| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
OBVLADOVANJE STROŠKOV KAKOVOSTI ZA SERIJO HLADILNO-ZMRZOVALNIH APARATOV PODJETJA GORENJE, D.D.
Brane Jehart, 2010, diplomsko delo

Opis: Kakovost je kategorija, ki ima svojo vrednost, ceno in stroške. Podjetje mora za te stroške zagotavljati vse potrebne informacije, da je z njimi kar najbolj seznanjeno, saj lahko le ob zadostni informiranosti te stroške obvladuje oziroma zmanjšuje. Problem, ki ga rešujemo bomo prikazali skozi stroške neustrezne kakovosti, podrobneje so to notranji stroški odpravljanja napak, saj proizvodi še niso dosegli končnih uporabnikov. Serija neustreznih izdelkov zajema 586 hladilno-zamrzovalnih aparatov. Ti aparati so že odpremljeni v poslovne enote Gorenja v Avstriji, Nemčiji in na Poljskem. Neustrezno kakovost predstavlja priključen delovni kondenzator P0, ki lahko ob tokovni špici poči, kar potencialno predstavlja tudi nevarnost požara. Tehnična rešitev problema je v menjavi priključenega delovnega kondenzatorja P0, z delovnim kondenzatorjem P2. Predvideli smo dve možni alternativi popravila, in sicer popravilo aparatov na trgu ali popravilo aparatov v Velenju. Za obe alternativi smo predstavili vse potrebne postopke, od prvega koraka, ki predstavlja izvedbo zapore za neustrezne aparate, pa do popravila aparatov na trgu ali v Velenju. Ekonomska analiza stroškov neustrezne kakovosti aparatov je temelj za odločitev o načinu popravila. Rezultati analize nedvomno kažejo, da je popravilo ugodnejše, če aparate popravimo v Velenju. Na to odločitev vplivajo tudi dejavniki, ki jih ne moremo ovrednotiti s stroški, njihova ocena pa potrjuje pravilnost odločitve o načinu popravila
Ključne besede: // kakovost // neustrezna kakovost // stroški kakovosti // delovni kondenzator // popravilo izdelkov // stroški materiala //stroški dela // stroški storitev // način popravila //
Objavljeno: 20.10.2010; Ogledov: 2091; Prenosov: 76
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Zagotavljanje vzdrževalnosti klimatskih naprav v telekomunikacijskih centralah
Uroš Jančar, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se lotili tematike klimatskih naprav, delujočih v tehnoloških prostorih. Ker obratujejo neprestano, je potrebno strokovno vzdrževanje. Prikazan je način, kako zmanjšati čas, potreben za odpravo napake. Opredelili smo najpogostejše napake klimatskih naprav in predstavili postopek pravilnega vzdrževanja. Na podlagi meritev časa smo poiskali in določili metodo, s katero smo ob hkratnem povečanju vzdrževalnosti in zanesljivosti telekomunikacijskih central, zmanjšali stroške vzdrževanja, prav to, pa je bil naš zastavljen cilj.
Ključne besede: Klimatska naprava, vzdrževanje, čas popravila, preventivno vzdrževanje, proizvodne tehnologije, hladilna sredstva, koncepti vzdrževanja, nadzor delovanja, izvedbe klimatskih naprav.
Objavljeno: 08.11.2013; Ogledov: 909; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (3,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici