2.
MARKETINŠKI PRISTOP PRI UVAJANJU BLAGOVNE ZNAMKE V PODJETJU BP NAUTICA D.O.O.Petra Stanovnik, 2011, diplomsko delo
Opis: Komuniciranje je ena temeljnih dejavnosti človeka, ki mu omogoča obstoj in razvoj v družbi in organizacijah, formalnih in neformalnih, v katere je vključen. Ljudje ves čas komuniciramo, bodisi z besedami bodisi nebesedno s kretnjami, pogledi, svojim premikanjem.
Proces marketinškega komuniciranja nam pomaga zgraditi dobro blagovno znamko izdelka ali podjetja. Vendar blagovna znamka ohranja svojo moč le toliko časa, dokler ohranja zveste uporabnike. Dobro poznavanje in razumevanje uporabnikov je zato temelj za izgradnjo zvestobe in s tem moči blagovne znamke.
Naloga obravnava natančno opredelitev marketinškega komuniciranja v podjetju BP Navtika, d. o. o., kar je tudi glavna tema diplomske naloge. V začetku diplomske naloge je predstavljeno podjetje, nato sledijo celovito analiziran marketinški splet, življenjski ciklus, proces uvajanja izdelka in opredelitev blagovne znamke. Marketinško komuniciranje obravnavamo kot pomemben proces, ki ob dobro organiziranih akcijah pomembno prispeva k prodaji izdelkov.
V zaključnem delu je podana tržna raziskava na osnovi ustreznega vprašalnika, rezultati so prikazani v sliki in besedi. Oblikovan je še povzetek glavnih ugotovitev raziskave. Glavne ugotovite v raziskavi so nam pokazale, kako pomembna je marketinška komunikacija podjetja. Ugotovljeno je bilo, da se mora podjetje več predstavljati na sejmih in revijah, da bosta tako izdelek kot podjetje prepoznavna na trgu.
Ključne besede: marketing, marketinška komunikacija, marketinški splet, blagovna znamka, tržna raziskava
Objavljeno v DKUM: 08.03.2011; Ogledov: 2896; Prenosov: 298
Celotno besedilo (448,71 KB)