| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ INFORMACIJSKIH SISTEMOV: ANALIZA ZAHTEV MODULA POTNI NALOGI
Vanja Podpečan, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Informacijskih sistemov je več vrst in to so sistemi v katerih se »pretakajo« oziroma »potujejo« neke informacije. Razvoj le-teh poteka v tako imenovanem življenjskem ciklu razvoja informacijski sistemov, in sicer v zaporedju štirih faz, planiranje, analize, načrtovanja ter izgradnje in uporabe. Pri razvoju lahko razvijalci razvijajo informacijske sisteme po določenih metodologijah, katerih ločimo tri glavne skupine, strukturiran načrt, hiter aplikacijski razvoj in gibčen razvoj, vsaka izmed teh pa ima še svoje »pod metodologije«. V seminarju je opisan in predstavljen tudi informacijski in dokumentni sistem — Odos. Odos ponuja rešitev za podjetja in za občine. Slednjo smo podrobneje spoznali v okviru našega praktičnega usposabljanja. Obe rešitvi vsebujeta več modulov, ki so v delu natančneje opisani. V okviru tega sistema je predstavljen tudi proces nadgradnje modula sistema. Kot primer je predstavljen modul potni nalogi. Postopek se začne s popisnim obrazcem naročnikovih zahtev, v nadaljevanju pa so predstavljeni koraki, ki jih podjetje izvede, ko prejme zahtevek za nadgradnjo informacijskega sistema oziroma modula. V zadnjem poglavju seminarja primerjamo teorijo metodologij in primer dela v podjetju. S pomočjo te primerjave smo ugotovili, da v podjetjih za razvoj informacijskih sistemov uporabljajo prirejene metodologije, vendar se tega ne zavedajo. Metodologije, ki jih lahko uporabljajo so: STRUKTURNI NAČRT: razvoj po vodnem slapu, vzporedni razvoj; HITER APLIKACIJSKI RAZVOJ: fazni razvoj, prototipanje, zavrženo prototipanje; GIBČEN RAZVOJ: ekstremno programiranje.
Ključne besede: informacijski sistem, življenjski cikel razvoja informacijskih sistemov, faze gradnje informacijskih sistemov, razvojn e metodologije, pristopi za razvoj informaicjkih sistemov, Odos
Objavljeno: 06.01.2011; Ogledov: 1802; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

2.
Primerjalna analiza slovenskih bančnih portalov
Vanja Podpečan, 2016, magistrsko delo

Opis: Živimo v dobi, v kateri se pojmi kot so internet, elektronsko poslovanje in elektronsko bančništvo uporabljajo vsakodnevno. Podjetja morajo v poslovnem okolju nuditi informacije, ki so za poslovanje nujno potrebni element. Le-te pa so najlažje dostopne preko interneta, brez katerega večina podjetij danes več ne more uspešno poslovati. Če uporabnik zna iz ogromnega števila informacij izluščiti najboljše, so le-te lahko zelo uporabne. Zato pa »prave« informacije predstavljajo velik element konkurenčnosti. Preko interneta se lahko podjetja predstavljajo, prodajajo svoje izdelke in nudijo storitve posameznikom ali drugim podjetjem. Pojav interneta in razvoj informacijske tehnologije znižujeta stroške poslovanja in omogočata hitrejšo obdelavo podatkov. Zelo pomembno je, da vsako podjetje izkorišča prednosti, ki jih prinaša informacijska doba in v svoje poslovanje vključuje procese, ki postopoma omogočajo elektronski način poslovanja. Vse omenjeno tudi bankam nudi priložnosti za vključevanje sodobne tehnologije v svoje poslovanje. Tukaj moramo poudariti predvsem pojem elektronskega bančništva. Danes si skoraj ne moremo predstavljati poslovanja bank brez elektronskega, oziroma e-bančništva, saj je to nepogrešljiva storitev vsake banke. Vsaka sodobna banka ponuja to možnost in tako nudi oziroma ohranja svojo konkurenčnost in izkorišča prednosti, ki jih to prinaša. Tudi slovenske banke ponujajo elektronsko bančništvo, uporabnikov le-tega pa je vse več. Pri elektronskem bančništvu uporaba bančnih storitev ni omejena samo na čas, ko so banke uradno odprte in na lokacijo bančnih poslovalnic, kar omogoča predvsem velike prihranke v času. Storitev je dostopna 24 ur na dan. Banke pa pri tem načinu poslovanja omogočajo tudi varnost in zasebnost. Pri tem pa morajo banke poskrbeti tudi za kakovosten bančni portal, kajti kakovost je tista, ki mora biti zagotovljena s strani podjetij pri izdelkih, pri bankah pa pri storitvah, ki jih nudijo. Internetno oziroma spletno bančništvo je ena izmed najbolj razširjenih oblik elektronskega bančništva, ki za ljudi predstavlja veliko prednost, saj lahko bančne posle opravljajo preko interneta, brez da bi fizično obiskali banko. V magistrski nalogi bomo najprej podrobneje predstavili spletne portale. V nadaljevanju bomo pozornost namenili bančnim portalom ter v zvezi z njimi predstavili razvoj spletnega bančništva, funkcionalnost bančnih portalov, predstavili e-bančne storitve in oblikovne značilnosti bančnih portalov. Pri spletnem bančništvu je ljudi najbolj strah kako varno je, in prav zaradi tega bomo predstavili kako je poskrbljeno za varnost in kakšne so pri tem tehnologije. Na koncu bomo nekaj besed namenili tudi kakovosti bančnih portalov. V nadaljevanju pa bomo, kar smo zapisali in predstavili v teoretičnem delu magistrskega dela, uporabili še v praktičnem delu in naredili primerjalno analizo štirih slovenskih bančnih portalov. Ti portali bodo portal Nove kreditne banke Maribor, Nove ljubljanske banke, SKB banke ter portal A banke.
Ključne besede: portal, bančni portal, spletno bančništvo, slovenski bančni portali.
Objavljeno: 22.08.2016; Ogledov: 584; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici