šport. Rešitve so razdeljene v tri kategorije in sicer trženje in sodelovanje, prodaja in poslovanje ter učinek ekipe. V treh kategorijah je predstavljeno 16 različnih rešitev. Analizira je tudi rešitev SAP Sports One, ki je najboljša in najsodobnejše rešitev podjetja SAP za športno panogo. Za konec sta prikazana dva primera iz prakse. Liga NBA in Nemška nogometna zveza sta se odločila za rešitve podjetja in SAP in dosegla odlične rezultate.
Ključne besede: celovite informacijske rešitve, rešitve ERP, rešitve za šport, SAP Sports One, športne organizacije, tehnologija, SAP
Objavljeno v DKUM: 10.11.2016; Ogledov: 1865; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

8.
Menedžment blagovnih znamk v športu
Monika Klančnik, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu bom govorila na splošno o blagovnih znamkah v športu, katere poznamo in katere so uspešne. Posvetila se bom predvsem menedžmentu blagovnih znamk v športu. Ker poznamo v športu več delitev blagovnih znamk, bom govorila o športni opremi, športnikih in športnih organizacijah kot blagovnih znamkah. Naštela in predstavila bom temeljne naloge menedžmenta v športu. Dotaknila se bom marketinga v športu. Na koncu diplomskega projekta pa bom opisala organizacijo prireditve Watervolley. Cilj mojega diplomskega projekta je spoznati, kako je potrebno delovati v športu, da bomo uspešni ter bomo ustvarili ugledno in prepoznavno blagovno znamko.
Ključne besede: blagovna znamka, menedžment, šport, športniki, športne organizacije
Objavljeno v DKUM: 22.03.2016; Ogledov: 2935; Prenosov: 258
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

9.
Športno sodišče : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Dejan Filipović, 2015, diplomsko delo

Opis: Šport je del dediščine vsakega človeka, pomanjkanja športa se ne da nadoknaditi. (Pierre de Coubertin) V današnjih časih je šport postal pomembna rekreacijska dejavnost. Marsikdo si je obljubil, da se bo s pomočjo teka, fitnesa ali katere druge metode spravil v boljše psihofizično stanje in si tako izboljšal zdravje. Pri tem lahko rekreativni športniki uživajo različne prehrambne dodatke za regeneracijo, hitrejšo rast mišic, topljenje maščob in ostale dodatke, ki jim pomagajo doseči želene cilje. Tu pride do ločitve med rekreativnimi in profesionalnimi športniki, ki nekaterih dodatkov ne smejo jemati, saj so slednji lahko tretirani kot poživila. Večina držav in športnih panog ima institucije, ki sodelujejo z mednarodnimi zvezami v boju proti dopingu. V Sloveniji se proti dopingu borijo vse agencije in institucije športnih panog. Pri testiranjih jim na pomoč priskoči Slovenska antidoping organizacija (v nadaljevanju SLOADO). V diplomski nalogi bomo predstavili dopinški primer Alberta Contadorja. Nepravilnosti se dogajajo tudi na nogometnih zelenicah in zunaj njih. Velik problem predstavljajo nameščanje tekem, pranje denarja, uvoz in registriranje ljudi oz. igralcev, ki drugače ne bi mogli dobiti dovoljenja za bivanje v Evropi. Težave povzročajo tudi razgreti ali razočarani navijači oz. huligani, ki na tribunah delajo nerede, žalijo igralce z rasističnimi komentarji ali transparenti. Pogledali si bomo zakone in pravila, ki veljajo v svetu nogometa in jih določata Fédération Internationale de Football Association (v nadaljevanju FIFA) in The Union of European Football Associations (v nadaljevanju UEFA). Predstavili bomo sodbi in primera, ki sta se zgodila lansko leto, in sicer incident, ki se je zgodil na kvalifikacijski tekmi med Srbijo in Albanijo, ter ugriz urugvajskega nogometaša, Luisa Suareza, na svetovnem prvenstvu v Braziliji. S takimi in podobnimi problemi se prvotno ukvarjata FIFA in UEFA, ki s pomočjo drugih mednarodnih institucij kaznujeta tiste, ki se ne držijo pravil. Obtoženi se lahko na izrečene kazni pritožijo. Primer nato prevzame Arbitražno športno sodišče (Court of arbitration for sport, v nadaljevanju CAS), ki pregleda primer in poda končno odločitev.
Ključne besede: šport, športno sodišče, športne organizacije, sodelovanje, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 22.10.2015; Ogledov: 1217; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (385,89 KB)

10.
Financiranje športa na lokalni ravni : magistrsko delo
Drago Alenc, 2012, magistrsko delo

Opis:
Ključne besede: šport, športne organizacije, financiranje, trženje, vprašalniki, analize, Slovenija, magistrska dela
Objavljeno v DKUM: 12.03.2012; Ogledov: 2234; Prenosov: 376
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici