| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Personalizirana spletna prisotnost v izobraževanju
Ines Kožuh, Matjaž Debevc, Vladan Devedžić, Zoran Jeremić, 2012, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: V članku predstavljamo idejo za učinkovito učenje v spletnem učnem okolju. Uporabnik, ki se pri reševanju naloge sreča s problemom, lahko zahteva pomoč drugih uporabnikov prek spletnih socialnih omrežij, brez da bi prekinil svoj učni proces in zapustil spletno učno okolje. Sistem samodejno predlaga uporabnike, ki bodo z večjo verjetnostjo rešili problem. Tako se uporabnikova učinkovitost pri učenju izboljšuje.
Ključne besede: apletna prisotnst, spletno učenje, komunikacijska orodja, e-učenje
Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 1273; Prenosov: 56
URL Povezava na celotno besedilo

2.
Uporabnost personaliziranega spletnega učnega okolja
Ines Kožuh, Andrej Sarjaš, Zoran Jeremić, Matjaž Debevc, 2012, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: spletno učno okolje, semantični splet, učenje na daljavo
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 557; Prenosov: 44
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Social presence and interaction in learning environments
Ines Kožuh, Zoran Jeremić, Andrej Sarjaš, Julija Lapuh Bele, Vladan Devedžić, Matjaž Debevc, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: With the increased use of social media there is a growing interest in using social interaction and social presence in education. Despite this phenomenon, no appropriate methodology was found on effective integrating of both concepts into online learning. In this study, we propose integrating two different kinds of learning tools to provide social interaction and social presence in Personal Learning Environments. We have evaluated the proposed concept in a classroom setting, using a specific social interaction tool and a specific social presence tool. The findings revealed that although the use of the social interaction tool was positively associated with students% academic success, the perceived ease of using the social presence tool was negatively related to students' success.
Ključne besede: personal learning environment, social interaction, social presence, online social presence, academic success
Objavljeno: 03.08.2017; Ogledov: 468; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (810,12 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici