| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PREDLOGI UKREPOV ZA POVEČANJE VARNOSTI NIVOJSKIH CESTNO - ŽELEZNIŠKIH KRIŽANJ V OBČINI ROGAŠKA SLATINA
Vojko Gotlin, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo podaja informacije o nivojskih cestno-železniških križanjih v občini Rogaška Slatina. Tako lahko v začetku najdemo podatke o splošnih značilnostih nivojskih prehodov, vrstah nivojskih prehodov, cestišču na prehodih, gradbenih zahtevah za ureditev nivojskih prehodov in tehničnih pogojih za zavarovanje nivojskih prehodov. V nadaljevanju najdemo podatke o kritičnih točkah z vidika varnosti na nivojskih prehodih v občini Rogaška Slatina, kako so zavarovani in kako je zagotovljena varnost v primeru napak. Na koncu je navedena problematika nivojskih prehodov v občini in predlagani so ukrepi za rešitev te problematike. Z ukrepi kot je ukinjanje in ureditev prehodov, bi se njihovo število zmanjšalo iz 23 prehodov na 10 prehodov.
Ključne besede: nivojski prehodi, izvennivojski prehodi, varnost v železniškem prometu, varnostne naprave.
Objavljeno: 29.09.2011; Ogledov: 1764; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

2.
ANALIZA VPLIVA IZGRADNJE TURBO KROŽNIH KRIŽIŠČ NA POTEK IN VARNOST PROMETA
Vojko Gotlin, 2013, magistrsko delo

Opis: Turbo krožna križišča so začeli graditi z namenom zmanjševanja števila konfliktnih točk, ki jih ima »običajno« dvopasovno krožno križišče. Število konfliktnih točk se pri turbo krožnih križiščih zmanjša zaradi načina vodenja motoriziranih udeležencev na območju turbo krožnega križišča. Prav način vodenja motoriziranih udeležencev igra pomembno vlogo pri povečevanju pretočnosti in prometne varnosti vseh udeležencev v prometu ter preprečevanju najhujših prometnih nesreč. V magistrski nalogi je predstavljen vpliv izgradnje turbo krožnih križišč na potek in varnost prometa. V analizo so zajeta vsa turbo krožna križišča v Sloveniji, ki nudijo podatke o prometnih nesrečah po izgradnji, torej tista, ki so bila zgrajena leta 2011 ali prej. Podatki o prometnih nesrečah so zajeti za obdobje treh let pred rekonstrukcijo in za enako obdobje po rekonstrukciji oz. za obdobje vsaj enega leta.
Ključne besede: cestni promet, krožno križišče, turbo krožno križišče, konfliktne točke, prometna varnost.
Objavljeno: 27.11.2013; Ogledov: 831; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (5,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici