| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KONTROLING V LOGISTIKI TRGOVSKEGA PODJETJA
Vid Šimnovec, 2010, magistrsko delo

Opis: Logistika je v trgovini poleg nabavnih pogojev in konkurenčne ponudbe najpomembnejši dejavnik ustvarjanja vrednosti, in sicer deloma skozi kakovost storitve, še bolj pa skozi stroškovno učinkovitost storitve, saj pomeni za trgovsko podjetje največji sklop stroškov. Izvajanje logističnih aktivnosti je del oskrbne verige in posledica poslov nabave in prodaje. Logistika je idealno področje za začetek delitve stroškov po aktivnostih in pripisovanje le teh prodajnim poslom. V logistiki nastaja tudi največ neposrednih stroškov, ki neposredno vplivajo na ekonomičnost prodajne odločitve. Pri analizi stroškov po aktivnostih uporabljamo drug vidik, kot je klasičen pristop spremljanja stroškov po stroškovnih mestih logistike in znotraj teh po vrstah stroškov. ABC (Activity Based Costing) obravnava logistiko kot proces distribucije blaga, sestavljen iz ključnih aktivnosti, ki so dejansko povzročiteljice stroškov. Kdo ima pri tem glavno vlogo? To sta manager in kontroler, z eno besedo rečeno kontroling.
Ključne besede: Kontroling, ABC, Logistika, Procesi, Stroški
Objavljeno: 27.08.2010; Ogledov: 2307; Prenosov: 357
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

2.
Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici