| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
BLAGOVNA ZNAMKA IN VIZUALNA IDENTITETA ZNAMKE
Vedran Čevis, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu bomo definirali pojem blagovna znamka (angl. brand), predstavili zgodovino nastanka blagovnih znamk in njihov razvoj, vlogo in pomembnost, ki so se čez čas spreminjale, skladno s tržnimi pogoji, z načinom življenja in razvojem tehnologije. Blagovne znamke so pomembne za potrošnike in podjetja, zato jih bomo prikazali in pojasnili strategijo upravljanja z njimi. Sestavni del vsake blagovne znamke je oblika oziroma njena vizualna identiteta, zato imata pomembno vlogo oblikovanje in oblikovalec. Za razumevanje vizualne identitete je treba videti in razumeti širšo sliko in koncept, ki je pomemben sestavni del ustvarjanja blagovne znamke. Cilj magistrskega dela je na osnovi spoznanj iz teorije oblikovanja blagovne znamke in vizualne identitete izdelati novo vizualno identiteto podjetja (redizajn) in jo uspešno predstaviti javnosti. Pri izdelavi vizualne identitete bomo zajeli spremembo logotipa, internetne strani in na novo izdelali vizitke, brošure in promocijske izdelke, kot so majice in kemični svinčnik.
Ključne besede: blagovna znamka, dizajn, vizualna identiteta, upravljanje
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1956; Prenosov: 414
.pdf Celotno besedilo (3,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici