SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MODELI IN KONCEPTI REZERVACIJE PARKIRNIH MEST
Vivien Lorenčič, 2015, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V projektni nalogi je predstavljena problematika parkiranja v mestih. Predstavljen je sistem iskanja in rezervacije prostega parkirnega mesta, to je »Parkauto«, ki se je uveljavil pri nas. Na praktičnem primeru je prikazana uporaba sistema »Parkauto«. Za primer smo uporabili parkirišče tehniških fakultet. Primer zajema analizo obstoječega stanja in pričakovano stanje po vzpostavitvi sistema »Parkauto« na parkirišču. Na podlagi primera in predstavljene problematike so bile podane ugotovitve raziskave.
Ključne besede: promet, prometna politika, parkiranje, parkirni sistem, »Parkauto«, rezervacije parkirnih mest
Objavljeno: 28.08.2015; Ogledov: 1450; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

2.
Metoda anketiranja za zajemanje podatkov in stališč o mobilnosti v urbanih območjih
Vivien Lorenčič, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena metoda anketiranja za zajemanje podatkov in stališč o kakovosti mobilnosti v urbanih območjih. Predstavljen je proces planiranja prometa v mestih, ter izvajanje monitoringa in evalvacij za vrednotenje procesa trajnostnega načrtovanja. Za potrebe monitoringa in evalvacij se izvajajo anketni vprašalniki. Od tod je izhajal raziskovalni problem. Problem se je nanašal na vrste anketnih vprašalnikov, ki se uporabljajo za zajemanje podatkov in stališč o mobilnosti, ter na to kako jih smiselno strukturirati, da bi se lahko strokovnjaki lažje odločili za primeren anketni vrašalnik glede na namen anketiranja. V okviru raziskave so analizirani anketni vprašalniki za ugotavljaje stanja mobilnosti in potovalnih navad v urbanih območjih. Vprašalnike sem smiselno strukturirala v tabelo in jih razdelila glede na vertikalo in horizontalo. Po horizontali jih lahko razdelimo na dve skupini: na vprašalnike za strokovnjake in na vprašalnike za populacijo/uporabnike. Po vertikali pa jih lahko razdelimo glede na to koga ali o čem anketiramo. Za vsako skupino vprašalnikov je predstavljen vsaj po eden primer vprašalnika. Na podlagi v uvodu postavljene delovne hipoteze in problema so v sklepu zapisane ugotovitve raziskovalne naloge. V prilogah je katalog zbranih primernih preizkušenih anketnih vprašalnikov za določene namene anketiranja.
Ključne besede: prometni strokovnjaki, planiranje prometa, anketa, vprašalnik, mobilnost
Objavljeno: 13.09.2017; Ogledov: 217; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (10,69 MB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici