| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Obremenjenost in počutje knjigovodij
Vesna Premelč, 2020, magistrsko delo

Opis: Delo knjigovodij je odgovorno in kompleksno. Vključuje znanja z različnih področij, kot so računovodsko, davčno, pravno in druga strokovna področja. Zaposleni so lahko v javnem ali zasebnem sektorju in v podjetju ali računovodskem servisu. Glede na to, kje so zaposleni, se razlikujejo določene značilnosti knjigovodskega dela, kot so dinamika dela, znanje in veščine, svoboda pri delu, možnosti sodelovanja z drugimi knjigovodji in druge značilnosti dela. Predvsem zaradi dinamike dela, na katero vplivajo tudi hitro spreminjajoča se zakonodaja in predpisi, ki jim mora knjigovodja slediti, se med knjigovodji pogosto pojavi preobremenjenost, ki vodi k slabšemu počutju in slabšemu zdravstvenemu stanju. Glavni dejavniki obremenjenosti, ki jim je treba nameniti dovolj pozornosti, saj jih le tako lahko delodajalec na ravni podjetja in knjigovodja na osebni ravni odpravi, so različne vrste obremenjenosti, kot so čustvena in kognitivna, medosebni odnosi in vodenje, povezava med delom in posameznikom, vpliv in razvoj ter zdravje in počutje. V magistrski nalogi smo raziskovali, ali obstaja razlika med obremenjenostjo in počutjem knjigovodij, ki so zaposleni v podjetju, in knjigovodij, ki so zaposleni v računovodskem servisu. Pri raziskovanju obremenjenosti in počutja knjigovodij smo najprej preučili članke in druge teoretične vire s tega področja, nato pa smo izvedli še anketiranje knjigovodij. Anketiranje je potekalo preko spleta. Z rezultati ankete smo želeli prikazati razlike med obema skupinama knjigovodij, opozoriti na obremenjenost zaposlenih v knjigovodstvu in predlagati možne izboljšave organiziranja delovnega mesta knjigovodij in seveda tudi vseh drugih zaposlenih, saj je po našem mnenju dobro počutje zaposlenih v podjetju ključno za dobro poslovanje podjetja. Ugotovili smo, da je obremenjenost knjigovodij velika in da prihaja do statistično pomembnih razlik med obremenjenostjo knjigovodij v podjetju, ki so v primerjavi s knjigovodji v računovodskih servisih manj obremenjeni. Tudi rezultati, vezani na počutje knjigovodij, so pokazali, da se knjigovodje v računovodskem servisu v povprečju počutijo slabše kot knjigovodje v podjetju.
Ključne besede: knjigovodje, obremenjenost, počutje
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 186; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1013,75 KB)

2.
Naklonjenost študentov računovodstva za sestavljanje in reševanje primerov iz prakse v učnem procesu
Vesna Premelč, 2018, diplomsko delo

Opis: Poučevanje računovodstva je kompleksen proces, sestavljen iz različnih metod poučevanja. Profesorji lahko uporabljajo zgolj eno metodo ali pa kombinirajo več različnih metod. Glavni namen poučevanja računovodstva je tako kot pri poučevanju vseh drugih predmetov študentom posredovati čim več koristnega znanja, ki ga bodo lahko uporabili v različnih situacijah. Najpogostejši metodi za poučevanje računovodstva sta učenje s pomočjo teoretičnih primerov in učenje s pomočjo praktičnih primerov. V diplomskem projektu smo raziskali, ali so študentje računovodstva bolj naklonjeni reševanju primerov iz prakse ali teoretičnih primerov. Pri raziskovanju naklonjenosti smo proučevali že napisane članke in raziskave s tega področja, nato pa smo izvedli tudi anketiranje. Anketirali smo študente Ekonomsko-poslovne fakultete Maribor s smeri Računovodstvo, revizija in davščine ter Finance in bančništvo. Z rezultati ankete smo želeli profesorjem računovodskih predmetov predstaviti, kakšen način poučevanja se zdi študentom najboljši in zakaj. S pomočjo ankete smo ugotovili, da so vsi anketirani študentje računovodstva na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor naklonjeni reševanju primerov iz prakse, saj so mnenja, da so primeri iz prakse bolj zanimivi in lažje razumljivi ter da prinašajo več praktičnega znanja kot teoretični primeri.
Ključne besede: študenti, računovodstvo, primeri iz prakse, učenje
Objavljeno: 24.10.2018; Ogledov: 338; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (934,07 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici