| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv embalaže na prodajo izdelkov Čokoladnice Olimje : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Boštjan Ocvirk, 2022, diplomsko delo

Opis: Embalaža je nosilec, omot in vse, v kar blago zavijamo, polnimo, vstavljamo, pripravljamo, torej embaliramo oz. pakiramo (Černič, 2005, str. 10). Njene naloge so shranjevanje, zaščita, prevoz in skladiščenje izdelkov, trženje izdelkov itd. Obstaja več vrst in različnih materialov embalaž (papirnata in kartonska, steklena, kovinska, plastična, lesena, tekstilna). Pakiranje živila v embalažo je proces, ki predstavlja integralni del predelave živil. Opravi se s posebnimi napravami. Gre za naprave, ki izvajajo točno tiste operacije, ki so potrebne, da se določeno živilo zapakira v embalažo. Z raziskavo smo ugotavljali, kako embalaža izdelkov Čokoladnice Olimje vpliva na kupce, ter kaj bi se dalo z reorganizacijo embalaže spremeniti, da bi le ta imela večji vpliv na nakupovalni proces oz. na kupce. Pri tem smo ugotovili, da so anketirani izmed vseh vidikov, z najboljšo oceno lastnosti izdelkov, ocenili embalažo izdelkov, da imajo v Čokoladnici Olimje še nekaj prostora za izboljšavo barvnega izbora embalaže, da kupci v večini primerov povezujejo privlačno embalažo z višjo kakovostjo izdelka in, da so med slikovnim gradivom anketirani izbrali embalažo iz tekstila, papirja, kartona in pločevine, nikakor pa ne iz plastike.
Ključne besede: embalaža, izdelek, pakiranje, čokolada, Čokoladnica Olimje
Objavljeno v DKUM: 02.11.2022; Ogledov: 503; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (4,56 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici