| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Modern information literacy innovates library by systems thinking
Zdenka Petermanec, Matjaž Mulej, 2008, izvirni znanstveni članek

Opis: Information literacy enables library users to well use modern sources of information in order to both create and apply knowledge. This competency can be more or less holistic with the level of holism having crucial consequences.To describe this particular need for holism systems thinking and information literacy are discussed, especially in relation to their creative and innovative use. We propose a Dialectical Systems Theory which can support this endeavor.
Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 828; Prenosov: 19
URL Povezava na celotno besedilo

2.
3.
E-revije : perspektiva uporabe v univerzitetni/fakultetni/visokošolski knjižnici Univerze v Mariboru
Zdenka Petermanec, 2001, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: knjižnice, knjižničarstvo, informacije
Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 1059; Prenosov: 16
URL Povezava na celotno besedilo

4.
V spomin našemu upokojenemu ravnatelju
Zdenka Petermanec, 2011, drugi članki ali sestavki

Objavljeno: 05.06.2012; Ogledov: 793; Prenosov: 28
URL Povezava na celotno besedilo

5.
Model informacijskega opismenjevanja v slovenskem visokošolskem sistemu
Zdenka Petermanec, 2008, doktorska disertacija

Opis: Teoretično izhodišče naloge predstavljajo koncept informacijske pismenosti kot najbolj razvite oblike pismenosti doslej, smernice, modeli in programi informacijskega opismenjevanja iz informacijsko razvitega sveta, ki elemente informacijske pismenosti funkcionalno združujejo in vrednotijo. Predstavljena so moderna spoznanja kognitivne znanosti v povezavi z najpomembnejšemi segmenti informacijske pismenosti: znanje za reševanje problemov, spretnosti iskanja informacijskih virov, kritičnost pri njihovi izbiri in sposobnost učinkovite uporabe informacij. Vse to v procesu informacijskega opismenjevanja nenehno nadgrajujemo. Pri informacijskem opismenjevanju je izpostavljena vloga študenta, visokošolske knjižnice, bibliotekarja in učitelja. V okviru raziskave je bil oblikovan program informacijskega opismenjevanja in eksperimentalno preizkušen v pedagoški praksi. Na osnovi dobljenih rezultatov je bil oblikovan model informacijskega opismenjevanja, ki bi ga veljalo vključiti kot izbirni ali obvezni predmet v bolonjsko prenovo študijskih programov, ki je v slovenskem visokem šolstvu v teku.
Ključne besede: informacije, modeli, izobraževanje, učni proces
Objavljeno: 08.06.2015; Ogledov: 1563; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (2,35 MB)

6.
Avtorske pravice za knjižnično gradivo posebne vrste
Zdenka Petermanec, 1999, strokovni članek

Opis: V prispevku avtorica raziskuje rezultate ankete v fakultetnih knjižnicah na obeh slovenskih univerzah o ravnanju z gradivom, ki je rezultat izobraževalnega procesa: z diplomskimi, specialističnimi, magistrskimi in doktorskimi nalogami. Iskala je ravnovesje med slovensko avtorskopravno zakonodajo in priporočili mednarodnega bibliotekarskega združenja, med priznavanjem avtorstva in pravico biti informiran, predvsem pa jo je zanimala poštena uporaba virov, tudi na internetu.
Ključne besede: avtorsko pravo, visoko šolstvo, avtorske pravice, informacijska tehnologija, knjižničarstvo, fotokopiranje, Slovenija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 630; Prenosov: 38
URL Povezava na celotno besedilo

7.
Slovenski podjetniški observatorij 2002, 2. del
Miroslav Rebernik, Jožica Knez-Riedl, Dijana Močnik, Karin Širec, Matej Rus, Tadej Krošlin, Polona Tominc, 2002, končno poročilo o rezultatih raziskav

Opis: Slovenski podjetniški observatorij se neposredno navezuje na Observatory of European SMEs, ki je bil vzpostavljen leta 1993 v okviru Directorate-General XXIII, ker so članice EU-19 spoznale potrebo po usklajenem in enotnem pristopu k raziskovanju malih in srednje velikih podjetij. Poročilo se dela vsako leto in sicer v okrilju European Network for SME Research, ki ga tvorijo neodvisni raziskovalni inštituti s področja podjetništva v članicah. Temeljni cilj evropskega observatorija je izslediti in zbrati podatke in informacije, ki so »skrite« v posameznih državah ter jih dati na voljo ostalim članicam. Slovenski podjetniški observatorij sledi enaki metodologiji. Ob standardnem pregledu stanja slovenskega podjetništva v preteklem letu smo pod drobnogled postavili problematiko davčnih spodbud, administrativnih obremenitev malih in srednje velikih podjetij na področju zaposlovanja ter njihovo družbeno odgovornost. Za te teme smo izvedli terensko raziskavo, v kateri smo analizirali odgovore 1.153 podjetij, ki smo jih pridobili s pomočjo 8.176 odposlanih anket.
Ključne besede: podjetniška demografija, davčne spodbude, administrativne obremenitve, zaposlovanje, družbena odgovornost
Objavljeno: 18.01.2017; Ogledov: 742; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (4,45 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Kakovost knjižničnih storitev
Boris Snoj, Zdenka Petermanec, 1999, pregledni znanstveni članek

Opis: Prispevek želi vzpodbuditi knjižničarje, da pričnejo razmišljati o svoji novi vlogi, ki so jim jo neprostovoljno dodelili: čas novih informacijskih tehnologij, zlasti omrežij, globalizacija ponudbe, konkurenti, prdvsem pa uporabniki s svojimi zahtevami in pričakovanji. Opredelili bomo delovanje knjižnic na posebnih trgih in njihove cilje. Da bi se zavedali pomena kakovosti knjižničnih storitev, so potrebna temeljna marketinška znanja. V okviru celovitega managementa kakovosti ima pomembno vlogo njeno vrednotenje, ki ga lahko izvedemo na različne načine, z različnimi indikatorji uspešnosti, metodami in programi. Kakovost je težko izmerljiva samo kvantitativno, saj je zmes objektivnega in subjektivnega. Nahajamo se v času, v katerem prevladujejo uporabniki s svojimi zahtevami. Zato morajo knjižnice odstopiti odsvoje klasične, zgolj knjižno-revijske naravnanosti in se kakovostno usmeriti k uporabniku.
Ključne besede: knjižnice, bibliotekarstvo, knjižničarstvo, univerze, visoko šolstvo, storitve, poslovanje, vrednotenje, uporabniki, marketing, trženje, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 594; Prenosov: 36
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici