SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KRITIČNA ANALIZA PREJETIH NAPOTNIC NA CENTER ZA OTROŠKO IN PREVENTIVNO ZOBOZDRAVSTVO, UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA
Tanja Grabnar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi so v teoretičnem delu najprej opisani poslovni oz. delovni procesi v organizaciji na splošno in načini za njihovo prenovo. Nato so na kratko opisani procesi, ki se izvajajo na Centru za otroško in preventivno zobozdravstvo (v nadaljevanju COPZ), predstavljena so še pravila napotitev s primarne na sekundarno oz. terciarno raven. Ker smo se odločili, da bomo izbrane procese prenovili po principih vitkosti oz. s pomočjo metode SMED, smo le-te podrobneje opisali. Opisali smo tudi vpeljavo vitkosti v zobozdravstveno dejavnost. Analiza obstoječega stanja je razdeljena na dva dela. V prvem smo analizirali število prejetih napotnic v letih, ki smo jih izbrali za obravnavo, ter vse pripadajoče podatke, ki smo jih z analizo pridobili. Zanimale so nas predvsem čakalne dobe po stopnjah nujnosti, kakšni so najpogostejši vzroki napotitev, kolikšen del prejetih napotnic je nepravilno/nepopolno izpolnjenih in iz katerih delov oz. regij prejmemo največ napotnic. V drugem delu smo izbrane delovne procese podrobneje opisali,jih grafično predstavili ter izpostavili »zamude«, tako organizacijske kot časovne, do katerih prihaja zaradi trenutnega zaporedja izvajanja procesov. V zadnjem delu smo predstavili prenovljene in združene procese po principih vitkosti, ki smo jim logično prerazporedili in odstranili nepotrebne aktivnosti. S tem smo skrajšali čas izvajanja, zmanjšali možnost napak in razbremenili sodelujoče zaposlene v procesu. Glede števila napotitev smo predlagali ukrepe, za katere predvidevamo, da bi zmanjšali število prejetih napotnic na COPZ glede na izračunan trend naraščanja. Hkrati smo predstavili še predloge za zmanjšanje števila nepravilno/nepopolno izpolnjenih napotnic.
Ključne besede: zdravstvo, delovni procesi, napotitve, čakalne dobe, vitko razmišljanje
Objavljeno: 05.10.2016; Ogledov: 171; Prenosov: 0

2.
Optimizacija spletnega portala čakalne dobe
Andraž Čevka, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrska naloga obravnava razvoj in potek procesa optimizacije za spletne iskalnike na primeru portala Čakalne dobe. Razvoj procesa pridobivanja informacij je v zadnjem času zelo napredoval. Še nedolgo časa nazaj je bil zanesljiv in skorajda edini vir relevantnih informacij knjižnica, kjer smo običajno s pomočjo knjižničarja med knjižnimi policami poiskali ustrezno literaturo. Danes večino informacij pridobimo preko svetovnega spleta. Za lažje iskanje informacij na spletu pa uporabljamo spletne iskalnike. Obiskanost spletnega mesta je v veliki meri odvisna od položaja spletne strani med iskalnimi rezultati na spletnem iskalniku (SERP). Proces, ki obsega aktivnosti za izboljšanje pozicije v spletnih iskalnikih, se imenuje optimizacija spletne strani za iskalnike (SEO). V sklopu magistrske naloge smo naredili pregled literature s področja optimizacije spletnih strani za iskalnike in izsledke teh raziskav uporabili na praktičnem primeru portala Čakalne dobe. S pomočjo optimizacije spletnega mesta smo dosegli znatno povečanje obiskov na portalu Čakalne dobe. Poleg spletne optimizacije smo raziskovali tudi vpliv plačljivega oglaševanja na spletnih iskalnikih in družabnih omrežjih. Za zaključek smo pripravili kratko obrazložitev rezultatov in smernice za razvijalce spletnih mest za optimiziranje spletnih strani.
Ključne besede: spletni portal, čakalne dobe, optimizacija za spletne iskalnike, marketing s pomočjo družabnih omrežij, vsebinska strategija, spletno oglaševanje
Objavljeno: 15.05.2017; Ogledov: 121; Prenosov: 10
.pdf Polno besedilo (2,62 MB)

3.
Vpliv izostankov pacientov na čakalne dobe radioloških preiskav
Barbara Steblovnik Čater, 2017, magistrsko delo

Opis: Teoretično izhodišče: S problemom čakalnih vrst v zdravstvu se soočajo vse razvite države, tudi Slovenija. Čakalne dobe za nekatere radiološke preiskave (računalniška tomografija, magnetna resonanca in ultrazvok) so se na Radiološkem oddelku Splošne bolnišnice Celje v letu 2015 v primerjavi z letom 2014 povečale. Namen raziskave v magistrskem delu je bil ugotoviti, kakšen vpliv imajo izostanki pacientov na čakalne dobe pri teh radioloških preiskavah v omenjeni bolnišnici. Raziskovalna metodologija: Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika, ki ga je sestavljalo 12 vprašanj odprtega in zaprtega tipa. V raziskavo, ki smo jo izvedli septembra 2016, je bilo vključenih 142 pacientov, ki na predvideni termin niso prišli na radiološko preiskavo in se za svoj izostanek niso opravičili. Za obdelavo podatkov smo uporabili deskriptivno in inferenčno statistiko s pomočjo programa SPSS Statistics 19. Za preverjanje hipotez smo uporabili neparametrični binominalni test tega programa. Rezultati raziskave: Analiza rezultatov je pokazala, da več polovica (61,3 %) anketiranih ne pozna člena Zakona o pacientovih pravicah, ki jim nalaga dožnost pravočasnega obveščanja o morebitnem izostanku na preiskavo. Kot razlog za njihov izostanek jih je največ (31,7 %) navedlo, da so pozabili, da imajo preiskavo. Večina anketiranih (71,8 %) meni, da bi se zaradi njihove pravočasne odpovedi preiskave skrajšale čakalne vrste, zelo podoben odstotek (78,9 %) jih tudi meni, da je čakalna doba na preiskavo predolga.
Ključne besede: čakalne dobe, pacientove pravice in dolžnosti, radiološke preiskave, Radiološki oddelek Splošne bolnišnice Celje
Objavljeno: 20.07.2017; Ogledov: 119; Prenosov: 30
.pdf Polno besedilo (1,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici