| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ, ZALOŽNIŠTVO IN POLITIKA ELEKTRONSKIH IGER V EVROPSKI UNIJI
Uroš Rudolf, 2012, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomskega dela je pregled industrije iger tako z vidika vrsti razvoja in založništva kot evropske politike do nje. Pregledamo kratko zgodovino iger ter se osredotočimo na poklice, ki so vključeni v delo industrije, naj bo to direktno ali posredno. Podrobneje proučimo evropski odnos do starostnega ocenjevanja iger, vseevropski PEGI in nemški USK, ki pokrijeta tudi večji del politike do njih. V nadaljevanju pregledamo načine distribucije programske opreme in naprave, s pomočjo katerih se industrija iger izraža, pa tudi, kateri so najbolj priljubljeni med uporabniki. Spoznamo tudi napovedi poslovanja industrije za bližnjo prihodnost, raziščemo trenutni trg in ugotovimo, v kakšnem stanju je industrija iger trenutno na tleh Evropske unije.
Ključne besede: Elektronske igre, video igre, sistemi za starostno ocenjevanje, razvijalci, založniki, video igre v Evropski uniji, politika video iger
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 860; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

2.
Načrtovanje in izdelava resne elektronske igre
Uroš Rudolf, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi se dotaknemo fenomena resnih elektronskih iger in njihovega potenciala za učenje. Dotaknemo se njihovega izvora in povezave s komercialnimi igrami. Podrobneje obdelamo vlogo igralca in dejavnike, ki imajo vpliv nanj, vzorce karakteristik resnih učnih iger, načine podajanja vsebine in znanja ter pomen poročanja. Ugotavljamo, ali so video igre primeren medij za podajanje znanja in ali je tekstovna igra primerna oblika igre za učenje. Obe hipotezi potrdimo z opombo, da je področje zaradi množice nasprotujočih teorij, terminologij in mnenj potrebno bolje raziskati. Na podlagi ugotovitev empiričnega dela smo izdelali načrt in prototip tekstovne resne zgodovinske igre Galicija XIV/XV.
Ključne besede: igra, uporabna igra, resna igra, komercialna igra, učenje z igro
Objavljeno: 22.09.2016; Ogledov: 469; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (11,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici