| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Model kritičnih dejavnikov uspeha uvajanja rešitev SAP in Navision
Simona Sternad Zabukovšek, Zdenko Deželak, Heri Špička, Uroš Zabukovšek, 2007, izvirni znanstveni članek

Opis: Uvedba celovitih informacijskih rešitev (rešitev ERP) je zaradi svoje kompleksnosti zapletena, zato se je morajo organizacije lotiti premišljeno in pri tem upoštevati metodo uvajanja, ki jo priporoča ponudnik rešitve ERP. Obenem morajo zagotoviti pogoje uvajanja, ki bodo omogočili uspešno in učinkovito uvedbo rešitve ERP. Zaradi velikega števila neuspešno uvedenih rešitev ERP na pomenu pridobiva proučevanje dejavnikov KDU, ki vplivajo na uspeh uvedbe rešitve ERP. Raziskava v slovenskih podjetjih je pokazala, da metoda uvedbe ne vpliva na pomembnost KDU, da v okviru posamezne metode ponudnika obstajajo povezave med KDU in da obstajajo razlike v pomembnosti KDU pri uvajanju rešitev glede na metodologijo ponudnika.
Ključne besede: informatika, reševanje problemov, rešitve, strategija, informacijski sistemi, management, vodenje, informacijska tehnologija, software, programska oprema
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 528; Prenosov: 43
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Model spletne trgovine v podjetju jagros d. o. o.
Mihael Slavič, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili najnovejše smernice na področju trgovine. Predstavili bomo spletno nakupovanje, vpliv družbenih omrežij na trgovino in nekaj najnovejših načinov avtomatizacije trgovin. Prav tako bomo predstavili spletno prodajo in opisali njene glavne prednosti in slabosti. Pomemben poudarek bomo dali sami analizi spletnih trgovin, ki jo bomo opravili na nekaj primerih. Za podjetje Jagros d. o. o. bomo podali nekaj posebnosti in predlogov za posamezno področje prodaje.
Ključne besede: spletna prodaja, analiza spletnih trgovin, posebnosti spletne prodaje.
Objavljeno: 13.11.2018; Ogledov: 142; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (788,40 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici