| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INTERVJU KOT METODA ZA PRIDOBITEV NOVOZAPOSLENIH
Vesna Zorko, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetja se dandanes srečujejo na trgu z veliko konkurenco. Neprestano se borijo za prodor in obstoj izdelkov in storitev, ki jih ponujajo. Skoraj popolnoma enake stvari ponuja konkurenčno podjetje, zato se morajo truditi biti boljši, inovativni ter se morajo hitro prilagajati spreminjajočim tržnim razmeram. Za podjetja pomeni velika konkurenčna prednost pravilno izbran kader, ki izpolnjuje njihove zahteve, ki je fleksibilen in inovativen. Organizacije, ki razpisujejo nova delovna mesta, morajo poznati kadrovski proces, s pomočjo katerega bodo pridobile nove delavce, in metode, ki jim bodo pri tem v pomoč. Nov kader pomeni za podjetje nov veter, ki prinaša nove, sveže ideje, katerih v podjetju do sedaj še ni bilo. S tem se odpirajo za podjetje nove možnosti na trgu in možnosti novih dohodkov, ki jih bodo ustvarjali novo zaposleni s svojimi novostmi. Ljudje so v podjetju ključni dejavnik uspeha, so gonilna sila in razlog za obstoj, zato jim je potrebno posvetiti dovolj pozornosti, jih načrtovati in planirati ter povezovati z dolgoročnim razvojem ter vizijo podjetja v prihodnosti. Podjetja naj nikar ne pozabljajo na svoje zaposlene, saj so vir idej in s tem vir dobička.
Ključne besede: kadrovanje, planiranje kadrov, metode pridobivanja kadrov, metode izbire kadrov, intervju
Objavljeno: 13.07.2009; Ogledov: 2674; Prenosov: 786
.pdf Celotno besedilo (629,04 KB)

2.
LJUDSKA VEROVANJA IN OBIČAJI OB TREH ŽIVLJENJSKIH MEJNIKIH
Vesna Zorko, 2011, diplomsko delo

Opis: Pri ljudskem verovanju obravnavamo pojme, povezane z vero v nadnaravni svet in ki človeka usmerjajo na vseh življenjskih področjih; duhovnem, družabnem in gospodarskem. Človekovo življenje, t.i. pot od zibelke do groba, je pri vseh narodih obdana s številnimi običaji in verovanji. Običaji preprostih ljudi so največkrat povezani z verskimi prazniki, izvor takšnih verovanj je različen. Ker je človek socialno bitje, živi v družbi in čuti da mora tej družbi pripadati. Iz tega razloga kaže željo po združevanju in se skuša obnašati kakor drugi. Vse se začne z rojstvom, sreča v življenju naj bi bila po ljudskem verovanju odvisna že od dneva rojstva, obstaja pa tudi veliko zapovedi in prepovedi, ki vodijo žensko skozi čas nosečnosti. Naslednji pomemben mejnik v življenju naj bi bila poroka. To je obred, ko se fant ženi, dekle pa vdaja. Tudi to življenjsko prelomnico, kakor radi rečemo, je spremljalo veliko običajev in verovanj. Nekateri izmed teh so, predvsem na podeželju, ohranjeni še danes. V življenju pravijo, da je gotova samo smrt. Iz starih časov se je ohranilo precej verovanj v predsmrtna znamenja. Prav tako se običaji ob slovesu od mrliča in ob samem pokopu niso bistveno spremenili. Bolj kot verovanja, so se ohranili običaji in navade ob teh treh življenjskih mejnikih, kajti vraže so dandanes nekaj, česar pravi izvor ljudje le redko poznajo.
Ključne besede: rojstvo, poroka, smrt, vraže, verovanja, običaji, navade
Objavljeno: 19.09.2011; Ogledov: 2711; Prenosov: 329
.pdf Celotno besedilo (11,76 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici