| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Stališča in strokovne izkušnje pedagoških delavcev na področju obravnave zlorabe otrok
Valentina Matuš, 2021, magistrsko delo

Opis: Pedagoški delavci imajo pomembno vlogo v otrokovem času izobraževanja in vzgoje. Poleg učenja, načrtovanja, ocenjevanja, svetovanja imajo še nalogo spremljati otrokov razvoj. Vsaka otrokova sprememba je takoj vidna, pa naj bo dobra ali slaba. Otroci prihajajo iz različnih družin. Otrok bi se naj v družini počutil varnega in sprejetega, vendar se žal zgodi tudi to, da je družinsko okolje za otroka nasilno in neprimerno. Zato se naloga pedagoških delavcev dotika tudi znanja o prepoznavanju znakov nasilja in posledic ter primernega ukrepanja ob sumu nasilja. V magistrski nalogi bodo tekle besede o nasilju in sumu zlorabe, v teoretičnem delu bomo podrobneje predstavili tudi eno izmed oblik nasilja – zanemarjanje, predstavljena bo tudi vloga učitelja oz. strokovnih delavcev, kako ravnati v primeru prepoznave znakov nasilja. Preučili bomo tudi, kakšna so znanja, mnenja in strokovne izkušnje pedagoških delavcev o tej problematiki. Namen empiričnega dela je raziskati znanja in strokovne izkušnje pedagoških delavcev na področju zlorabe otrok. Vzorec raziskave zajema 140 strokovnih delavcev iz pomurskih osnovnih šol. Raziskava vsebuje vprašanja o reagiranju na sum trpinčenega otroka, vprašanja o mnenju, ali je izobraževanje dajalo dovolj poudarka zlorabam otrok, ter vprašanja, kjer strokovni delavci podajo svoje mnenje in stališče.
Ključne besede: zloraba, nasilje, zanemarjanje, posledice, pomoč otroku
Objavljeno: 01.04.2021; Ogledov: 94; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

2.
Socializacija in rajalne igre
Valentina Matuš, 2017, diplomsko delo

Opis: Namen zaključnega dela Socializacija in rajalne igre je s teoretičnimi izhodišči ob izvajanju rajalnih iger ter evalvaciji ugotoviti vpliv rajalnih iger na socializacijo otrok v začetku šolskega leta v predšolski skupini. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo dali poudarek na plesno vzgojo in kako plesna vzgoja vpliva na otrokov celostni razvoj. Opisali smo tudi pomen socializacije nasploh in pomen v predšolskem obdobju. V empiričnem delu smo predstavili priprave z evalvacijo, ki smo jih izvajali v vrtcu Murska Sobota v uvajalnem obdobju. Plesna dejavnost je temeljila na rajalnih igrah in socializaciji, saj smo tako načrtovali tudi cilje. Rezultate smo pridobili s pomočjo evalvacij iz vseh osmih izvedenih dejavnosti. V empiričnem delu smo potrdili, da rajalne igre vplivajo na socializacijo v skupini otrok na začetku šolskega leta.
Ključne besede: socializacija, plesna vzgoja, socialni razvoj, gibalni razvoj.
Objavljeno: 19.07.2017; Ogledov: 991; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (3,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici