| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 68
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
DR. ROSINA FRAN - NARODNI BOREC
Matej Kuhar, 2009, diplomsko delo

Opis: Dr. Rosina Fran (1863—1924) je pomembna osebnost na področju narodnostnega boja Slovencev ob koncu 19. in začetku 20. stoletja. Pred 1. svetovno vojno je bil slogaško usmerjen, svoje delo je usmeril predvsem v pravice slovenskega naroda. Na svoji življenjski poti se je vedno vključeval v javno življenje slovenskega ljudstva, in to vse od svojega študija na Dunaju, do njegovega prvega službovanja v Novem mestu, ob preselitvi v Celje, v Ljutomer in nazadnje v Mariboru. V svojem času se je aktivno vključeval v delo društva Sokol, pravzaprav je bil soustvarjalec društev Sokol na Slovenskem, prav tako pa je imel tudi posluh za preprostega človeka ter njegove potrebe, saj je s svojim delom v Posojilnici poskušal obvarovati slovenskega kmeta pred oderuškimi obrestmi nemških mogotcev. Razmere ob koncu 1. svetovne vojne so prinesle slovenskemu narodu priložnost za ustanovitev nove države SHS, pri kateri je tudi aktivno sodeloval kot podpredsednik Narodnega sveta za Štajersko, in to kljub sladkorni bolezni, ki ga je močno prizadela ob prestajanju zapora ob izbruhu prve svetovne vojne. Dr. Rosina je bil narodni borec, spadal je med narodne zanesenjake, ki so z vnemo ustvarjali novo državo.
Ključne besede: Diplomsko delo, dr. Rosina Fran, narodnostni boj, Sokoli, slovensko uradovanje, Narodni svet za Štajersko
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 2264; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (4,11 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
Rergulacija jalove energije enosmernih regularnih elektomotornih pogonov
1990, diplomsko delo

Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1233; Prenosov: 0

9.
10.
RABA MOTIVACIJSKIH SREDSTEV PRI POUKU
Mateja Kuhar, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Raba motivacijskih sredstev pri pouku je prikazana uporaba motivacijskih sredstev pri pouku v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju devetletne osnovne šole. V teoretičnem delu smo najprej opredelili sam pojem motivacije, opisali nekatere motivacijske teorije in elemente učne motivacije ter podali nekaj pomembnih iztočnic za kakovostno motiviranje učencev. Posebna pozornost je v nadaljevanju namenjena opisu motivacijskih sredstev in dejavnosti, ki jih učitelji lahko uporabljajo pri pouku. Na koncu je predstavljena razredna klima, ki pomembno vpliva na motivacijo učencev. V raziskavi smo uporabili deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. V empiričnem delu diplomske naloge so prikazani rezultati raziskave, ki kažejo, da učitelji uporabljajo motivacijska sredstva pri vseh predmetih in artikulacijskih stopnjah, kakor tudi navedena motivacijska sredstva. Razlika se kaže v pogostosti uporabe le-teh. Izbira motivacijskih sredstev je najbolj odvisna od učne vsebine. Učitelji navajajo tri najpomembnejše razloge za uporabo motivacijskih sredstev: pozornost in koncentracija učencev je večja, učna ura je bolj zanimiva in prijetnejša za učence, vzdušje v razredu je veliko boljše. Velik poudarek so učitelji pripisali izdelavi motivacijskih sredstev in pa času, ki ga namenijo za izdelavo oziroma pripravo motivacijskih sredstev, saj več kot polovica vseh učiteljev porabi za pripravo in izdelavo motivacijskih sredstev 30 minut in tudi več kot 60 minut.
Ključne besede: osnovna šola, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, motivacija, teorije motivacije, elementi učne motivacije, motiviranje učencev, motivacijska sredstva, motivacijske dejavnosti.
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 2660; Prenosov: 270
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici