| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIPRAVA IN IZVEDBA PLANINSKEGA TABORA ZA OSNOVNOŠOLCE
Doroteja Bokavšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen tega diplomskega dela je opis priprave in izvedbe plninskega tabora v sredogorju za osnovnošolce na praktičnem primeru. V teoretičnem delu diplomskega dela smo strnili teoretična izhodišča, ki jih najdemo v različni literaturi in podrobneje predstavili pripravo in izvedbo planinskega tabora. V praktičnem delu diplomskega dela smo opisali pripravo in izvedbo 6-dnevnega planinskega tabora za osnovnošolce na Koči na Planini pri Jezeru, ki temelji na teoretičnih izhodiščih. V empiričnem delu smo ugotavljali, ali so bili udeleženci zadovoljni z izvedenim programom tabora in z vodstvom, kiga je ozvedlo na že omenjeni lokaciji. Prav tako nas je zanimalo, če so otroci že bili kdaj pred tem na planinskem taboru in če bi se želeli vrniti. Rezultati kažejo, da je večina otrok že bila na planinskem taboru in da se prav vsi želijo vrniti, da so z izbranim programom bili zadovoljni, kot tudi z vodstvom, ki ga je izvedlo na izbrani lokaciji.
Ključne besede: planinski tabor, priprava, izvedba, gore, pohodništvo, osnovnošolci, šola v naravi, izobraževanje, vzgajanje, športne aktivnosti, družabnost.
Objavljeno: 07.07.2010; Ogledov: 1319; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (39,07 MB)

2.
VPLIV POČITNIŠKIH AKTIVNOSTI NA GIBALNI RAZVOJ OTROKA
Mojca Trebušak, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Vpliv počitniških aktivnosti na gibalni razvoj otrok smo želeli ugotoviti ali so otroci v času poletnih počitnic gibalno aktivni, kako počitniške aktivnosti vplivajo na gibalni razvoj otrok in pri katerih gibalnih sposobnostih otroci napredujejo v času poletnih počitnic. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V empiričnem delu smo predstavili gibalni razvoj in gibalne sposobnosti otrok, telesne značilnosti otrok, gibalne kompetence, kako lahko otroci gibalno/športno aktivno preživljajo prosti čas in možnosti izvajanja športnih aktivnosti za predšolske otroke v času počitnic. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati testiranj 9-ih otrok, starih pet let iz vrtca Zagorje ob Savi. Otroke smo testirali z devetimi testi gibalnih sposobnosti in gibalnih znanj. Na osnovi rezultatov ugotavljamo, da se gibalne sposobnosti otrok med počitnicami niso izboljšale, da na napredek v gibalnem razvoju med poletnimi počitnicami vpliva spol otroka, saj so deklice za razliko od dečkov v času poletnih počitnic napredovale, ter da otroci s prekomerno telesno težo dosegajo slabše rezultate.
Ključne besede: gibalni razvoj, gibalne sposobnosti, telesne značilnosti, gibalne kompetence, gibalno preživljanje prostega časa, športne aktivnosti v času počitnic
Objavljeno: 24.01.2011; Ogledov: 2760; Prenosov: 590
.pdf Celotno besedilo (404,17 KB)

3.
IZDELAVA PORTALA ZA ISKANJE ŠPORTNEGA PARTNERJA Z MICROSOFT SILVERLIGHT
Gregor Kovačec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja uporabo tehnologije Microsoft Silverlight za izdelavo portala za iskanje športnega partnerja. V delu so predstavljene tehnologije bogatih spletnih aplikacij in postopek izdelave portala od načrtovanja, implementacije do postavitve portala na internet. Pri implementaciji je poudarek na uporabi spletnih storitev WCF, na implementaciji zemljevidov in implementaciji iskanja, ki uporablja poseben pristop z uporabo iskalnih krogov. Podrobno je opisan tudi sistem za dinamično nalaganje jakostnih lestvic, ki uporablja koncept aplikacijskih domen. V zadnjem delu diplomskega dela je opisana še uporaba portala izven spletnega brskalnika in podroben opis končnega izdelka.
Ključne besede: Silverlight, Bogate spletne aplikacije, RIA, WCF, Bing Maps, Aplikacijske domene, Športne aktivnosti
Objavljeno: 31.03.2011; Ogledov: 1488; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (9,84 MB)

4.
VPLIV LETOVANJA NA MORJU NA GIBALNI IN TELESNI RAZVOJ OTROKA
Mojca Kerin, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Vpliv letovanja na morju na gibalni in telesni razvoj otroka smo v teoretičnem delu predstavili gibalni razvoj in gibalne sposobnosti otrok, telesni razvoj otrok, gibalne kompetence, poletne gibalne/športne aktivnosti ob morju in možnosti izvajanja gibalnih športnih aktivnosti za otroke ob morju. V empiričnem delu smo želeli z rezultati ankete na vzorcu 28 staršev raziskati in analizirati njihov razlog za vključitev otrok v letovanje na morju ter pridobiti njihova mnenja o vplivu letovanja na morju na gibalni in telesni razvoj otrok. Za pridobivanje podatkov smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga razdelili staršem otrok, ki so se udeležili letovanja na morju v Nerezinah v organizaciji Zveze prijateljev mladine Krško. Na osnovi rezultatov je bilo ugotovljeno, da je izboljšanje zdravja najpogostejši razlog staršev za vključitev otroka v letovanje, da se starši zavedajo pomena morske klime za zdravje otrok in da je večina staršev s programom letovanja ZPM Krško v Nerezinah zadovoljna.
Ključne besede: gibalni razvoj, gibalne sposobnosti, telesni razvoj, gibalne kompetence, gibalne/športne aktivnosti ob morju, morska klima, letovanje otrok.
Objavljeno: 03.04.2012; Ogledov: 1834; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (619,35 KB)

5.
VPLIV UPORABNIH ŠPORTNIH POVRŠIN IN PRIPOMOČKOV NA IZVAJANJE RAZLIČNIH ŠPORTNIH AKTIVNOSTI V VRTCU
Larisa Oblak, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Vpliv uporabnih športnih površin in pripomočkov na izvajanje različnih športnih aktivnosti v vrtcu je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibalni razvoj otrok v predšolskem obdobju, vlogo vrtca pri gibalnem razvoju otroka, usposobljenost vzgojiteljev za izvajanje športnih aktivnosti v vrtcu, organizacijske oblike dela ter materialne pogoje za izvajanje športne aktivnosti v vrtcu. Empirični del zajema ugotovitve raziskave, opravljene z anketnim vprašalnikom na vzorcu 152 vzgojiteljev iz štirih različnih vrtcev v Sloveniji. Namen raziskave je bil analizirati vpliv uporabnih športnih površin in pripomočkov na izvajanje različnih športnih aktivnostih v vrtcu. Ugotovili smo, da so vrtci primerno opremljeni s športnimi površinami in športnimi pripomočki; vzgojitelji z višjo stopnjo izobrazbe uporabljajo več športnih pripomočkov in izvajajo več športnih aktivnosti kot tisti, ki imajo nižjo izobrazbo; vzgojitelji z daljšo delovno dobo redno uporabljajo več športnih pripomočkov in izvajajo manj športnih aktivnosti kot vzgojitelji s krajšo delovno dobo; vzgojitelji, ki imajo na razpolago več športnih pripomočkov, redno izvajajo več športnih aktivnosti kot vzgojitelji, ki jih imajo na razpolago manj; vzgojitelji, ki imajo na razpolago več športnih površin, redno izvajajo več športnih aktivnosti kot tisti, ki jih imajo na razpolago manj.
Ključne besede: gibalni razvoj otrok, materialni pogoji za šport, športne površine, športni pripomočki, športne aktivnosti v vrtcu.
Objavljeno: 24.04.2013; Ogledov: 1146; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (553,22 KB)

6.
VLOGA STARŠEV PRI ŠPORTNIH AKTIVNOSTIH PREDŠOLSKIH OTROK
Nežka Urankar, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga Vloga staršev pri športnih aktivnostih predšolskih otrok je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo izpostavili pojem in pomen gibanja za otrokov celostni razvoj, opredelili smo gibalne sposobnosti predšolskega otroka, predstavili smo vlogo in vpliv staršev pri gibalno/športni dejavnosti predšolskih otrok. Izpostavili pa smo tudi dejavnike (pozitivne in negativne), ki vplivajo na gibalno/športne dejavnosti predšolskih otrok. V empiričnem delu naloge je predstavljena raziskava, ki je temeljila na neslučajnostnem namenskem vzorcu, sam vzorec pa so predstavljali starši otrok, starih od 2 do 6 let, ki obiskujejo vrtec pri Osnovni šoli Jurija Vege, vzgojno-varstvena enota Vojke Napokoj v Moravčah. V raziskavo z anonimnim anketnim vprašalnikom je bilo vključenih 100 staršev. Zanimala nas je zlasti njihova vloga pri športnih aktivnostih njihovih otrok, kako pogosto se sami skupaj s svojimi otroki ukvarjajo s športnimi aktivnostmi, kakšna je njihova ozaveščenost o koristih športnih aktivnosti, katere so najbolj priljubljene športne aktivnosti otrok in staršev ter kakšno vlogo pri športnih aktivnostih ima materialni dejavnik. Rezultati kažejo, da tri četrtine staršev v svoje športne dejavnosti vključuje tudi svoje otroke, z njimi hodijo na sprehode, skupaj kolesarijo, planinarijo, tečejo, plavajo, nekaj pa jih tudi skupaj z otroki smuča ali rola. Od športnih pripomočkov imajo doma največ žog, slaba četrtina jih ima tudi kolo. Za starše je največja ovira za njihove športne dejavnosti z otroki časovna stiska, zato tega ne počnejo vsak dan, ampak večkrat na teden.
Ključne besede: vloga staršev, predšolski otroci, športne aktivnosti, športni pripomočki, gibalne sposobnosti.
Objavljeno: 12.07.2013; Ogledov: 1297; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (962,06 KB)

7.
INTERESNE ŠPORTNE AKTIVNOSTI PREDŠOLSKIH OTROK
Barbara Lejko, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi Interesne športne aktivnosti predšolskih otrok smo želeli podrobneje raziskati, pojasniti in ovrednotiti pomen vključevanja predšolskih otrok v interesno športne aktivnosti na področju Prekmurja. S pomočjo deskriptivne metode smo v vsebinskem delu teoretičnega dela podrobneje predstavili pomen gibanja za celostni razvoj in zdravje predšolskega otroka ter posledice pomanjkanje le-tega. Nato smo se osredotočili na gibalni razvoj predšolskega otroka, pomen gibalno/športnih aktivnosti za otrokov razvoj in aktivno preživljanje prostega časa predšolskega otroka. V nadaljevanju smo se osredotočili na možnosti za dodatne športno interesne dejavnosti predšolskega otroka v Prekmurju in predstavili izsledke dosedanjih raziskav in ugotovitev na tem področju. Vsebinski del empiričnega dela predstavlja raziskava s pomočjo kvantitativne tehnike. Na podlagi le-te smo ugotavljali, v kolikšni meri so otrokom ponujene interesne športne aktivnosti, v kolikšni meri starši vključujejo svoje otroke v interesne športne aktivnosti in v kolikšni meri starši nudijo otrokom aktivno preživljanje prostega časa. Ugotovili smo, da starši niso zadovoljni z izbiro organiziranih oblik vadb v Prekmurju, kar se odraža tudi v majhnem deležu vključenosti predšolskih otrok v interesno športne aktivnosti. Najbolj obiskana oblika je ples; aktivnost otroci največkrat obiskujejo enkrat na teden in sicer več deklic kot dečkov; glavni vzrok za vključevanje starši navajajo željo otrok ter hkrati izražajo zadovoljstvo z vrtcem pri zadovoljevanju in spodbujanju k izvajanju različnih športnih dejavnostih.
Ključne besede: predšolski otrok, gibalni razvoj, interesno športne aktivnosti, prosti čas, trener, starši
Objavljeno: 22.07.2015; Ogledov: 1300; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (1002,71 KB)

8.
DODATNE GIBALNE/ŠPORTNE AKTIVNOSTI V VRTCU
Eva Štriker, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Dodatne gibalne/športne aktivnosti v vrtcu smo želeli s pomočjo pedagoškega eksperimenta ugotoviti, kako dodatne gibalne/športne aktivnosti vplivajo na gibalni razvoj otrok v 1. in 2. starostnem obdobju. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibalni razvoj otroka ter dejavnike, ki nanj vplivajo. Podrobneje smo predstavili možnosti za izvajanje dodatnih gibalnih/športnih dejavnosti v vrtcu. V empiričnem delu pa smo predstavili rezultate pedagoškega eksperimenta. Raziskava je potekala na neslučajnostnem vzorcu iz konkretne populacije 55 otrok 1. in 2. starostnega obdobja. Podatke smo zbirali s kvantitativno tehniko. Pri pedagoškem eksperimentu smo za 1. starostno obdobje uporabili šest testov motoričnih sposobnosti, za 2. starostno obdobje pa enajst testov motoričnih sposobnosti. V času pedagoškega eksperimenta je eksperimentalna skupina obiskovala dodatne gibalne/športne aktivnosti, kontrolna skupina pa je v tem času na kurikularnem področju GIBANJE izvajala le dejavnosti, določene v skladu z LDN. Z deskriptivno statistiko in bivariatno analizo rezultatov motoričnih testov smo ugotovili, da je na našem vzorcu otrok viden večji napredek v gibalnem razvoju otrok, ki obiskujejo dodatne gibalne/športne dejavnosti v primerjavi z otroki, ki dodatnih gibalnih/športnih dejavnosti ne obiskujejo.
Ključne besede: Predšolski otrok, dodatne gibalne/športne aktivnosti, kompetence vzgojitelja, gibalni razvoj, pedagoški eksperiment
Objavljeno: 18.08.2016; Ogledov: 790; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (386,45 KB)

9.
Vloga vzgojitelja pri gibalnem razvoju otrok v vrtcu Šentjtur
Martina Drame, 2016, diplomsko delo

Opis: Povzetek V diplomski nalogi z naslovom Vloga vzgojitelja pri gibalnem razvoju otrok v vrtcu Šentjur smo želeli ugotoviti vpliv vzgojitelja na gibalni razvoj otrok v vrtcu Šentjur. V teoretičnem delu so predstavljene telesne značilnosti otrok, njihove gibalne sposobnosti, ustvarjanje gibalnih kompetenc v predšolskem obdobju ter kompetence vzgojitelja na področju gibanja in gibalno-izkušenjsko bogato okolje. V empiričnem delu smo uporabili kavzalno-neeksperimentalno metodo. V neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije smo vključili 67 vzgojiteljev. Kot merski instrument smo uporabili anketni vprašalnik zaprtega tipa. Podatke smo kvantitativno obdelali ter jih analizirali z deskriptivno statistiko in bivariatno analizo. Na podlagi rezultatov je bilo ugotovljeno, da so mlajši vzgojitelji v svojem prostem času pogosteje športno aktivni kot starejši; da vzgojiteljem redno športno aktivnost onemogoča pomanjkanje časa; da izvajanje gibalnih aktivnosti ni odvisno od enote vrtca; da se mlajši vzgojitelji pogosteje vključujejo v aktivno gibalno/športno dejavnost otrok kot starejši vzgojitelji; da vzgojitelji izvajajo gibalne/športne dejavnosti vsak dan; da vzgojitelji vrtca, ki je v mestu, izvajajo gibalno/športno aktivnost v vsakem vremenu in da vzgojitelji načrtujejo gibalno/športno dejavnost skozi vse leto.
Ključne besede: telesne značilnosti, gibalne sposobnosti, izvajanje gibalnih/športnih aktivnosti vzgojiteljev, vključevanje vzgojiteljev v gibalne/športne aktivnosti otrok, starost vzgojitelja
Objavljeno: 24.08.2016; Ogledov: 675; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (983,66 KB)

10.
Vpliv staršev na mejnike v gibalnem razvoju otroka
Vanja Jug, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Vpliv staršev na mejnike v gibalnem razvoju otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibanje in šport, mejnike v gibalnem razvoju otroka, vključevanje otrok v dodatne športne dejavnosti ter vlogo družine pri športu. Cilj empiričnega dela naloge je bil preveriti, koliko so športno aktivni starši, koliko so športno aktivni otroci, koliko so športno aktivni starši skupaj s svojimi otroki, kdaj otroci dosežejo mejnike v gibalnem razvoju, ali se doseganje razvojnih mejnikov razlikuje glede na to ali ima otrok starejšega sorojenca in ali starost staršev vpliva na različno doseganje mejnikov v gibalnem razvoju otrok. V empiričnem delu diplomske naloge smo predstavili naše ugotovitve, ki smo jih pridobili v raziskavi in odgovore na raziskovalna vprašanja. V raziskavo smo vključili neslučajnosten vzorec in iz konkretne populacije 236 staršev otrok, starih 2–6 let iz vrtcev Korena, Duplek in Tezno. Uporabili smo kvantitativno tehniko zbiranja in obdelave podatkov. Pridobljene podatke smo obdelali s kvantitativno tehniko obdelave podatkov (t-preizkus, analize variance, χ²-preizkus, Levenov test homogenosti varianc). Iz rezultatov v našem zaključnem delu smo ugotovili, da starši nimajo nikakršnega vpliva na čas, v katerem otroci dosegajo mejnike v gibalnem razvoju.
Ključne besede: gibanje, šport, organizirane športne aktivnosti, mejniki, vpliv staršev
Objavljeno: 21.07.2017; Ogledov: 403; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (783,46 KB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici