| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SAMOPODOBA PRI VZGOJITELJICAH PREDŠOLSKIH OTROK
Tea Erjavec, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Samopodoba pri vzgojiteljicah predšolskih otrok smo želeli s pomočjo ankete ugotoviti, kakšna je splošna, akademska, telesna, čustvena in socialna samopodoba vzgojiteljic v vrtcih. Želeli smo tudi proučiti pomen starosti, izobrazbe in delovne dobe vzgojiteljic pri samopodobi. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo podrobneje pogledali strukturo samopodobe v odraslosti, vlogo in funkcijo samopodobe, področja samopodobe, samopodobo in identiteto, pozitivno in negativno samopodobo. Predstavili smo tudi poklic vzgojitelj in poudarili, kako pomembne osebe smo vzgojitelji ter kako pomembno je, da ima vzgojitelj pozitivno samopodobo. Empirični del diplomskega dela zajema raziskavo, ki smo jo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika, na katerega je odgovorilo 100 udeleženk, in sicer 54 vzgojiteljic in 46 pomočnic vzgojiteljic, starih od 18 do 54 let, povprečna starost pa je bila 28 let. Na podlagi analize smo ugotovili, da imajo vzgojiteljice pozitivno samopodobo, kar je zelo pomembno, saj imajo velik vpliv na otroke. Otroci se zgledujejo po vzgojiteljih, zato je še toliko bolj pomembno, da ima vzgojitelj pozitivno samopodobo in dober, pozitiven pogled na življenje.
Ključne besede: vzgojitelj, samopodoba, identiteta, akademska samopodoba, telesna samopodoba, čustvena samopodoba, socialna samopodoba
Objavljeno: 12.11.2014; Ogledov: 1505; Prenosov: 266
.pdf Celotno besedilo (681,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici