SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 31
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PREUREDITEV MODELA RAVNANJA Z ODPADNO EMBALAŽO V PS MERCATOR, D.D.
Vaska Pejić, 2011, magistrsko delo

Opis: Ravnanje z odpadno embalažo, ki ni komunalni odpadek, je kot objekt povratne logistike v trgovski dejavnosti specifična problematika zaradi obsega količin, raznovrstnosti in razširjenosti nastajanja. Praktični problem se nanaša na PS Mercator, d. d., kjer smo si ogledali njihov model ravnanja z odpadno embalažo, ki ni komunalni odpadek, ter pridobili meritvene podatke iz trgovinskih enot. Magistrska naloga tako vključuje štiri vidike: masni tok, mrežni vidik, statični vidik ter dinamični vidik. Prvi temelji na tem, kje tovrstna embalaža nastaja, koliko nastaja in kakšna je dinamika nastajanja, drugi se nanaša na komuniciranje z okoljem preko kanalov pretoka odpadne embalaže, ki ni komunalni odpadek, izven fiksnih lokacij nastajanja, tretji vidik obravnava izvore, kraj nastajanja in notranje procese upravljanja, zadnji, tudi tokovni vidik, pa temelji na opazovanju sistema pretoka materiala od posameznega izvora do namembnega pripadajočega ponora znotraj fiksnih točk omrežja in med pari omrežnih točk, vključno z odvozi in transportom.
Ključne besede: odpadna embalaža, odpadki, razbremenilna logistika, maloprodaja
Objavljeno: 27.11.2011; Ogledov: 1657; Prenosov: 289
.pdf Polno besedilo (2,92 MB)

3.
4.
Prenova proizvodnega procesa v podjetju Jeklit d.o.o. iz logističnega vidika
Stanko Hodnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo analizirali proizvodnjo izdelave kovinskega izdelka v podjetju Jeklit d.o.o. V teoretičnem delu smo opredelili proizvodni proces, proizvodni tok, proizvodnjo ter človeške vire v proizvodnem procesu. V praktičnem delu smo opisali obstoječe stanje in prostor podjetja Jeklit d.o.o. Dodali smo tudi tloris prostora. Nato smo detajlno opisali proces izdelave kovinskega izdelka s pomočjo sheme poteka procesa. V poglavju Kritična analiza smo izrisali procesno karto s pomočjo ASMI simbolov ter s pomočjo vzročno posledičnega diagrama prikazali vzroke za problem po posamičnih vzročnih področjih. V tretjem poglavju smo predlagali izboljšave in spremembe stanja, ki bi bistveno skrajšali proizvodni proces, s tem pa tudi znižali celotne stroške izdelave in posledično povečali dobiček. V sklopu zadnjega poglavja smo opredelili pogoje za uvedbo izboljšav in ocenili možnosti za nadaljnji razvoj podjetja.
Ključne besede: proizvodni proces, proizvodnja, prenova proizvodnega procesa, izdelki
Objavljeno: 22.10.2013; Ogledov: 783; Prenosov: 68
.pdf Polno besedilo (1,65 MB)

5.
Prenova distribucijskega procesa v oddelku logistike podjetja Vipap Videm Krško d.d.
Sara Kostrevc, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, v katerem sta podrobneje predstavljena poslovni proces in modeliranje poslovnih procesov, in praktičnega dela. V povezavi s poslovnimi procesi podamo njihovo definicijo, členitev in delitev. Nadalje opišemo modeliranje poslovnih procesov, odgovorimo na vprašanja kaj omogoča modeliranje, kaj je model, kdaj se pokaže potreba po modeliranju. Podrobneje so tudi predstavljene metode, tehnike in orodja za modeliranje poslovnih procesov. V opisu obstoječega stanja predstavimo podjetje Vipap Videm Krško, d. d., opisani so procesi oddelka logistike ter služb carine, skladišče blaga, prevzem blaga in avtopark. Opisan je tudi proces iskanja prevoznikov ter kritična analiza, v kateri je zaznan problem preveč porabljenega časa za iskanje prevoznikov ter vzroki za ta problem. V tretjem delu poimenovanem predlog rešitev problema je predlagana rešitev za odpravo najvplivnejšega vzroka, ki je ročno iskanje prevoznikov (telefon, e-pošta). Kratkoročna rešitev je uporaba tabele v Excelu, v katero bi bili vpisani prevozniki s podatki po destinacijah zraven pa bi bile vpisane cene. Dolgotrajna rešitev pa je uporaba spletne aplikacije TC Truck&Cargo podjetja TimoCom, ki je namenjen iskanju tovora in tovornih vozil.
Ključne besede: poslovni procesi, modeliranje poslovnih procesov, oddelek logistike, preveč porabljenega časa, spletna aplikacija TC Truck&Cargo.
Objavljeno: 22.10.2013; Ogledov: 909; Prenosov: 112
.pdf Polno besedilo (3,77 MB)

6.
Logistične kompetence v gozdnih gospodarstvih
Vesna Breg, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo temelji na teoretičnem in empiričnem delu. V sklopu teoretičnega dela smo najprej preučili in predstavili nekatere definicije kompetenc domačih in tujih avtorjev, opredelili kompetence in njihove sestavine ter povzeli vrste kompetenc. V nadaljevanju teoretičnega dela smo še izpostavili funkcije in kompetence strokovnjaka logistike, kjer smo med drugim omenili kompetence, ki jih pridobi strokovnjak logistike med študijem na Fakulteti za logistiko. Za pridobitev podatkov empiričnega dela smo na podlagi teoretičnih ugotovitev sestavili vprašanja za intervju. V šestih gozdnih gospodarstvih, ki so locirana na različnih koncih Slovenije, smo izbrali zaposlene, ki po našem mnenju opravljajo logistično povezane naloge, in jih prosili za sodelovanje. Skozi analizo odgovorov smo prišli do spoznanja, da se pri logističnih aktivnostih v gozdnih gospodarstvih najpogosteje pojavljajo delovno specifične kompetence, kot so: planiranje in organiziranje prevozov, poznavanje in uporaba logističnih tehnologij in optimizacija logističnih procesov.
Ključne besede: gozdno gospodarstvo, kompetence, strokovnjak logistike
Objavljeno: 22.10.2013; Ogledov: 846; Prenosov: 93
.pdf Polno besedilo (552,91 KB)

7.
Prenova skladiščnih procesov v Logističnem centru Kema Puconci d.o.o.
Marko Rogač, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu predstavljamo podjetje Kema Puconci, d.o.o., natančneje logistični center in procese, ki se odvijajo v njem. V podjetju Kema Puconci, d.o.o. se proizvajajo kremenovi peski in materiali za zaključna dela. Na začetku je opisano podjetje Kema in logistični center. Podrobno smo opisali procese, ki se izvajajo v samem logističnem centru in jih časovno ovrednotili ter ponazorili s procesno karto ter diagramom poteka. Sledi kritična analiza, v kateri so s pomočjo vzročno-posledičnega diagrama ugotovljeni problemi, ki so v nadaljevanju tudi opisani. V poglavju Predlogi rešitve so za ugotovljene probleme predlagane rešitve, ki so upoštevane v prirejeni procesni karti. Sledi primerjava trenutnega stanja in stanja po uvedbi predlogov rešitev ter ocena učinka izboljšave. V zaključku so podani še pogoji za uvedbo rešitev ter možnosti nadaljnjega razvoja. Predlogi izboljšav temeljijo na skrajšanju časa, saj je želja čim bolj skrajšati čas procesov, ki se odvijajo v logističnem centru.
Ključne besede: Kema Puconci, logistični center Kema, logistika, prenova, proces.
Objavljeno: 16.04.2014; Ogledov: 783; Prenosov: 236
.pdf Polno besedilo (4,22 MB)

8.
Motiviranje zaposlenih v podjetju Kimi, d.o.o.
Petra Boštaj - Rak, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V sklopu teoretičnega dela smo najprej proučili mnenja različnih avtorjev o pojmu motivacija, opredelili motivacijski proces in motive ter predstavili storilnostno motivacijo. V nadaljevanju teoretičnega dela smo predstavili tudi pomembnost motiviranja zaposlenih za organizacijo in našteli dejavnike motiviranja logističnega kadra. Za pridobitev podatkov za empirični del smo si pomagali z metodo intervjuja. Želeli smo izvedeti, katere dejavnike motiviranja uporablja vodja skladišča v izbranem podjetju za doseganje učinkovitosti poslovanja. Po opravljenem prvem intervjuju z vodjo smo sestavili intervju za zaposlene ter jim predstavili dejavnike motiviranja, ki nam jih je zaupal njihov vodja, in tako preverili njihovo učinkovitost. Z analizo podanih odgovorov smo prišli do spoznanja, da v podjetju uporabljajo predvsem nematerialne dejavnike motiviranja. Dejavniki motiviranja, ki so se izkazali za najbolj učinkovite, so: komuniciranje in poslušanje zaposlenih, nudenje pomoči in podpore sodelavcem pri delu ter pohvala za uspešno opravljeno delo.
Ključne besede: dejavniki motiviranja, logistika, motivacija.
Objavljeno: 18.11.2014; Ogledov: 698; Prenosov: 125
.pdf Polno besedilo (719,38 KB)

9.
Prenova procesa organiziranja uporabe osebnih vozil v podjetju Cinkarna Celje, d.d.
Patricija Vrenko, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je predstavljeno podjetje Cinkarna, Metalurško-kemična industrija Celje, d. d., ki sodi v vrh kemijsko-predelovalnega sektorja, njihov glavni produkt pa je pigment titanovega dioksida. V podjetju smo se osredotočili na proces izposoje vozila, njegovo okolje, problem procesa in vzroke za problem ter iskanje rešitev. V prvem poglavju je predstavljena teoretična osvetlitev problema, v drugem poglavju pa je pisno in grafično predstavljen posnetek obstoječega stanja z detajlnim opisom infrastrukture, delovnih sredstev in naprav, kadrov, informacijskega sistema in dokumentacije. S pomočjo ASMI simbolov je izrisana procesna karta, s pomočjo vzročno-posledičnega diagrama pa so prikazani vzroki za problem po posamičnih vzročnih področjih. V tretjem poglavju so podani predlogi izboljšav in sprememb obstoječega stanja. Zaključek naloge vsebuje oceno uspešnosti rešitev, pogoje za uvedbo izboljšav ter možnosti za nadaljnji razvoj podjetja.
Ključne besede: Cinkarna Celje, prenova procesa, rezervacija vozila, logistika
Objavljeno: 23.01.2015; Ogledov: 581; Prenosov: 81
.pdf Polno besedilo (1,42 MB)

10.
Prenova procesa odpreme gotovih izdelkov v podjetju Cetis d.d.
Vesna Boršič, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na proces odpreme gotovih izdelkov, odpremno okolje, težave, vzroke zanje in iskanje rešitev. V prvem poglavju smo predstavili teoretične osnove s področja skladiščnega poslovanja, odpremnih procesov v logistiki, terminiranja odpreme in komisioniranja. V praktičnemu delu smo predstavili podjetje Cetis, d. d., ter opisali in predstavili vire, potrebne za izvajanje odpremnega procesa. V nadaljevanju smo se osredotočili predvsem na proces odpreme, ga natančno opisali in prikazali s pomočjo procesne karte. Nato smo natančno opisno in grafično predstavili potek odpreme gotovih izdelkov in na podlagi analize procesa še izboljšave za ta proces, s katerim lahko podjetje zmanjša stroške in prihrani čas. V tretjem poglavju smo podali možne rešitve težave na podlagi ugotovitev analize vzročno-posledičnega diagrama. Natančneje smo tudi prikazali in opisali preureditev skladiščnega prostora po izboljšavi. V zaključku smo ocenili in ovrednotili uspešnost rešitve problema, pogoje za uvedbo izboljšav in možnosti za nadaljnji razvoj podjetja.
Ključne besede: komisioniranje, delovni nalog, skladiščni proces, odprema.
Objavljeno: 23.01.2015; Ogledov: 587; Prenosov: 72
.pdf Polno besedilo (2,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici