| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Financiranje športa na lokalni ravni : magistrsko delo
Drago Alenc, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis:
Ključne besede: šport, športne organizacije, financiranje, trženje, vprašalniki, analize, Slovenija, magistrska dela
Objavljeno: 12.03.2012; Ogledov: 1297; Prenosov: 280
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

2.
Menedžment blagovnih znamk v športu
Monika Klančnik, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu bom govorila na splošno o blagovnih znamkah v športu, katere poznamo in katere so uspešne. Posvetila se bom predvsem menedžmentu blagovnih znamk v športu. Ker poznamo v športu več delitev blagovnih znamk, bom govorila o športni opremi, športnikih in športnih organizacijah kot blagovnih znamkah. Naštela in predstavila bom temeljne naloge menedžmenta v športu. Dotaknila se bom marketinga v športu. Na koncu diplomskega projekta pa bom opisala organizacijo prireditve Watervolley. Cilj mojega diplomskega projekta je spoznati, kako je potrebno delovati v športu, da bomo uspešni ter bomo ustvarili ugledno in prepoznavno blagovno znamko.
Ključne besede: blagovna znamka, menedžment, šport, športniki, športne organizacije
Objavljeno: 22.03.2016; Ogledov: 1051; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

3.
Športno sodišče
Dejan Filipović, 2015, diplomsko delo

Opis: Šport je del dediščine vsakega človeka, pomanjkanja športa se ne da nadoknaditi. (Pierre de Coubertin) V današnjih časih je šport postal pomembna rekreacijska dejavnost. Marsikdo si je obljubil, da se bo s pomočjo teka, fitnesa ali katere druge metode spravil v boljše psihofizično stanje in si tako izboljšal zdravje. Pri tem lahko rekreativni športniki uživajo različne prehrambne dodatke za regeneracijo, hitrejšo rast mišic, topljenje maščob in ostale dodatke, ki jim pomagajo doseči želene cilje. Tu pride do ločitve med rekreativnimi in profesionalnimi športniki, ki nekaterih dodatkov ne smejo jemati, saj so slednji lahko tretirani kot poživila. Večina držav in športnih panog ima institucije, ki sodelujejo z mednarodnimi zvezami v boju proti dopingu. V Sloveniji se proti dopingu borijo vse agencije in institucije športnih panog. Pri testiranjih jim na pomoč priskoči Slovenska antidoping organizacija (v nadaljevanju SLOADO). V diplomski nalogi bomo predstavili dopinški primer Alberta Contadorja. Nepravilnosti se dogajajo tudi na nogometnih zelenicah in zunaj njih. Velik problem predstavljajo nameščanje tekem, pranje denarja, uvoz in registriranje ljudi oz. igralcev, ki drugače ne bi mogli dobiti dovoljenja za bivanje v Evropi. Težave povzročajo tudi razgreti ali razočarani navijači oz. huligani, ki na tribunah delajo nerede, žalijo igralce z rasističnimi komentarji ali transparenti. Pogledali si bomo zakone in pravila, ki veljajo v svetu nogometa in jih določata Fédération Internationale de Football Association (v nadaljevanju FIFA) in The Union of European Football Associations (v nadaljevanju UEFA). Predstavili bomo sodbi in primera, ki sta se zgodila lansko leto, in sicer incident, ki se je zgodil na kvalifikacijski tekmi med Srbijo in Albanijo, ter ugriz urugvajskega nogometaša, Luisa Suareza, na svetovnem prvenstvu v Braziliji. S takimi in podobnimi problemi se prvotno ukvarjata FIFA in UEFA, ki s pomočjo drugih mednarodnih institucij kaznujeta tiste, ki se ne držijo pravil. Obtoženi se lahko na izrečene kazni pritožijo. Primer nato prevzame Arbitražno športno sodišče (Court of arbitration for sport, v nadaljevanju CAS), ki pregleda primer in poda končno odločitev.
Ključne besede: šport, športno sodišče, športne organizacije, sodelovanje, diplomske naloge
Objavljeno: 22.10.2015; Ogledov: 487; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (385,89 KB)

4.
REŠITVE SAP V SVETU ŠPORTA
Ensar Demir, 2016, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega projekta so rešitve podjetja SAP v športni panogi. Na začetku diplomskega projekta so predstavljene rešitve ERP in njihov razvoj, kot osnove poslovnih rešitev. V nadaljevanju je predstavljeno podjetje SAP skozi zgodovinski razvoj in trendi na področju njihovih rešitev. Sledi podrobna analiza rešitev podjetja SAP za šport. Rešitve so razdeljene v tri kategorije in sicer trženje in sodelovanje, prodaja in poslovanje ter učinek ekipe. V treh kategorijah je predstavljeno 16 različnih rešitev. Analizira je tudi rešitev SAP Sports One, ki je najboljša in najsodobnejše rešitev podjetja SAP za športno panogo. Za konec sta prikazana dva primera iz prakse. Liga NBA in Nemška nogometna zveza sta se odločila za rešitve podjetja in SAP in dosegla odlične rezultate.
Ključne besede: celovite informacijske rešitve, rešitve ERP, rešitve za šport, SAP Sports One, športne organizacije, tehnologija, SAP
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 802; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

5.
MANAGEMENT BLAGOVNIH ZNAMK V ŠPORTU
Duško Uršič, JAN KRISTL, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu so na začetku razloženi pojmi, ki se povezujejo z delom diplomskega projekta. V okviru tega opredeljujemo pojem blagovna znamka, saj ga v različnih delih različno tolmačijo in opredeljujejo. Temu sledi opredelitev blagovnih znamk, ki jih poznamo v športu. Posvečamo se predvsem managementu blagovnih znamk v športu, kot navaja naslov diplomskega projekta. Tukaj lahko govorimo predvsem o blagovnih znamkah v ekipnih športih, blagovnih znamkah športne opreme, športnikih kot blagovnih znamkah, prav tako pa lahko med blagovne znamke umestimo tudi prireditve. Pomembno je predvsem, da ugotovimo, kaj je potrebno za to, da je blagovna znamka v športu uspešna in prepoznavna oz. kateri koncepti managementa in marketinga so potrebni, da bo vsak posameznik prepoznal določeno blagovno znamko in se z njo poistovetil. V zaključku predstavljamo organizacijo evropskega prvenstva v košarki, ki ga je organizirala Slovenija.
Ključne besede: : blagovna znamka, šport, management, marketing, športniki, športne organizacije, košarka
Objavljeno: 15.12.2017; Ogledov: 399; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (454,71 KB)

6.
Zaposleni v digitalni dobi
2019

Opis: Znanstvena monografija razvija znanstveno področje kadrovskega managementa, ki v svojem izhodišču generira zaposlenega, posameznika, ki v pričakovanju novih rešitev, tehnologij in ciljev, prispevajo k realizaciji vsakdana organizacije in njenih strateških ciljev. Tehnologija, ki jo generira razvoj znanosti in stroke, nam je v danih okoliščinah marsikdaj v pomoč, marsikdaj pa tudi spotika na poti do rešitev. Zavedanje, da je razvoj organizacij na področju kadrovskega managementa doseglo skozi leta strateški pomen, kljub temu, da še mnogo organizacij to žal obravnava kot administrativno funkcijo organizacije, je korak bližje k uresničitvi temeljnega poslanstva kadrovskega managementa. Upravljanje ljudi, zaposlenih in poslušanje tistih, ki so glavno vodilo v doseganju postavljenih ciljev organizacije je nuja in neizogibno dejstvo. Na kakšen način organizacije dosegajo in presegajo tovrstne rezultate, je v rokah tistih, ki morajo/so vešči upravljanja z ljudmi. Človek je s svojim človeškim in socialnim kapitalom vedno in vselej gonilo razvoja in napredka organizacij.
Ključne besede: informacijska tehnologija, kadrovski management, proces zaposlovanja, CV-vizitka, digitalna doba, zaposlovanje, narava dela, nestandardne oblike zaposlitve, ekosistem, digitalizacija, komuniciranje, krizni manager, priložnosti za mlade, kriza, izobraževanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, digitalna transformacija, organizacijska kultura, GLOBE, športne organizacije, turistične organizacije, IKT, HRM
Objavljeno: 17.02.2020; Ogledov: 75; Prenosov: 20
URL Povezava na datoteko

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici