| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Modeliranje različnih konfiguracij dvokolesnih in štirikolesnih električnih pogonov vozil s simulacijskimi orodji AVL
Jure Pigac, 2020, diplomsko delo

Opis: Zaradi lastnosti električnih motorjev je pogonske sisteme električnih vozil mogoče izvesti v več različnih konfiguracija. Zato smo se odločili, da bomo v okviru te diplomske naloge simulirali delovanje več različnih konfiguracij dvokolesnih in štirikolesnih pogonskih sistemov električnih vozil. V ta namen smo uporabili simulacijsko orodje AVL Cruise M. S tem smo izdelali šest simulacijskih modelov pogonskih sistemov električnih vozil. Z vsakim modelom smo izvedli več simulacij. Vsaka izmed simulacij je predstavljala svoj vozni cikel. Na koncu smo na podlagi rezultatov simulacij izvedli analizo in primerjavo pogonskih sistemov električnih vozil. Z zbranimi podatki smo ovrednotili morebitne aplikacije posamezne konfiguracije pogonskega sistema.
Ključne besede: električni avtomobili, električna kolesa, simulacije, pogonski sistemi električnih vozil, AVL Cruise M
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 146; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,74 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Precizno pozicioniranje pnevmatskega valja
Vid Pigac, 2020, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je bil zasnovati in izdelati servo-pnevmatski pozicionirni sistem. Ta uporablja servo-pnevmatski ventil Enfield S2 ter induktivno senzorsko letev Sick MPA. S pomočjo teh komponent in programirljivega logičnega krmilnika Siemens S7 lahko sistem precizno pozicionira batnico pnevmatskega aktuatorja ter na njo pritrjeno breme. Avtomatsko vodenje sistema je možno upravljati preko tipk na nadzorni plošči, prav tako je možno ročno vodenje sistema z vrtenjem potenciometra. Sistem smo tudi testirali in na podlagi rezultatov testiranj določili točnost ter ponovljivost pozicioniranja batnice vzdolž pnevmatskega aktuatorja.
Ključne besede: servo-pnevmatika, valj, pozicioniranje, krmilje, industrijski krmilnik
Objavljeno: 24.09.2020; Ogledov: 101; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (3,06 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici