| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVAJANJE CELOVITE INFORMACIJSKE REŠITVE (ERP) V PODJETJE TBP - TOVARNA BOVDENOV IN PLASTIKE D.D.
Valerija Zemljič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Podjetja potrebujejo za svoje uspešno poslovanje hitre in pravilne odločitve. Prilagajanje nenehnim in nepredvidljivim spremembam je v današnjem poslovnem svetu postalo nuja. To je razlog, da se vse več podjetij odloča za uvedbo ERP rešitve, katera jim omogoča podporo večine poslovnih procesov podjetja. Projekt uvedbe ERP rešitve je kompleksen in zahteven za podjetje, kar dokazuje dejstvo, da je še zmeraj visok odstotek teh projektov neuspešnih. Za uspešno uvedbo je torej nujno, da se podjetja zavedajo tveganja in projekt skrbno načrtujejo, organizirajo in nato tudi izvedejo.
Ključne besede: celovite informacijske rešitve, ERP, uvajanje ERP, kritični dejavniki uspeha (KDU), TBP d.d., Perftech.Largo
Objavljeno: 22.11.2011; Ogledov: 2383; Prenosov: 315 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

2.
Primerjalna analiza CRM rešitev v oblaku
Valerija Zemljič, 2015, magistrsko delo

Opis: Nekoč se podjetja niso pretirano obremenjevala z željami in potrebami strank. To jim ni bilo potrebno, saj so zaradi šibke konkurence svoje izdelke in storitve z lahkoto prodala. Danes je situacija povsem drugačna. Podjetja se borijo za obstoj na trgu in na vsakem koraku iščejo možnosti za doseganje konkurenčne prednosti. V vedno večji meri se podjetja danes zavedajo, da jim največjo konkurenčno prednost predstavljajo stranke. Le-te so zmeraj bolj zahtevne, z razvojem interneta pa so postale tudi zelo dobro informirane o celotni ponudbi na trgu. Tudi prehajanje strank med ponudniki je danes precej enostavnejše, kot je bilo nekoč. Vse to je podjetja pripeljalo do spoznanja, da morajo v želji po uspehu več pozornosti posvetiti svojim strankam. Učinkovito orodje za doseganje tega cilja je koncept upravljanja odnosov s strankami, ki ga označujemo s kratico CRM. CRM pomaga podjetjem graditi kakovostne in dolgoročne odnose s strankami ter jim tudi pomaga pri pridobivanju novih strank. Večina podjetij koncept CRM podpre z informacijskim sistemom, ki ga imenujemo CRM rešitev. S CRM rešitvijo je upravljanje odnosov s strankami precej bolj pregledno, enostavnejše in časovno učinkovitejše. Trend računalništva v oblaku postaja v poslovnem svetu vse bolj priljubljen. Za podjetja je v današnjih časih pomembno, da imajo informacije na razpolago vedno in povsod, ko jih potrebujejo. Zato se v vse večji meri odločajo za uporabo storitev računalništva v oblaku. Trendu računalništva v oblaku sledijo tudi CRM rešitve, saj vse več ponudnikov CRM rešitev le-te ponuja tudi v oblaku. S CRM rešitvijo v oblaku lahko podjetje do podatkov o strankah dostopa kjerkoli in kadarkoli, kar mu lahko prinese številne prednosti. V magistrskem delu tako obravnavamo področje CRM rešitev v oblaku. V prvem sklopu smo opredelili pojem CRM, njegove značilnosti, prednosti in slabosti. Opisali smo tudi postopek uvedbe CRM rešitve v podjetje in navedli kritične dejavnike uspeha uvedbe. V drugem sklopu smo se posvetili računalništvu v oblaku. Opredelili smo sam pojem, predstavili različne modele računalništva v oblaku, prednosti in slabosti ter obravnavali tudi področje varnosti. V nadaljevanju smo analizirali izbrane CRM rešitve v oblaku in na koncu naredili še primerjalno analizo le-teh.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, CRM, stranke, računalništvo v oblaku, CRM rešitve v oblaku, Microsoft Dynamics CRM, Intrix, Salesforce, Zoho
Objavljeno: 12.11.2015; Ogledov: 792; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici