| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
IZDELAVA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE Z IMB-OVIMI ČAKALNIMI VRSTAMI
Boris Ferš, 2010, diplomsko delo

Opis: Čakalne vrste se vedno bolj uporabljajo kot sredstvo za izmenjavo sporočil med aplikacijami, ki so nameščene na različnih platformah. Zagotavljajo shranjevanje sporočil, ki si jih aplikacije pošiljajo in zagotavljajo, da sporočilo prispe k prejemniku, tudi če v trenutku pošiljanja ni dosegljiv. Primarna komponenta čakalnih vrst je upravljavec čakalnih vrst, ki komunicira z zunanjim svetom ter upravlja s čakalnimi vrstami in njenimi sporočili. V diplomskem delu, podrobneje opišemo kakšne tipe čakalnih vrst poznamo, kako poteka izmenjava sporočil med aplikacijami in čakalnimi vrstami in katere komercialne ter odprtokodne rešitve na področju posredniške programske opreme, ki omogoča pošiljanje in sprejemanje sporočil preko čakalnih vrst, poznamo. V praktičnem delu smo razvili spletno aplikacijo MQAdmin, ki omogoča delo z IBM-ovimi čakalnimi vrstami. Aplikacija, lahko dodaja, razvršča (kopira, premika, briše) ali pregleduje sporočila v čakalnih vrstah.
Ključne besede: porazdeljeno procesiranje, čakalne vrste, posredniška programska oprema, MQM
Objavljeno: 14.12.2010; Ogledov: 1190; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

5.
Predstavitev stohastičnih modelov enokanalnih čakalnih vrst v logisitki in prometu
Urška Šnurer, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni osnovni elementi delovanja sistemov množične strežbe s poudarkom na enokanalnih sistemih v logistiki in prometu. Najpogostejši problem omenjenih sistemov je generiranje čakalnih vrst, kar vpliva na zadovoljstvo uporabnikov in ponudnikov. Predstavljeni so temeljni principi, kako lahko z razvojem analitičnih modelov tovrstnih sistemov pripomoremo k njihovi temeljiti analizi in možnim izboljšavam sistemov množične strežbe. Vsak ponudnik storitev namreč strmi k čim boljšim rezultatom dela, zaradi česar se mora stalno prilagajati potrebam trga. V prvem delu raziskave smo se omejili na seznanitev nekaterih osnovnih pojmov verjetnosti in stohastičnih procesov, saj so ti nujno potrebni za razumevanje teorije množične strežbe. Nato smo spoznali t.i. Poissonov proces in izpeljali njegove značilnosti. Le-ta je zelo pomemben, kajti na njegovih principih temeljijo tako lastnosti rojstno-smrtnih sistemov kot tudi ena izmed praktičnih inačic teh sistemov, to so sistemi množične strežbe. V drugem delu raziskave je princip delovanja obravnavanih sistemov ponazorjen tudi na dveh simulacijskih primerih, ki sta bila izvedena s pomočjo programskega orodja Matlab. Nazorno je predstavljeno, kako spremembe intezivnosti zaključkov strežbe dokaj občutno vplivajo na obnašanje opazovanih statističnih značilk.
Ključne besede: stohastični proces, Poissonov proces, rojstno-smrtni proces, množična strežba, enokanalne čakalne vrste.
Objavljeno: 06.05.2012; Ogledov: 1801; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (3,43 MB)

6.
OPTIMIZACIJA STREŽBE V ŠPORTNEM CENTRU Z METODO SIMULACIJE
Maja Tvrdy, 2013, diplomsko delo

Opis: Dandanes je zadovoljstvo strank zelo pomembno. Naivno je upati, da se bodo nezadovoljne stranke še naprej vračale. Diplomsko delo obravnava problem dolge čakalne vrste na recepciji športnega centra. V delu se seznanimo s pretočnostjo skozi strežno mesto – recepcijo, z metodami in tehnikami dogodkovne simulacije ter orodjem za analizo omenjenega problema. Na recepciji nastane dolga vrsta, kar za stranke pomeni vsaj nekaj minutno čakanje. Z nekaj predlogi procesnih izboljšav bomo poskušali to čakanje skrajšati in s tem omogočiti strankam prijaznejši dostop do storitev. Cilji diplomskega dela so opraviti simulacijo (prikaz) obstoječega ter simulacijo izboljšanega stanja, opraviti primerjalno in stroškovno analizo, ter na podlagi dobljenih rezultatov v zaključku potrditi ali ovreči hipotezo, da bi zaposlitev dodatnega receptorja na dolgi rok prinesla pozitivne poslovne učinke.
Ključne besede: optimizacija, dogodkovna simulacija, športni center, čakalne vrste, GPSS
Objavljeno: 17.09.2013; Ogledov: 956; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

7.
Stohastični modeli enokanalnih čakalnih vrst v logistiki pri poljubni distribuciji zaključkov časov strežbe
Ivana Radić, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene temeljne lastnosti teorije množične strežbe in čakalnih vrst. V prvem delu diplomske naloge so izpeljani osnovni pojmi enokanalnih čakalnih vrst modela M/M/1 in Pollaczek – Khintchine - ova formula za model tipa M/G/1. Pri M/M/1 je tako vhodni kot izhodni tok zahtev oz. strank porazdeljen po eksponentnem porazdelitvenem zakonu, medtem, ko je pri M/G/1 vhodni tok porazdeljen po Poissonovem procesu, zaključki časov strežbe pa so porazdeljeni po nekem splošnem porazdelitvenem zakonu. V drugem delu diplomske naloge je princip delovanja ponazorjen na simulacijskem primeru, ki je bil izveden s pomočjo programskega orodja Matlab. Analizirali smo pretok strank na pošti, kjer so bili zaključki časov strežbe porazdeljeni po normalni porazdelitvi. Prikazali smo tudi, kako lahko spremembe pri dolžini zaključkov časov strežbe vplivajo na celoten sistem.
Ključne besede: množična strežba, enokanalne čakalne vrste, M/M/1, M/G/1, Pollaczek – Khintchin formula.
Objavljeno: 17.10.2013; Ogledov: 1199; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

8.
Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici