| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 91
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpeljava črtne kode v iSYSTEM Labs d.o.o.
Jure Cirar, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje postopek izbire črtne kode, tiskalnika črtnih kod, čitalcev črtnih kod in vpeljavo črtne kode v proizvodno bazo podatkov v podjetju iSYSTEM Labs d.o.o. V diplomskem delu so predstavljeni obstoječi način izvajanja proizvodnih postopkov in prenova z izbrano strojno opremo ter nadgradnja obstoječe podatkovne baze. Pri izdelavi diplomskega dela smo se osredotočili na to, da bo vpeljava črtne kode zmanjšala možnost napak pri delu ter omogočala lažje in hitrejše iskanje materiala in izdelkov v proizvodni bazi podatkov. V teoretičnem delu diplomskega dela je opisan postopek izbire tipa črtne kode in ostale strojne opreme za uporabo črtne kode. Praktični del diplomskega dela predstavlja opis prenovljenih procesov.
Ključne besede: prenova procesa, uvedba črtne kode, črtna koda, delovni proces, čitalnik črtne kode, tiskalnik črtne kode, informacijska podpora
Objavljeno: 05.05.2021; Ogledov: 107; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (3,16 MB)

2.
Uporaba rfid tehnologije v podjetju fibran d.o.o.
Martin Lazar, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Naloga opisuje proces skladiščenja in odpreme proizvodov v podjetju FIBRAN d.o.o. Na osnovi analize stanja je predmet naloge preverba potencialnih prihrankov na času skladiščnih operacij in zmanjšanju števila napak med koraki v procesu, če bi se podjetje odločilo za drugačen način označevanja proizvodov in vodenja procesov. Trenutno vodenje skladiščnega poslovanja gotovih izdelkov poteka na osnovi označevanja artiklov s tehnologijo črtne kode, ki je podprta s programsko opremo WMS, za kreiranje carinskih dokumentov pa skrbi program PIS. V trenutnih operacijah je veliko delovnih faz, kjer je dopuščena možnost ročnega vnosa podatkov in je zaradi ročnih delovnih operacij skladiščnikom dopuščena možnost napak, ki se pojavijo ob začetku logistične verige, na dan pa pridejo šele na koncu ob odpremi palet; to povzroča časovne zamude v vsakdanjih procesih, napake pri vodenju količine zalog in odstopanja pri inventuri. Cilj te naloge je preverba poteka delovnih procesov skladiščenja gotovih izdelkov in odpreme le-teh, če bi se podjetje v prihodnje odločilo za uvedbo RFID tehnologije. Označevanje izdelkov z RFID čipi namreč skoraj popolnoma eliminira ročni vnos in delovne operacije skladiščnikov se v veliki meri reducirajo le na transport gotovih izdelkov iz proizvodnje do skladišča in nato iz skladišča do odpreme, v zaledju pa za ažurnost in pravilno izvedbo procesov skrbi programski sistem. Naš cilj v tej nalogi je pokazati, katere tehnične korake je treba izvesti, da bi izkoristili ves potencial prihrankov na času delovnih operacij v skladišču gotovih izdelkov in pri odpremi. Predstavili bomo tudi prihranke pri odpremi referenčnega tovornjaka, iz katerih se lahko ekstrapolirajo prihranki v daljšem časovnem obdobju in s tem izračuna upravičenost morebitne investicije v tehnologijo RFID.
Ključne besede: RFID, črtna koda, WMS, označevanje, logistika, skladiščenje, odprema.
Objavljeno: 13.03.2020; Ogledov: 514; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

3.
Prenova sistema identifikacije v prodajnem skladišču podjetja Štore Steel, d.o.o.
Urška Škorc, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Štore Steel, d. o. o., je ena izmed treh proizvajalk jekla v Sloveniji in deluje predvsem na trgu evropskih proizvajalcev avtomobilske industrije na segmentu komercialnih kot tudi osebnih vozil. Podjetje proizvaja vzmetna, inženirska (jekla za kovanje) in Exem jekla. V diplomskem delu je na začetku predstavljeno na kratko o podjetju Štore Steel, d. o. o. Teoretični del vsebuje teme o skladiščnem poslovanju, skladišču, črtni kodi in čitalnikih črtne kode. Obstoječe stanje prikazuje prodajno skladišče danega podjetja in prisotne skladiščne ter logistične procese, ki so potrebne za izvajanje uskladiščenja, manipuliranja in odpreme jeklenih vezi. Na podlagi analiziranja časovnih izgub pri skladiščnem poslovanju s pomočjo vzročno-posledičnega diagrama, procesne karte ter diagrama poteka aktivnosti pri odpremi jeklenih vezi smo lažje podali predloge rešitev. Glavni problem je zamudna izsledljivost gotovih izdelkov v prodajnem skladišču. Kot rešitev problema smo zaznali uporabo čitalnikov črtne kode, glede na to, da so črtne kode že izpisane na identifikacijskih listkih jeklenih vezi. Na ta način skrajšali čas iskanja uskladiščenih jeklenih vezi, namenjenih za odpremo, in prenovili sistem identifikacije, ki trenutno temelji na delu s papirno dokumentacijo in ročnem knjiženju zalog. Prav tako bi zmanjšali število napak pri odpremi jeklenih vezi in pri nadaljnji inventuri gotovih izdelkov ter povečali ažurnost knjiženja zalog ob odpremljanju.
Ključne besede: skladiščno poslovanje, skladišče, čitalnik črtne kode, črtna koda
Objavljeno: 13.01.2020; Ogledov: 584; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

4.
Sledljivost polizdelkov v podjetju lesno-predelovalne industrije
Anastasiya Ananyeva, 2019, magistrsko delo

Opis: V okviru magistrskega dela je raziskovano trenutno stanje v podjetju na področju sledljivosti polizdelkov. Predstavljeni so organizacijska shema podjetja, shema procesov in sistematika izvajanja aktivnosti. S kritično analizo so bile izpostavljene procesne pomanjkljivosti sistema sledenja polizdelkov in kritične točke, ki imajo velik vpliv na problematiko izgube materiala. Predlagana je bila vzpostavitev skladiščnega sistema v obstoječem objektu, kar zajema celovito rešitev skladiščne problematike, znotraj katere so izpostavljeni polizdelki. Pripravljen je bil projekt vzpostavitve skladiščnega sistema z definiranjem vhodnih strategij, SWOT analiza, terminski plan, ocena stroškov investicije ter mesečnih stroškov po vzpostavitvi. Ocenjena je bila rentabilnost investicije in pregledana zakonodaja transporta v skladiščih in požarne varnosti.
Ključne besede: sledljivost, skladiščni sistemi, projektni management, črtna koda, polizdelki
Objavljeno: 07.10.2019; Ogledov: 426; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

5.
Distribucijska logistika v podjetju Aluminium Kety Emmi d. o. o.
Jasna Ačko, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obsega distribucijsko logistiko v podjetju Aluminium Kety Emmi, d. o. o., v katerem smo se osredotočili na proces FVP. Tako smo s teoretičnega vidika opisali logistične podsisteme in elemente v podjetju. Na področju sledljivosti v podjetju smo opisali standard GS1. Pri opisu in analizi obstoječega stanja smo posnetek stanja distribucije v podjetju prikazali s hodogramom procesa. Z diagramom ribje kosti smo prikazali napake pri nabavi, odpremi in v skladiščnemu prostoru. Za vsako napako smo izpostavili posledico in rešitev. Osredotočili smo se na slabo sledljivost FVP v podjetju in na napake pri odpremi blaga, ki se zgodijo pri nakladanju FVP na transportno sredstvo. Pri slabi sledljivosti smo podali predloge izboljšav, kot sta črtna koda in program za nakladanje materiala na transportno sredstvo Cargo Wiz. S črtno kodo bi povečali sledljivost FVP v podjetju, s katero bi se izognili napakam pri predaji blaga na skladišče, izgubi končnega izdelka in zmanjšali zmote pri nakladanju blaga. S programom Cargo Wiz bi skladiščniku olajšali potek dela, prav tako bi maksimalno izkoristili kapaciteto prostora na transportnem sredstvu.
Ključne besede: distribucijska logistika, FVP, črtna koda, transport
Objavljeno: 09.05.2019; Ogledov: 609; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

6.
Vpeljava črtne kode v podjetju Koval
Kaja Krašovec, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga rešuje problem občasnih dolgih izdelovalnih ciklov v podjetju Koval. Najpogostejši vzrok zanj je manko ali iskanje materiala, blaga ali polizdelkov v skladišču. V nalogi smo v teoretičnem delu za lažje razumevanje delovanja proizvodnih podjetij predstavili logistične podsisteme in nato še črtno kodo ter potrebno opremo. Nato smo predstavili dejansko stanje, kjer smo se osredotočili na skladiščno poslovanje in na način prevzemanja in izdajanja materiala, blaga in polizdelkov, saj se tam pojavljajo največje izgube časa. V kritični analizi smo preučili glavne vzroke za nastanek problemov in določili nepotrebne korake pri prevzemu in izdaji. Nato smo podali tri predloge za rešitev, in sicer označevanje skladiščnih lokacij, vpeljava črtne kode in posodobitev poslovnega informacijskega sistema. Po preučitvi prednosti, prihrankov in stroškov smo se odločili, da vpeljava črtne kode v podjetju Koval ni smiselna, saj bi skladiščnik za pripravo in lepljenje nalepk na material in blago porabil preveč časa, črtne kode pa bi bile v procesu proizvodnje nepomembne. Z označevanjem skladiščnih lokacij in posodobitvijo poslovno informacijskega sistema bi v podjetju Koval lahko prihranili okoli 37 ur dela na mesec, naložba bi znašala 7.500 € in bi se povrnila v roku 2,88 leta.
Ključne besede: logistika, skladišče, logistični procesi, skladiščno poslovanje, črtna koda
Objavljeno: 15.10.2018; Ogledov: 501; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

7.
Logistična analiza in posodobitev skladiščnega procesa cevnih profilov v podjetju ADK d.o.o.
Luka Globovnik, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prikazana posodobitev skladiščnega procesa v podjetju ADK d. o. o. V uvodu so opisane teoretične osnove o skladiščnem poslovanju, osnove o sledljivosti in črtnih kodah. Na osnovi teorije je v nadaljevanju diplomskega dela narejena analiza trenutnega skladiščnega procesa. Delo v skladišču temelji na uporabi papirne dokumentacije, zaloge se ročno vnašajo v računalniški sistem. Pri tem obstaja velika možnost človeških napak, iskanje materiala je zamudno, težave nastajajo pri sledljivosti, identifikaciji in stanju zalog v podjetju. Posodobitev procesa mora uporabiti obstoječe vire v podjetju. Cilj diplomske naloge je prikazati možne izboljšave skladiščnega procesa v skladišču cevnih elementov. Na podlagi izvedene analize je predlagana skladiščna posodobitev, ki temelji na uvedbi tehnologije črtne kode. Predvideva se, da bi posodobitev prinesla časovni prihranek, manjše stroške in manjšo možnost napak pri vnosu v sistem.
Ključne besede: Skladiščno poslovanje in proces komisioniranja, informacijski sistem, črtna koda
Objavljeno: 11.09.2018; Ogledov: 534; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

8.
Prenova procesa komisioniranja v skladišču podjetja Grieshaber logistika
Urša Pustavrh, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo predstavlja proces in načine komisioniranja v podjetju Grieshaber, pri čemer se osredotoča na ugotavljanje časovnih izgub. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. Teoretični del obsega povzetek ključnih ugotovitev študija strokovne literature s področij skladišča in skladiščnega poslovanja. Posebno pozornost posvetimo procesu komisioniranja, notranjemu transportu in planiranju skladiščnih kapacitet. Praktični del zajema podroben opis procesa komisioniranja v podjetju Grieshaber skupaj z vsemi napakami v procesu, ki smo jih lahko zaznali kot opazovalci. Celoten proces je podrobno analiziran in ocenjen. Glede na slednje s pomočjo svojega znanja in izkušenj, pridobljenih z leti izobraževanja, iščemo predloge za izboljšanje in poenostavljenje procesa skupaj z idejami za večjo učinkovitost komisioniranja. Glavna ideja za izboljšanje procesa je uvedba tehnologije črtnih kod, ki je podjetje za zdaj še ne uporablja.
Ključne besede: prenova procesa, komisioniranje, črtna koda, časovne izgube, Grieshaber
Objavljeno: 24.07.2018; Ogledov: 351; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

9.
Prenova načina sledenja plinskih jeklenk v podjetju linde plin, d.o.o.
Jaka Govc, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili problem sledljivosti plinskih jeklenk v podjetju Linde plin, d. o. o.. Podali smo rešitvi za izboljšanje sledljivosti. Še prej pa smo opisali obstoječe stanje in predstavili podjetje. Na osnovi tega smo ustvarili kritično analizo. Izpostavili smo vzročna področja za slabo sledljivost plinskih jeklenk. Ugotovili smo, da je trenutni način sledenja zastarel in neučinkovit predvsem zaradi minimalne podpore informacijsko-komunikacijske tehnologije, kar povzroča slabo beleženje zalog, možnost prevzema neustreznih plinskih jeklenk in zamude dela. Obstoječ sistem ne omogoča sledenja plinskih jeklenk znotraj in zunaj podjetja. Za izboljšanje sledljivosti plinskih jeklenk smo predlagali nadgradnjo trenutnega sistema s tehnologijo črtnih kod ali implementacijo nove RFID-tehnologije. Oba sistema smo opisali, podali stroške vpeljave in rešitvi med seboj primerjali. Z nadgradnjo obstoječega sistema s katerokoli tehnologijo bi izboljšali sledljivost plinskih jeklenk, skrajšali čas manipulacij in v prihodnje omogočili razvoj podjetja.
Ključne besede: sledljivost, črtna koda, RFID, logistika, plinska jeklenka
Objavljeno: 23.07.2018; Ogledov: 390; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

10.
Reorganizacija notranje logistike v proizvodnem podjetju
Sonja Grabnar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu bomo na dejanskem stanju v podjetju SEP, d. o. o., prikazali predloge in rešitve, ki bi izboljšale učinkovitost poslovanja podjetja in zaposlenih v njem. Najprej bomo podali nekaj teoretičnih osnov znotraj obravnavnega področja, osredotočili se bomo predvsem na notranjo logistiko, notranje transportne poti ter uvedbo novega informacijskega sistema s črtno kodo. Eden izmed problemov v podjetju je izguba časa skladiščnika na lokaciji pomožnega skladišča pri iskanju materiala in oskrbi proizvodnje. K temu stanju je pripomogla tudi zastarela informacijska tehnologija, ki so jo uporabljali v podjetju pred uvedbo novega informacijskega sistema. Nato bomo s pomočjo znanja in izkušenj pridobljenih v času praktičnega usposabljanja ter predhodnega teoretičnega znanja predstavili in opisali dejansko stanje v podjetju. V naslednjem koraku bomo predstavili nekaj možnih rešitev, ki bi lahko izboljšale učinkovitost dela notranje logistike v skladišču. S spremembami skladiščnega poslovanja bomo dokazali, da bi s predlaganimi rešitvami podjetje doseglo učinkovitejše delovanje notranje logistike, kar bi privedlo do kvalitetnejših storitev in k zmanjšanju stroškov poslovanja. V opisu predlagane rešitve bomo podrobno predstavili tudi vso potrebno strojno in programsko opremo, ki bi bila potrebna za delovanje izboljšanih predlogov načina poslovanja in dela.
Ključne besede: notranja logistika, notranji transport v skladišču, skladiščenje, črtna koda, transportne poti
Objavljeno: 02.07.2018; Ogledov: 596; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici