| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba umetne inteligence v konstruiranju : diplomsko delo
Vid Stanovnik, 2024, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je raziskati uporabo umetne inteligence pri procesu konstruiranja. Delo se osredotoča na uvajanje različnih orodij umetne inteligence in tehnik za izboljšanje učinkovitosti, natančnosti in inovativnosti v procesu načrtovanja in modeliranja. Predstavljene so teoretične osnove umetne inteligence, vključno s strojnim učenjem, nevronskimi mrežami in globokim učenjem. Analizirane so prednosti in slabosti uporabe umetne inteligence, kot so zmanjšanje človeških napak, izboljšana produktivnost, vendar visoki stroški in kompleksnost uvajanja. Poleg tega so predstavljeni praktični primeri uporabe umetne inteligence pri konstruiranju, vključno z orodji, kot so ChatGPT za generiranje zahtevnikov, Autodesk Fusion 360 za generativno oblikovanje in Solidworks za avtomatizacijo oblikovalskih procesov.
Ključne besede: umetna inteligenca, konstruiranje, generativno oblikovanje, globoki generativni modeli, strojno učenje, globoko učenje.
Objavljeno v DKUM: 30.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

2.
MARKETINŠKI PRISTOP PRI UVAJANJU BLAGOVNE ZNAMKE V PODJETJU BP NAUTICA D.O.O.
Petra Stanovnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je ena temeljnih dejavnosti človeka, ki mu omogoča obstoj in razvoj v družbi in organizacijah, formalnih in neformalnih, v katere je vključen. Ljudje ves čas komuniciramo, bodisi z besedami bodisi nebesedno s kretnjami, pogledi, svojim premikanjem. Proces marketinškega komuniciranja nam pomaga zgraditi dobro blagovno znamko izdelka ali podjetja. Vendar blagovna znamka ohranja svojo moč le toliko časa, dokler ohranja zveste uporabnike. Dobro poznavanje in razumevanje uporabnikov je zato temelj za izgradnjo zvestobe in s tem moči blagovne znamke. Naloga obravnava natančno opredelitev marketinškega komuniciranja v podjetju BP Navtika, d. o. o., kar je tudi glavna tema diplomske naloge. V začetku diplomske naloge je predstavljeno podjetje, nato sledijo celovito analiziran marketinški splet, življenjski ciklus, proces uvajanja izdelka in opredelitev blagovne znamke. Marketinško komuniciranje obravnavamo kot pomemben proces, ki ob dobro organiziranih akcijah pomembno prispeva k prodaji izdelkov. V zaključnem delu je podana tržna raziskava na osnovi ustreznega vprašalnika, rezultati so prikazani v sliki in besedi. Oblikovan je še povzetek glavnih ugotovitev raziskave. Glavne ugotovite v raziskavi so nam pokazale, kako pomembna je marketinška komunikacija podjetja. Ugotovljeno je bilo, da se mora podjetje več predstavljati na sejmih in revijah, da bosta tako izdelek kot podjetje prepoznavna na trgu.
Ključne besede: marketing, marketinška komunikacija, marketinški splet, blagovna znamka, tržna raziskava
Objavljeno v DKUM: 08.03.2011; Ogledov: 2896; Prenosov: 298
.pdf Celotno besedilo (448,71 KB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici