| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Priprava na porod in vloga spremljevalca v koroški regiji
Lidija Janšek, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje pripravo na porod in vlogo spremljevalca v koroški regiji. Pomen telesne in duševne priprave na porod, tehnike sproščanja in tehnike za premagovanje bolečine. Opisani so tudi položaji za porod, dihanje med porodom, ter vloga partnerja oziroma spremljevalca. Poudarek je tudi na pomembnosti prvega srečanja z medicinsko sestro, pa naj bo to ob sprejemu ali v šoli za bodoče starše. V drugem delu diplomskega dela so predstavljeni rezultati raziskave, kjer smo z anketnimi vprašanji ugotavljali, ali so nosečnice seznanjene s tehnikami priprave na porod in če jih upoštevajo ter, ali bodoče mamice pri pripravi na porod spremljajo in spodbujajo partnerji oziroma spremljevalci. Matere, in v zadnjem času tudi očetje, se vse bolj zavedajo, kako pomembna je priprava na porod. Vse več očetov je prisotnih v pripravah na porod, veliko pa se jih danes tudi odloči za prisotnost ob porodu, saj so pomemben člen v procesu nosečnosti in rojevanja partnerke.
Ključne besede: nosečnica, partner, komunikacija, medicinska sestra, priprava na porod, šola za bodoče starše.
Objavljeno: 24.06.2009; Ogledov: 2757; Prenosov: 591
.pdf Celotno besedilo (326,87 KB)

2.
Zdravstvena vzgoja nosečnice
Claudia Levičar, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja in opisuje zdravstveno vzgojo nosečnice in vlogo ter naloge medicisnke sestre pri zdravstveno-vzgojnem delu. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem (teoretičnem) delu je predstavljena nosečnost po trimesečjih, zdravstveno varstvo nosečnice, predporodna oskrba, zdravstvena vzgoja v času nosečnosti in šola za bodoče starše. V drugem (empiričnem) delu diplomske naloge so predstavljeni rezultati raziskave, s katero smo želeli ugotoviti način življenja nosečnic med nosečnostjo. Raziskava je bila opravljena v ginekoloških ambulantah — dispanzerjih za ženske, in sicer v Zdravstvenem domu Hrastnik, Zdravstvenem domu Trbovlje ter v Zdravstvenem domu Zagorje ob Savi. Anketiranje je bilo izvedeno v mesecu decembru 2009 in januarju 2010. Rezultati raziskave so pokazali, da se večina nosečnic zaveda pomembnosti zdravega načina življenja v času nosečnosti.
Ključne besede: nosečnost, nosečnica, zdravstvena vzgoja, šola za bodoče starše, medicinska sestra, partner
Objavljeno: 09.08.2010; Ogledov: 4836; Prenosov: 1249
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

3.
Zadovoljstvo nosečnic s šolo za bodoče starše
Bojana Viderman, 2011, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je predstaviti zdravstvenovzgojno vlogo medicinske sestre v šoli za bodoče starše ter raziskati, zakaj so uporabniki šole za starše zadovoljni ali nezadovoljni oziroma, kaj pričakujejo od šole za starše. Ugotoviti želimo zakaj se uporabniki, ki še niso bili v šoli za starše, te ne želijo udeležiti.
Ključne besede: nosečnost, starševstvo, šola za bodoče starše, medicinska sestra
Objavljeno: 02.02.2011; Ogledov: 2154; Prenosov: 669
.pdf Celotno besedilo (708,20 KB)

4.
Vpliv medicinske sestre pri ozaveščanju očetov o zagovorništvu dojenja
Janja Melanšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Dojenje je za mater in otroka neprecenljivo, saj je materino mleko najboljše in največ, kar lahko mati nudi otroku. Pri dojenju se med materjo in otrokom vzpostavi nevidna vez, ki ju poveže in daje otroku občutek varnosti. Mnogi očetje podpirajo svoje partnerke pri dojenju, saj se zavedajo, da je dojenje najboljša hrana za dojenčka in da ima številne prednosti za otroka in mater. Pomembno vlogo pri dojenju pa imajo zdravstveni delavci, ki so prisotni pri vzpostavljanju dojenja, opazujejo dojenje, spodbujajo dojenje ter ob pojavu kakršnih koli težav ukrepajo, jih pomagajo reševati ter nudijo pomoč staršem pri dojenju. Metodologija raziskovanja. Namen raziskovalnega dela je bil ugotoviti, kje so očetje pridobili znanje o dojenju, ali se znanje bodočih očetov iz šol za bodoče starše razlikuje, ali potrebujejo bodoči očetje podporne skupine za dojenje, ki so namenjene očetom in ugotoviti seznanjenost bodočih očetov z dojenjem. Raziskavo smo opravili v Zdravstvenem domu Maribor in Zdravstvenem domu Celje. Anketirali smo 66 bodočih očetov, ki so obiskovali Šolo za bodoče starše. Dobljene podatke iz vprašalnikov smo statistično obdelali s pomočjo računalniškega programa Microsoft Excel. Rezultati. Ugotovili smo, da so vsi očetje pridobili znanje o dojenju v Šoli za bodoče starše, ter da so bodoči očetje mnenja, da ne potrebujejo podpornih skupin za dojenje za bodoče očete. Vsi očetje poznajo nekaj prednosti dojenja, le redki so poznali vse prednosti dojenja. Ugotovili pa smo tudi, da se znanje bodočih očetov v šolah za bodoče starše nekoliko razlikuje, in sicer so odgovori očetov v Šoli za bodoče starše v Mariboru pokazali boljši vpogled v tematiko. Sklep. Oče ima pomembno vlogo pri odločitvi za dojenje, saj nudi bodoči mamici psihično in fizično podporo. Raziskava je pokazala, da bodoči očetje ne potrebujejo podpornih skupin za dojenje. Mnenja so, da so te skupine nepotrebne ter, da ne dojijo oni, temveč partnerke. Pomembno vlogo pri dojenju pa imajo zdravstveni delavci, saj najbolj promovirajo dojenje, nudijo pomoč, spodbudo in podporo mamicam pri dojenju.
Ključne besede: Dojenje, vloga medicinske sestre, vloga očeta, očetovski dopust, Šola za bodoče starše, podporne skupine dojenju.
Objavljeno: 09.12.2011; Ogledov: 1645; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici