1.
Vloga računovodstva in računovodij v projektnem managementu: primer oglaševalske agencije futuraVeronika Štupar, 2018, diplomsko delo
Opis: Računovodske informacije so pomembna podpora projektnemu managementu pri vseh funkcijah, ki jih izvaja v različnih fazah posameznega oglaševalskega projekta.
V nalogi je predstavitev sodelovanja računovodstva oziroma računovodje s projektnim managementom, ki za opravljanje svoje funkcije potrebuje tudi računovodske informacije. Te morajo biti strokovno pripravljene in prilagojene razumevanju managementa. Pomembna je kvaliteta in pravočasnost posredovanih računovodskih informacij, saj so le tako lahko učinkovite in koristne za projektni management.
Z analizo računovodstva in projektnega managementa osvetlimo vlogo računovodje kot informatorja pri zbiranju in posredovanju podatkov projektnemu managementu, ki jih ta potrebuje za oblikovanje predkalkulacij ter nadziranje in analiziranje uspešnosti oglaševalskega projekta.
V zadani nalogi smo prišli do sklepa, da imajo računovodske informacije med vsemi informacijami, ki jih projektni managementpotrebuje za uresničevanje oglaševalskih projektov, zelo pomembno vlogo. Nedvomno prav računovodstvo in projektni management oglaševalske projekte najbolje razumeta ter prepoznata težave in rešitve zanje.
Kot se razvija in raste poslovno okolje, se z njo razvija tudi oglaševalska dejavnost. Posledično se spreminja tudi projektni management intemu skladno sledi tudi računovodska služba. V vseh spremembah pa je vedno priložnost za iskanje najbolj optimalnih računovodskih rešitev za podajanje informacij, ki so v pomoč projektnemu managementu.
Ključne besede: računovodske informacije, projektni management, oglaševalski projekt, uspešnost projekta, nefinančne informacije
Objavljeno v DKUM: 04.04.2019; Ogledov: 1281; Prenosov: 28
Celotno besedilo (478,60 KB)