| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 145
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Multi-criteria measurement of ai support to project management
Vesna Čančer, Polona Tominc, Maja Rožman, 2023, izvirni znanstveni članek

Opis: This paper aims to measure the level of artificial intelligence (AI) support to project management (PM) in selected service sector activities. The exploratory factor analysis was employed based on the extensive survey on AI in Slovenian companies and the multi-criteria measurement with an emphasis on value functions and pairwise comparisons in the analytic hierarchy process. The synthesis and performance sensitivity analysis results show that in the service sector, concerning all criteria, PM is with the level 0.276 best supported with AI in services of professional, scientific, and technical activities, which also stand out concerning the first-level goals in using AI solutions in a project with the value 0.284, and in successful project implementation using AI with the value 0.301. Although the lowest level of AI support to PM, which is 0.220, is in services of wholesale and retail trade and repair of motor vehicles and motorcycles, these services excel in adopting AI technologies in a project with a value of 0.277. Services of financial and insurance activities, with the level 0.257 second-ranked concerning all criteria, have the highest value of 0.269 concerning the first-level goal of improving the work of project leaders using AI. The paper, therefore, contributes to the comparison of AI support to PM in service sector activities. The results can help AI development policymakers determine which activities need to be supported and which should be set as an example. The presented methodological frame can serve to perform measurements and benchmarking in various research fields.
Ključne besede: artificial intelligence, factor analysis, multiple criteria, performance sensitivity, project management
Objavljeno v DKUM: 12.02.2024; Ogledov: 175; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (4,18 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vpliv zavzetosti zaposlenih na individualno delovno uspešnost v organizaciji x
Zala Janič, 2023, magistrsko delo

Opis: Zaposleni igrajo ključno vlogo v organizaciji, saj predstavljajo enega izmed najpomembnejših virov, so nosilci znanja, izkušenj in veščin znotraj organizacije ter igrajo pomembno vlogo pri doseganju njenih ciljev. Seveda se na tej točki velikokrat pojavi vprašanje, kakšne naj bi bile lastnosti zavzetega zaposlenega oziroma kakšen je njegov doprinos za organizacijo. Lahko ga opredelimo kot osebo, ki je globoko čustveno in intelektualno vpletena v svoje delo ter izkazuje visoko raven motivacije in predanosti svojim nalogam ter matični organizaciji. To vodi k povečani produktivnosti, saj zaposleni za doseganje svojih delovnih ciljev vložijo v svoje delo več truda. Poleg tega zavzeti zaposleni pogosto iščejo načine za izboljšanje svojega dela, kar prispeva k nenehnemu dvigovanju kakovosti in učinkovitosti ter k pozitivni organizacijski kulturi. Zavzetost zaposlenih je ključnega pomena za uspešno delovanje organizacije, saj običajno takšni zaposleni dosegajo boljše delovne rezultate in prispevajo k pozitivni organizacijski kulturi. Danes vedno več organizacij stremi k višji motivaciji svojih zaposlenih, kajti s tem lahko posledično tudi organizacija sama dosega zastavljene cilje oz. jih tudi preseže. Pomembno dejstvo pa je tudi to, da je zavzetost zaposlenih prepletena s pojmom individualne delovne uspešnosti, ki se osredotoča na vsakega posameznika v organizaciji. Tukaj je treba poudariti, da niso vsi zaposleni v organizaciji zavzeti in individualno delovno uspešni. Zato so strokovnjaki razvili različne pristope in tehnike, kako krepiti tako zavzetost zaposlenih kot individualno delovno uspešnost. Individualna delovna uspešnost meri, koliko zaposleni dosežejo ter kako učinkovito in produktivno opravljajo svoje naloge. Organizacije uporabljajo različne metode in orodja za merjenje in ocenjevanje individualne delovne uspešnosti, vključno s sistemi ocenjevanja uspešnosti, povratno informacijo nadrejenih, samoocenjevanjem, kvantitativnimi kazalniki in drugimi metodami. Merjenje in upravljanje individualne delovne uspešnosti sta ključna za zagotavljanje, da organizacija dosega svoje cilje in ohranja konkurenčnost na trgu. Rezultati empiričnega dela osvetljujejo, kako zavzetost zaposlenih vpliva na individualno delovno uspešnost v organizaciji X. Ugotovili smo, da so zaposleni v organizaciji X v povprečju zavzeti in da so zaposleni v organizaciji X v povprečju individualno delovno uspešni. Ugotovili smo tudi, da zavzetost zaposlenih pozitivno vpliva na individualno delovno uspešnost pri osebni rasti in razvoju ter osebnostni rasti na delovne zadolžitve in učinkovitost. Po analizi smo videli tudi, da se individualna delovna uspešnost ne razlikuje glede na izobrazbo zaposlenih v organizaciji in da se individualna delovna uspešnost razlikuje glede na delovno dobo zaposlenega v organizaciji X pri osebnem vplivu na delovnem mestu. Na koncu magistrskega dela smo podali še predloge in priporočila, kako izboljšati zavzetost zaposlenih v organizaciji in s tem spodbuditi individualno delovno uspešnost vsakega posameznika.
Ključne besede: Management človeških virov, zavzetost zaposlenih, individualna delovna uspešnost, razvoj zaposlenih.
Objavljeno v DKUM: 15.01.2024; Ogledov: 194; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

3.
Prednosti in slabosti dela od doma in z njim povezan stres
Meta Brvar, 2023, magistrsko delo

Opis: Delo na daljavo, delo od doma ali teledelo − ta delovna ureditev ostaja. Vse več podjetij ugotavlja, da se je število njihovih delavcev na daljavo v preteklih letih povečalo in bo le še raslo zaradi globalnih sprememb, kot jih je povzročila pandemija covida-19. Delo zunaj tradicionalnega pisarniškega okolja prinaša nove priložnosti in izzive za organizacije in posameznike. Možnost dela od doma ustvarja finančne in produktivne prednosti za posameznike ter prednosti v zvezi z delovno avtonomijo, mobilnostjo in zadovoljstvom pri delu, vendar pa ima delo od doma tudi negativne učinke na zaposlene. Delavci na daljavo so izpostavljeni drugačnim okoljskim značilnostim kot delavci na običajnem delovnem mestu, saj delajo od doma preko tehnologije, tako da je lahko vir stresa drugačen. V empiričnem delu smo raziskali splošno dobro počutje zaposlenih pri delu od doma in ugotovili, da je prihranek vožnje na delovno mesto primarna prednost dela od doma, zamegljena meja med osebnim in delovnim življenjem pa glavna slabost in glavni dejavnik za prisotnost stresa pri delu od doma. Izzivi in slabosti dela od doma kažejo, da morajo biti podjetja pozorna in premišljena pri pristopu k temu načinu dela ter načrtovanju, izvajanju in natančnem prilagajanju svojih programov dela od doma, sicer postane stres eden od možnih neželenih negativnih učinkov. Čeprav v empirični raziskavi nismo zaznali povečanega stresa zaradi dela od doma v primerjavi z običajnim delovnim mestom, povzemamo priporočila za učinkovito vodenje in uspeh ter zadovoljstvo zaposlenih kot tudi organizacije. Vodenje z zgledom, postavljanje jasnih pričakovanj, pogosto komuniciranje, spremljanje in modeliranje primernega delovnega vedenja je le nekaj ključnih priporočil, ki jih podajamo v tej študiji.
Ključne besede: delo od doma, delo na daljavo, teledelo, stres.
Objavljeno v DKUM: 23.11.2023; Ogledov: 312; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

4.
Management človeških virov kot odgovor na staranje prebivalstva in globalizacijo
Dolores Toplak, 2023, magistrsko delo

Opis: Management človeških virov je vodenje ljudi v smeri želenih ciljev. Pri tem so funkcije managementa človeških virov: upravljanje zunanjega in notranjega okolja, načrtovanje in izbira kadrov, razvoj in usposabljanje zaposlenih, nagrajevanje zaposlenih, ocenjevanje dela in rezultatov ter oblikovanje strategij. Management človeških virov se pri tem sooča z izzivom, ki je staranje prebivalstva. Staranje prebivalstva postaja globalni problem, za katerega strokovnjaki aktivno poskušajo najti rešitve. Vse pogostejši so izrazi, kot sta ravnanje s starejšimi zaposlenimi in trajnostna kariera. Za reševanje težav staranja različne države uporabljajo različne pristope, kot sta obvezna skrb za starejše in razvoj novih politik. Drug dejavnik, ki aktivno oblikuje poslovne prakse managementa človeških virov, je globalizacija. Ta pomeni odprtost idej in trgov. Glavne prednosti globalizacije so zmanjšanje občutka izoliranosti revnih držav, širjenje informacijske družbe in izboljšanje dostopa do informacij, povečanje hitrosti komercialnega, finančnega in tehnološkega poslovanja, kar je lahko dejavnik pri vključevanju ljudi v svetovno skupnost ter učinkovitost celotne gospodarske dejavnosti na planetarni ravni. Po drugi strani ji pripisujejo tudi kar nekaj negativnih značilnosti. Te so: primanjkljaj občutka varnosti, revščina, osebna negotovost, migracije, ki se spreminjajo v globalno grožnjo, ter demografski primanjkljaj. Podjetja zato vse pogosteje vpeljujejo nove delovne prakse, kot so timi za reševanje problemov, izboljšana komunikacija z delavci, varnost zaposlitve, prožnost pri dodeljevanju delovnih mest, usposabljanje delavcev za več delovnih mest in večje odvisnosti od stimulativnega plačila. Zaznavo omenjenih pojmov ter njihove vplive smo raziskali v podjetju X. Ugotovili smo, da več kot polovica zaposlenih ocenjuje, da staranje prinaša dodatne izkušnje in znanje. Prav tako smo ugotovili, da več kot četrtina zaposlenih zaznava vplive globalizacije in jih opredeljuje kot pozitivne. Ugotovili smo, da starost zaposlenih ne vpliva na oceno vpliva staranja prebivalstva na področjih, kot so težave v komunikaciji, pozitivna raznolikost delovnih skupin, odsotnost na delovnem mestu, nastanek novih zanimivih oblik ali praks dela, stres, raznolik opis delovnih mest, karierne možnosti in obremenitev delovnega procesa, ter pomeni dodatno delo. Nazadnje smo ugotovili, da velikost naselja, v katerem zaposleni živijo, ne vpliva na zaznavo vpliva globalizacije. Zaposleni podobno ocenjujejo vplive globalizacije, kot so opis delovnih nalog, poslovne prakse podjetja, politika podjetja, učinkovitost pri delu, zanesljivost in uspešnost pri delu. Predlog za izboljšanje na podlagi raziskave v podjetju X se nanaša na uvedbo medgeneracijskega sodelovanja ter celotnega modela ravnanja s starejšimi zaposlenimi. S tem bi pospešili prenos znanja ter posledično izboljšali percepcijo starosti. Na področju globalizacije je predlog izboljšanja dodatno izobraževanje, ki bi potekalo v okviru delavnic ali s pomočjo zunanjih predavateljev.
Ključne besede: management človeških virov, staranje prebivalstva, globalizacija
Objavljeno v DKUM: 25.10.2023; Ogledov: 231; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

5.
Uporaba metod ustvarjalnega reševanja problemov pri povečanju prihodkov v računovodskem servisu x
Ajda Ring, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je s pomočjo metod ustvarjalnega reševanja rešiti problem, ki je povečanje prihodkov v računovodskem servisu X. V uvodnem delu smo opredelili in predstavili problem, v nadaljevanju pa smo teoretično predstavili izbrane metode ustvarjalnega reševanja problemov. Metode, katerim smo se posvetili so, tehnika W, miselni vzorec, viharjenje možganov, lista oznak, ter s pomočjo računalniškega programa Expert Choice izvedli metodo analitičnega hierarhičnega procesa. Opredelili smo se tudi na računovodski servis, storitve, ki jih lahko ponuja, ter analizirali prednosti in slabosti le tega. V empiričnem delu smo reševali problem s pomočjo izbranih metod ustvarjalnega reševanja problemov, na podlagi katerih smo prišli do ugotovitve, da je miselni vzorec ustreznejša metoda kot tehnika W pri definiranju problemov in priložnosti. Prav tako smo ugotovili, da viharjenje možganov privede do največ možnih generiranih idej. Strategije, ki smo jih primerjali med seboj so vključevale povečanje marketinške prisotnosti in promocijo storitev, uvedbo naprednih tehnoloških rešitev za optimizacijo računovodskih procesov, ter izboljšanje usposobljenosti zaposlenih in pridobivanje novega kadra. S pomočjo programa Expert Choice pa smo ugotovili, da je uvedba naprednih tehnoloških rešitev za optimizacijo računovodskih procesov, najustreznejša strateška rešitev za povečanje prihodkov v računovodskem servisu X.
Ključne besede: Metode ustvarjalnega reševanja problemov, generiranje idej, povečanje prihodkov, računovodski servis, Expert Choice.
Objavljeno v DKUM: 15.09.2023; Ogledov: 362; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

6.
Izbira ustrezne banke za posameznike po končanem izobraževanju z večkriterijskimi metodami
Brin Frkač, 2023, diplomsko delo

Opis: Odločitev za primerno banko ima dolgoročne posledice za posameznika, zato je ključno uporabiti sistematičen pristop za ocenjevanje različnih alternativ in določanje njihove ustreznosti glede na izbrane kriterije. Finančne odločitve, vključno z izbiro banke, imajo vpliv na naše osebne finance in finančno varnost. S tem namenom želimo prispevati k učinkovitemu procesu odločanja pri izbiri banke za posameznike, ki so zaključili izobraževanje. V diplomskem delu smo se poglobili v kompleksnost izbire ustrezne banke za posameznike po končanem izobraževanju. Pri tem smo uporabili večkriterijsko odločanje, saj so kriteriji za izbiro pogosto v konfliktu med seboj. Za reševanje tega problema smo se zatekli k uporabi programa Web-HIPRE, ki nam je omogočil sistematičen pristop k ocenjevanju alternativ in določanju njihove ustreznosti glede na izbrane kriterije. V prvem delu naše raziskave smo analizirali 4 različne alternative poslovnih bank in upoštevali 4 različne kriterije, ki smo jih določili. Z uporabo večkriterijskega odločanja smo prišli do zaključka, da je Nova Ljubljanska banka (NLB) najboljša izbira glede na izbrane kriterije in vrednosti uteži, ki smo jih določili na podlagi odgovorov iz anketnega vprašalnika. Ta ugotovitev nam omogoča, da posameznikom svetujemo, naj se odločijo za NLB kot najbolj primerno poslovno banko glede na njihove potrebe. V drugem delu raziskave smo se osredotočili na izbiro najboljše neobanke. Analizirali smo 3 različne alternative neobank in upoštevali 3 različne kriterije. Na podlagi večkriterijskega odločanja smo ugotovili, da je Revolut najboljša izbira glede na izbrane kriterije in vrednosti uteži, ki smo jih določili na podlagi odgovorov iz anketnega vprašalnika. Ta zaključek nam omogoča, da posameznikom priporočamo neobanko Revolut kot najprimernejšo neobanko za njihove potrebe po končanem izobraževanju. S celovito uporabo večkriterijskega odločanja in programa Web-HIPRE smo pridobili objektivne rezultate, ki nam omogočajo informirano in racionalno odločanje pri izbiri najboljše banke in neobanke za posameznike po končanem izobraževanju. Naša raziskava prispeva k bolj učinkovitemu procesu odločanja in lahko služi kot podlaga za nadaljnje raziskave na področju večkriterijskega odločanja v bančništvu.
Ključne besede: banke, večkriterijske metode, izbira, bančništvo, poslovne banke, neobanke, kriteriji, alternative
Objavljeno v DKUM: 30.08.2023; Ogledov: 203; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

7.
Finančni indikatorji in njihov vpliv na sestavo delniškega portfelja v procesu večkriterijskega odločanja
Izak Ravnak, 2023, diplomsko delo

Opis: Zaradi hitrega tehnološkega razvoja se dandanes za vlaganje na delniških trgih odloča vse več posameznikov. Mnogi izmed njih so laiki in svoje odločitve sprejemajo na podlagi različnih strategij ter finančnih indikatorjev, ki jih ne poznajo dovolj dobro. V diplomskem delu smo s pomočjo različnih tehnik odločanja po več kriterijih hkrati prikazali, kako lahko različna interpretacija finančnih indikatorjev vpliva na končno odločitev posameznih odločevalcev. Definirali smo dva vlagatelja z različnimi preferencami, ki sta v nadaljevanju izbirala med dvajsetimi različnimi delnicami in jih deset uvrstila v portfelj. Zanimalo nas je, kolikšen delež portfeljev obeh vlagateljev bodo sestavljale iste delnice. Za dobro in pravilno razumevanje smo najprej podrobneje opisali vse finančne indikatorje, ki smo jih v nadaljevanju uporabili pri reševanju problema. Te smo razdelili na več skupin, prav tako pa smo opisali, kako bosta posamezne indikatorje interpretirala oba vlagatelja. Zatem smo predstavili osnovne značilnosti delnic in koncept diverzifikacije vlagateljevega delniškega portfelja. Ker obstaja veliko različnih definicij posameznih gospodarskih sektorjev, v katere spadajo podjetja, smo v diplomskem delu za namene ločevanja različnih sektorjev izbrali uradno klasifikacijo GICS in jo nekoliko podrobneje predstavili. Ker smo problem rešili s pomočjo metod odločanja po več kriterijih hkrati, smo predstavili tudi zgodovino in razvoj različnih metod; tiste, ki smo jih v nadaljevanju uporabili, pa smo tudi podrobneje opisali. Nato smo se lotili sistematičnega reševanja problema z vključitvijo več postopnih korakov. Ko smo problem definirali in izločili vse neustrezne alternative, smo ga za boljšo preglednost tudi hierarhično strukturirali. Sledilo je določanje vrednosti alternativ glede na posamezne kriterije, v okviru česar smo prikazali interpretacijo posameznih finančnih indikatorjev s strani obeh vlagateljev. Potem ko smo vsem kriterijem določili uteži, smo alternative (delnice) razvrstili glede na njihovo končno vrednost in analizirali portfelja obeh vlagateljev.
Ključne besede: delnice, portfelj, večkriterijsko odločanje, tveganje, finančni indikatorji
Objavljeno v DKUM: 20.06.2023; Ogledov: 300; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (3,71 MB)

8.
Poslovna statistika
Polona Tominc, Maja Rožman, Dunja Legat, 2023, delovni zvezek za višje in visoke šole

Opis: Predmet Poslovna statistika, za katerega je namenjena ta zbirka vaj, je pomemben za to, da študenti razvijejo sposobnost razumevanja informacij v podatkih. Gradivo obravnava naslednje vsebinske sklope: prikazovanje podatkov v tabelah in grafih, relativna števila, mere centralne tendence, mere variabilnosti, asimetrije in sploščenosti, intervalno ocenjevanje vrednosti statističnih parametrov in osnove preizkušanja domnev o statističnih parametrih, osnove enostavne regresije ter osnove analize in napovedovanja vrednosti v časovnih vrstah.
Ključne besede: urejanje in prikazovanje podatkov, deskriptivna statistika, enostavna regresijska analiza, osnove vzorčenja, časovne vrste
Objavljeno v DKUM: 26.05.2023; Ogledov: 522; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (4,83 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Izbira najustreznejše storitve v podjetju x s pomočjo večkriterijskega odločanja
Evelin Fujs, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se ukvarjali z izbiro najustreznejše storitve v podjetju X. V podjetju X so se odločili, da bodo uvedli novo storitev. Odločali so se med tremi alternativami: ročna poslikava na čevlje, ročna poslikava na oblačila in ročna poslikava na torbe in kovčke. Problem smo obravnavali z marketinškega vidika in vidika analize odločanja. Na začetku diplomske naloge smo opisali glavne značilnosti storitev in odločanja (poudarek smo dali odločanju po več kriterijih hkrati). V empiričnem delu smo predstavili rezultate raziskave s pomočjo anketnega vprašalnika in rezultate večkriterijskega odločanja. S pomočjo odgovorov v anketnem vprašalniku smo ugotovili, da bi bila poslikava na oblačila najboljša izbira, saj je tudi največ potencialnih odjemalcev povedalo, da bi najraje imeli to poslikavo. Prav tako bi bila poslikava na oblačila najboljša izbira z vidika analiz odločanja, saj prinaša največ ugodnosti in ima največjo agregirano vrednost po vseh kriterijih hkrati.
Ključne besede: storitev, odjemalci, odločanje, večkriterijsko odločanje, Web-HIPRE
Objavljeno v DKUM: 02.11.2022; Ogledov: 537; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

10.
Management talentov s ciljem razvoja in zadržanja zaposlenih v izbranem podjetju
Anemari Pediček, 2022, magistrsko delo

Opis: Dandanes ima management talentov vedno pomembnejšo vlogo v organizacijah, kjer se trudijo pridobiti in zadržati talentirane posameznike. Talenti veljajo za eno glavnih gonil organizacijske uspešnosti in področje managementa talentov je postalo ključno za doseganje ciljev ter učinkovitosti. Talenti v organizacijah so potrebni in pogosto predstavljajo ključno točko strategije, ki vpliva na zagotavljanje konkurenčne prednosti. Management talentov je v organizacijah potreben za uspeh, doslednosti in učinkovitost. Prav zaradi tega smo se v magistrskem delu odločili raziskati danes eno pomembnejših področij v okviru managementa človeških virov, in sicer management talentov. V teoretičnem delu smo se osredotočili na področje managementa talentov in natančno opisali različne definicije, proces in prednosti managementa talentov ter se tudi dotaknili področja globalnega managementa talentov. Na začetku opisali management človeških virov, strateški management človeških virov in management talentov in ugotovili, da gre za medsebojno povezana področja, ki delujejo v soodvisnosti. V nadaljevanju smo se osredotočili na pojem talenta, ki predstavlja pomemben člen managementa talentov in s katerim se srečujemo že od leta. Skozi obravnavo talenta smo opisali pomembne aktivnosti za prepoznavanje, privabljanje, razvoj in zadržanje talentiranih zaposlenih. Podjetja morajo pozornost posvečati tako podobi delodajalci, kot dobremu »onboarding procesu, učinkoviti komunikaciji, kot tudi zagotavljanju različnih izobraževanj in usposabljanj za razvoj ter nefinančnih in finančnih nagrad, če si želi v svoje vrste privabiti in tudi zadržati talentirane zaposlene. Nato smo obravnavali področje in različne opredelitve management talentov in spoznali, da je management talentov pomemben tako za organizacijo, kot posameznika. Za organizacijo ima številne prednosti, kot so povečanje prihodkov, zmanjšanje stroškov, bolj učinkovita proizvodnja in višja kakovost. Posamezniki, ki so prepoznani kot talenti pa so navadno vključeni tudi v različne programe razvoja in imajo številne ugodnosti. V empiričnem delu magistrskega dela smo predstavili rezultate raziskave, ki smo jo izvedli v podjetju X, ki se ukvarja z bančnimi storitvami. Podjetje ima sedež v Avstriji in zaposluje več kot 1.100 ljudi ter posluje tako v Avstriji, kot tudi v Sloveniji, na Hrvaškem in Slovaškem. V raziskavo smo vključili zaposlene, ki opravljajo delo na območju Slovenije. Z anketnim vprašalnikom smo preverili, kako zaposleni v izbranem podjetju ocenjujejo aktivnosti za razvoj in zadržanje talentiranih zaposlenih in ali je njihova ocena povezana z namero, da ostanejo v podjetju. Zanimalo nas je tudi, ali ženske boljše ocenjujejo aktivnosti za spodbujanje razvoja kot moški. To nas je zanimalo iz razloga, saj imajo v podjetju razvit program za razvoj žensk. Temeljne ugotovitve magistrskega dela so, da tisti anketirani, ki v povprečju bolje ocenjujejo aktivnosti za razvoj in zadržanje talentiranih zaposlenih, tudi izkazujejo višjo stopnjo namere ostati v podjetju. Spoznali smo tudi, da ni bilo razlik v ocenjevanju aktivnosti za spodbujanje razvoja talentov med ženskami in moškimi. Na koncu magistrskega dela smo rezultate oziroma ugotovitve komentirali in podali predloge.
Ključne besede: Management talentov, talent, management človeških virov, zadržanje talentov, razvoj talentov, človeški viri.
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 577; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

Iskanje izvedeno v 6.89 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici