| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Medvrstniško nasilje v izbrani manjši osnovni šoli
Zala Gavrilov, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo raziskuje odkrivanje in ukrepanje v primerih medvrstniškega nasilja na izbrani manjši osnovni šoli. V teoretičnem delu se naloga osredotoča na definiranje posameznih oblik medvrstniškega nasilja in vlog, ki jih imajo vpleteni učenci. Teoretični del naloge zajema tudi opis možnih vzgojnih ukrepov šole v primerih medvrstniškega nasilja, ki si jih po Zakonu o osnovni šoli (»Zakon o osnovni šoli [ZOsn-UPB3]«, 1996) določi vsaka osnovna šola sama v pravilniku in vzgojnem načrtu šole. Raziskovalni del zaključne naloge je sestavljen iz ključnih primerov posameznih vrst medvrstniškega nasilja, za katere smo izvedeli preko opravljenih polstrukturiranih intervjujev s strokovnim osebjem na izbrani manjši osnovni šoli. S pomočjo analize intervjujev smo nadgradili teoretično znanje in dobili realnejši vpogled v aktualno stanje na področju medvrstniškega nasilja manjših osnovnih šol. Analiza intervjujev nam je omogočila tudi primerjavo odstopanja teorije od prakse, pri čemer smo prišli do spoznanja, da se teorija medvrstniškega nasilja kaže tudi v praksi, a je na določenih področjih, kot je npr. spletno medvrstniško nasilje, še premalo raziskana. S pomočjo opravljenih intervjujev smo izpostavili pomanjkljivosti, ki smo jih zasledili pri samem ravnanju, kot tudi pri ozaveščanju vseh vpletenih. Kot velika pomanjkljivost se je pokazalo nepoznavanje spletnega medvrstniškega nasilja s strani staršev učencev, ki nemalokrat ne vedo kakšne spletne portale uporabljajo njihovi otroci. Prav tako smo kot pomanjkljivost zaznali prešibko kontrolo nad storilci psihičnega nasilja, saj naj bi bile hujše oblike psihičnega nasilja v praksi izbrane manjše osnovne šole zelo prisotne. Podani predlogi za izboljšanje aktualnih razmer na področju medvrstniškega nasilja so usmerjeni predvsem v dosledno izvajanje ničelne tolerance do nasilja vseh vpletenih in večjo vpletenost staršev v preventivne aktivnosti preprečevanja medvrstniškega nasilja, saj so se predvsem na področju prevencije spletnega medvrstniškega nasilja pokazale velike pomanjkljivosti na njihovi strani.
Ključne besede: nasilje, medvrstniško nasilje, osnovne šole, žrtve, storilci, magistrska dela
Objavljeno: 23.12.2019; Ogledov: 371; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (503,77 KB)

2.
Šolanje službenih psov policije
Zala Gavrilov, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na potek šolanja službenih psov slovenske policije, izvedbo posameznih vaj in na težave, s katerimi se vodniki službenih psov in njihovi inštruktorji srečujejo na dnevni ravni. Prišli smo do ugotovitev, da se vse vaje izvajajo z uporabo motivacijskega kroga, njihove korekcije pa potekajo umirjeno in brez kaznovanja pasjega nepravilnega vedenja. V diplomskem delu smo spoznali, kako pomembno je, da vsak vodnik razume pasjo psihologijo in se zaveda, da je pasje razmišljanje drugačno od človekovega, kar bistveno pripomore k lažjemu in uspešnejšemu učenju policijskega psa. Poleg pasjega voha, sluha in vida je izrednega pomena tudi dotik, ki mu omogoča razvijanje čustev, ki lahko čez čas prerastejo v močne čustvene vezi. Ugotovili smo, da za uspešno sodelovanje med vodnikom službenega psa in njegovim policijskim psom poleg dobrih psihičnih in fizičnih zmogljivosti obeh potrebujemo tudi primerno izobraženega vodnika in izšolanega psa, tudi njuno močno željo po sodelovanju, ki jo kot tandem dosežeta postopoma med konstantnim šolanjem s pozitivno motivacijo in preživljanjem skupnega časa. Pomembno je, da se vodnik zaveda, da za policijskega psa ni odgovoren le med opravljanjem posameznih nalog, ampak skozi celotno obdobje pasjega delovanja pri policiji, kar zajema tudi čas izven njegovega delavnika. Ugotovili smo, da ob močnem čustvenem odnosu med njima, pes čuti potrebo po podreditvi vodniku in upoštevanju njegovih ukazov, kar je cilj vsakega vodnika policijskega psa, a je možen le ob zavedanju le-tega, da imajo njegova dejanja in njegov odnos največji vpliv na vzpostavitev tako trdnega odnosa.
Ključne besede: policija, policijsko delo, službeni psi, vodniki, policijski psi, šolanje, diplomske naloge
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 1598; Prenosov: 282
.pdf Celotno besedilo (590,45 KB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici