Opis: Magistrsko delo govori o poznavanju managementa znanja v storitvenem podjetju in ugotavljanje trenutnega stanja managementa znanja ter iskanje potencialov za izboljšavo. V proces kreiranja in izmenjave znanja pa niso vključeni le zaposleni v podjetju, ampak so upoštevane tudi želje in znanje kupca. Magistrsko delo prikazuje vključevanje vseh deležnikov v oblikovanje, izpopolnjevanje ter prenos znanja, ki je ključ do večje uspešnosti podjetja.Ključne besede: znanje, management znanja, odjemalci, storitveno podjetjeObjavljeno v DKUM: 04.03.2020; Ogledov: 1366; Prenosov: 67 Celotno besedilo (1,12 MB)
Ključne besede: razvoj novega izdelka, proizvodni procesi, gasilni aparati, omariceObjavljeno v DKUM: 20.08.2019; Ogledov: 1250; Prenosov: 87 Celotno besedilo (1,72 MB)