SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Časopis Banke Celje kot orodje internega komuniciranja
Branka Dečman, 2009, diplomsko delo

Opis: Ne glede na to ali govorimo o malem ali o velikem podjetju ima interno komuniciranje v obeh primerih zelo pomembno vlogo v podjetju saj je interna javnost najbližja, najbolj jasno prepoznavna in je tista, ki komunicira navzven. Zadovoljstvo zaposlenih bi moral biti prvi splošni cilj vsakega podjetja. Komuniciranje v podjetju bi moralo temeljiti na konceptu strateškega managementa. Boljša komunikacija bo pripomogla, da bodo zaposleni čutili večjo pripadnost podjetju in jih bo motivirala, da bodo učinkovitejše dosegali svoje poslovne cilje. Zaradi večje vpletenosti, bodo zaposleni bolje razumeli pomembnost poslovnih ciljev za podjetje. Rezultat učinkovitejšega internega komuniciranja bodo zagotovo kvalitetne in inovativne poslovne ideje zaposlenih. Boljša komunikacija bo prav tako gradila in krepila organizacijsko kulturo v podjetju. Strokovnjaki na področju odnosov z javnostmi, ki se ukvarjajo z internim komuniciranjem imajo na razpolago različna orodja preko katerih pošiljajo sporočila sodelavcem: od raznih oglasnih desk, sestankov, kolegijev, okroglih miz do tehnološko modernejših orodij kot so npr.: elektronska pošta, intranet, razne tiskovine, interna televizija …Vprašanje je le katero komunikacijsko orodje je za podjetje najučinkovitejše. Ali je to pisna ali ustna komunikacija. Pisni kanali so učinkoviti in praktični, vendar je za njihovo pripravo potrebno ogromno časa. Prav tako je potreben čas za branje le teh. Ustna komunikacija, kot npr. redni sestanki, kolegiji, okrogle mize, interni dogodki so ravno tako učinkoviti, vendar prav tako zahtevajo ogromno časa, nekateri pa so povezani tudi z večjimi vložki finančnih sredstev. Slabost ustnega komuniciranja je tudi v tem, da ne pušča oprijemljivih dokazov za seboj. Prihodnost internega komuniciranja zagotovo temelji na večji uporabi elektronskih medijev, vendar od udeležencev zahteva določena tehnična znanja. V podjetjih s starejšo starostno strukturo so ti načini komuniciranja zato še vedno uporabni v manjši meri, kot bi to bilo možno. V Banki Celje med priljubljenostjo komunikacijskega orodja zaposleni še vedno najvišje uvrščajo interni časopis, ki si ga želijo še vedno prebirati v tiskani obliki. Vendar so ostala komunikacijska orodja v Banki Celje prav tako pomembna in se ves čas razvijajo. Pred kratkim smo prenovili intranet in prihodnost interne komunikacije bo prav gotovo temeljila na večji rabi le tega. Seveda ob hkratni uporabi časopisa Banka in mi.
Ključne besede: Komunikacija, interno komuniciranje, interni časopis.
Objavljeno: 06.07.2009; Ogledov: 2078; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (472,92 KB)

2.
Novotvorjenke za poimenovanje oseb v slovenskem jeziku
Katja Kustec, 2009, diplomsko delo

Opis: V sleherni jezik vedno znova prihajajo nove besede. Nekatere hitro izginejo, druge obstanejo nekaj časa, tretje se usidrajo v besedišče le-tega. Tako v vsakdanjem življenju zasledimo veliko novih besed, med temi tudi novotvorjenke za poimenovanje oseb. Te so bile predmet raziskovanja diplomskega dela. Po paberkovalni metodi so bile poiskane v aktualnih časopisih, revijah ali na internetu — na različnih portalih, blogih ali v klepetalnicah. Časovna omejitev za iskanje novotvorjenk je bila od septembra 2008 do avgusta 2009. Novotvorjenke so besedotvorno natančno razvrščene glede na besedotvorne vrste in tipična obrazila. Pojavitev novotvorjenk je preverjena v korpusih FidaPLUS ter Nova beseda. Izdelan je abecedni slovar vseh najdenih novotvorjenk in za obdobje med leti 2003 in 2009 glede na korpusno pogostnost tudi grafikon za posamezno besedo.
Ključne besede: besedotvorje, novotvorjenka, vršilec, nosilec, opravkar, feminativ, časopis, revija, internet, blog, klepetalnica
Objavljeno: 06.01.2010; Ogledov: 2675; Prenosov: 413
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

3.
"Stilna in besediloslovna analiza velikih naslovov v avstrijskih dnevnih časopisih Kurier in Kronen Zeitung na podlagi besedilnih vrst novica in poročilo"
Katja Nemec, 2010, diplomsko delo

Opis: Veliki naslovi so pomemben sestavni del vsakega članka, saj služijo uvodu v članek, obenem pa odražajo vsebino. Take naslove najdemo v televizijskih poročilih in vsebinah, v radijskem programu, na internetu in v tisku. Časopisi in revije so polni različnih naslovov, ki bralcu omogočajo, da se osredotoči na številne članke. Velikokrat pa je funkcija naslovov, da pritegnejo bralca, da članek prebere in se seznani z njegovo vsebino. V svoji diplomski nalogi sem želela analizirati različna stilistična sredstva časopisnih naslovov in izpostaviti skupne točke oziroma razlike v stilu na podlagi naslovov iz dveh avstrijskih dnevnih časopisov. Analiza je razkrila tako skupne točke kot razlike, ne le med analiziranima dnevnikoma, pač pa tudi med poročilom in novico kot besedilnima vrstama v obeh časopisih.
Ključne besede: velik naslov, dnevni časopis, besediloslovje, stilistika, besedilna vrsta
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 1789; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

4.
USTVARJANJE ŠTUDENTSKEGA GLASILA. PRIMERJAVA GLASIL ABAKUS (UM FERI) IN LAPIN YLIOPPILASLEHTI (UNI LAPONSKA)
Katarina Hribar, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Študentska glasila povezujejo študente in krepijo pripadnost fakulteti ali univerzi ter so kot takšna njeno interno glasilo. V diplomskem delu sem se ukvarjala s študentskim glasilom kot internim glasilom in z njegovo organizacijo. Na podlagi primerjave organizacije študentskega glasila v Sloveniji in na Finskem sem ugotovila, da je za redno izhajanje potrebna povezanost v organizacijo. Le-ta podlega predvsem motiviranosti študentov za skupno delo in ne finančnim virom ali kulturnim okoljem.
Ključne besede: študentski časopis, kulturne dimenzije, interno komuniciranje, Abakus, Lapin Ylioppilaslehti
Objavljeno: 13.12.2010; Ogledov: 6889; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

5.
IZDELAVA E-ČASOPISA
Tanja Oblak, 2011, diplomsko delo

Opis: Ob današnji prevladi interneta ni več dovolj, da časopisi obstajajo samo v papirnati obliki. E-časopis, rezultat razvoja večpredstavnostnih tehnologij, jim postaja vse bolj zanimiva alternativa. Elektronska oblika ponuja možnosti, ki jih v klasični obliki ni mogoče prikazati, npr. dodajanje zvoka, filma, aktiviranih internetnih povezav, kazala ter drugih. Iz teh razlogov je v diplomskem delu opisan pregled uporabe e-časopisa, s katerim bi uporabnikom omogočili kvalitetnejši, hitrejši in bolj realističen način časopisa v elektronski obliki.
Ključne besede: e-časopis, realistična knjiga
Objavljeno: 20.04.2011; Ogledov: 1491; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

6.
JEZIKOVNO-STILNE ZNAČILNOSTI POROČEVALNIH BESEDIL V ČASOPISU SLOVENKA
Polonca Fijavž, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Jezikovno-stilne značilnosti poročevalnih besedil v časopisu Slovenka so na kratko predstavljeni ženski časopisi, ki so na Slovenskem izhajali do leta 1950, natančneje pa je obravnavan časopis Slovenka, namen njegovega izhajanja in tudi delo obeh urednic, Marice Nadlišek Bartol ter Ivanke Anžič Klemenčič. Diplomska naloga zajema problematiko ženskega vprašanja, ki je bila v času izhajanja časopisa, tj. v letih 1897–1902, še kako pereča. Težišče raziskovanja so predstavljale jezikovno-stilne značilnosti poročevalnih besedil. Zanimale so me zlasti vesti in novice, ki so se pojavljale znotraj časopisnih rubrik. Razmeroma pogosto se pojavljajo avtomatizmi, in sicer sklicevalni, ki so najpogostejši, pa tudi popravki. Slovenka je poznala tudi avtomatizirane obrazce vesti v obliki vesti o imenovanju, osmrtnic in naznanil. Za časopise, ki so izhajali na prehodu iz 19. v 20. stoletje, so bili značilni dopisi; v Slovenki so bila najpogostejša pisma bralcev, ki so se odzivali na vsebino revije. Zaradi lažjega izbiranja med informacijami se je razvijalo grafično izpostavljanje jezikovnih znakov; raziskala sem, katere vrste naslovov so značilne za Slovenko ter njihovo uvrščanje glede na ločila.
Ključne besede: časopis Slovenka, Marica Nadlišek Bartol, Ivanka Anžič Klemenčič, novice, avtomatizem, dopisništvo, naslavljanje
Objavljeno: 26.10.2011; Ogledov: 1719; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (6,90 MB)

7.
UREDNIŠKO DELOVANJE IVANA NAVRATILA
Maruša Kokol, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Uredniško delovanje Ivana Navratila sem se ukvarjala z raziskovanjem in s proučevanjem literature, ki prikazuje jezikoslovčevo življenje in delovanje, analizirala pa sem tudi Navratilov odnos do jezika ter njegovo temeljno področje delovanja, tj. uredniško delo. Osnovni cilj diplomske naloge je predstaviti urednikovanje časopisa Vedež (1848−1850) in druge izdaje berila za tedanji osmi gimnazijski razred (1881). V ospredju analize so besedila, za katera lahko ugotovimo Navratilovo avtorstvo. Pozorna sem bila predvsem na pravopisne, glasoslovne in oblikoslovne značilnosti, na besedotvorne posebnosti ter na značilnosti na besedni in besednozvezni ravni. Jezik v časopisu sem primerjala z jezikom njegovih prispevkov v berilu. Ugotovljeno je bilo, da je na razlike vplivalo tudi dejstvo, da v času izhajanja časopisa slovenski knjižni jezik še ni bil poenoten.
Ključne besede: Ivan Navratil, časopis Vedež, Slovensko berilo za osmi gimnazijski razred, Miklošič, poenotenje slovenskega knjižnega jezika, urednikovanje.
Objavljeno: 10.12.2014; Ogledov: 558; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

8.
OGLAŠEVANJE V SPLETNIH ČASOPISIH
Darja Čerpnjak, 2015, diplomsko delo

Opis: Časopis kot medij predstavlja enega izmed najpomembnejših in najstarejših načinov posredovanja novic. Skozi različna obdobja se je vseskozi razvijal in prilagajal »modernim časom« ter s tem postal za marsikoga nepogrešljiv del vsakdanjika. Tudi nastop obdobja interneta je v podjetja časopisne založniške dejavnosti prinesel svežino, saj so le ta poskrbela za to, da lahko dandanes vsak dan prebiramo tudi spletni časopis. Za spletni časopis bi lahko rekli, da je to časopis, ki je pripravljen v elektronski obliki in je dostopen preko spleta. Za sodobne bralce časopisa je spletni časopisi zanimiv s tega vidika, da lahko do njega dostopajo kjerkoli in kadarkoli ter da je sama vsebina podprta z interaktivnimi in večpredstavnostnimi elementi. Zaradi vse večje popularnosti spletnih časopisov pri uporabnikih so slednji postali tudi zelo priljubljeni pri oglaševalcih. V spletnih časopisih je moč oglaševati z vsemi možnimi oblikami spletnega oglaševanja. V empiričnem delu tega diplomskega projekta je s pomočjo analize oglaševanja v spletnem časopisu Delo ta tematika tudi podrobneje predstavljena.
Ključne besede: spletni časopis, spletno oglaševanje, oglaševanje v spletnih časopisih, spletni časopis Delo, analiza
Objavljeno: 21.10.2015; Ogledov: 363; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

9.
SLOVENCI V BETLEHEMU PO LETU 1924
Mateja Car, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Slovenci v Bethlehemu Pa. v Pennyslvania med leti 1924–1954 na podlagi prekmurskega časopisja prikazuje življenje prekmurskih izseljencev v Bethlehemu, Pa. Pennyslvania. Preučeni so bili članki v Amerikanszkem Szlovencovem Glàszu, literatura o slovenskem in prekmurskem izseljenstvu in internetni članki mesta Bethlehem. Namen naloge je bil predstaviti življenje v mestu Bethlehem v takratnem času, delovanje cerkve sv. Ivana in cerkve sv. Jožefa, literarno in kulturno udejstvovanje Prekmurcev v Bethlehemu, prekmursko zgodovino in vendsko teorijo. V nalogi je na splošno predstavljeno izseljenstvo po letu 1924, zgodovina Prekmurja po letu 1924, bratske podporne organizacije in njihove podružnice, evangeličanska in katoličanska cerkev ter vsakdanje življenje Prekmurcev v Bethlehemu. Na staro domovino so najbolj ohranili spomin skozi pesmi, dramske igre in glasbo.
Ključne besede: prekmurski izseljenci, prekmurski časopis v Ameriki, zgodovina Prekmurja, vendska teorija, Bethlehem, Pa, Pennyslavania, bratske podporne organizacije in zveze, evangeličanska in katoliška cerkev.
Objavljeno: 15.02.2016; Ogledov: 914; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (887,49 KB)

10.
JEZIKOSLOVNO DELO FRANCA MALAVAŠIČA
Mojca Maroh, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen Franc Malavašič kot pomemben slovenski jezikoslovec, slovničar, prevajalec, urednik in publicist. Prizadeval si je za izobraževanje in ozaveščanje ljudi na področju jezikovne rabe ter utrjevanje slovenskega knjižnega jezika. Poskušal je uveljaviti stalna slovnična in pravopisna pravila. Ugotovljeno je bilo, da se je pri pisanju Slovenske slovnice za perve slovenske šole v mestih in na deželi (1849) zgledoval po predhodnih avtorjih, zlasti po Jožefu Muršcu, ob tem pa je uvajal tudi posamezne novosti. Kot intelektualec tistega časa je svoje ideje in pobude na področju rabe jezika, zlasti pri prizadevanju za uveljavitev gajice, izražal v časopisu Pravi Slovenec, s katerim je želel predstaviti svoj sodoben pogled na utrjevanje jezikovne norme in svoje prizadevanje za njeno poenotenje. S slovnico je želel pomagati tudi manj izobraženim pri pisanju posameznih vrst besedil. Po Ramovševem mnenju je Slovenska slovnica za perve slovenske šole v mestih in na deželi (1849) ena najbolje izdelanih slovnic tistega časa.
Ključne besede: slovnica, Franc Malavašič, slovenski slovničarji, slovnična terminologija, časopis Pravi Slovenec
Objavljeno: 13.06.2016; Ogledov: 307; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici