1.
IGRAJMO SE GLEDALIŠČE: ŠTUDIJA PRIMERAVitomir Vratarič, 2015, diplomsko delo
Opis: Namen diplomske naloge je poiskati in v praksi preizkusiti metode, s katerimi bi lahko izboljšali sproščenost otrok pri javnem nastopanju preko gledališke dejavnosti. Zanima nas tudi ozaveščanje otroške gledališke igre in kako se preleviti v vlogo.
Uporabili smo študijo primera, deskriptivno ter akcijsko metodo pedagoškega raziskovanja. Podatke smo pridobili s pomočjo analiz praktičnega dela z otroki. V treh letih je v raziskavi sodelovalo 71 otrok. 35 otrok je sodelovalo v projektu, v katerem sta bila vključena dva razreda drugošolcev. Ostali so sodelovali pri izbirnem predmetu Igrajmo se gledališče.
V skladu z raziskovalnimi vprašanji smo ugotovili, da se otroci bolje odzivajo na metode, ki so drugačne od tistih, ki jih sicer uporabljamo v tradicionalni gledališki vzgoji.
Ključne besede: gledališče, gledališka vzgoja, gledališka pedagogika, igra, ustvarjalnost, improvizacija
Objavljeno v DKUM: 23.02.2016; Ogledov: 2398; Prenosov: 276
Celotno besedilo (4,12 MB)