| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Subvencioniranje šolskih vozovnic za dijake in študente v železniškem prometu : diplomsko delo
Dževahira Antić, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo se omejili predvsem na problematiko šolskih vozovnic v ţelezniškem potniškem prometu, saj menimo, da večina dijakov in študentov ne ve, kakšne popuste in ugodnosti lahko koristijo v ţelezniškem prometu. S pričetkom šolskega pouka je potrebno poskrbeti tudi za prevoz od kraja bivanja do kraja šolanja. Za vse tiste, ki ne stanujejo v dijaških ali študentskih domovih, pomeni to vsakodnevni prevoz od doma do kraja, kjer je šola in nazaj. Prevoz z vlakom je v tem primeru zelo dobra izbira, saj Slovenske ţeleznice d.o.o., kot nacionalni ţelezniški prevoznik, ţe tradicionalno nudijo moţnost cenejšega prevoza z vlakom. Da bi se izognili vsakodnevnim nakupom ter prihranili na času posameznika, je najboljša izbira vsekakor nakup šolske abonentske vozovnice za dijake, vajence in študente, ki jih prodajajo na ţelezniških potniških blagajnah od 20. avgusta dalje za posamezno šolsko leto. Upravičenci, kot npr. dijaki, vajenci in študentje višjih šol zaprosijo za subvencijo k ceni mesečne vozovnice, ki jo je vpeljal pravilnik o subvencioniranju mesečnih vozovnic. Namen diplomske naloge je predstaviti rešitev za prodajo šolskih vozovnic v ţelezniškem potniškem prometu in s tem posledično pridobiti še več potnikov, ki bi lahko potovali ceneje in ugodneje v notranjem prometu.
Ključne besede: dijaki, študentje, šolske vozovnice, železniški promet, subvencioniranje
Objavljeno: 04.05.2011; Ogledov: 1972; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (3,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici