| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 218
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Usposabljanje človeških virov v podjetju x
Marijana Agović, 2021, diplomsko delo

Opis: V našem diplomskem delu smo izpostavili problem oziroma pomembnost ciljno usmerjenega usposabljanja zaposlenih skozi njihovo celotno delovno dobo. Zanimalo nas je, ali bi velika podjetja z načrtnim, sprotnim usposabljanjem svojih zaposlenih lahko obdržala zaposlene delavce, da ne bi odhajali iz podjetij. V tem primeru prav tako ne bi bilo potrebno iskati novih delavcev, kar je glede na to, da se bodo podjetja kmalu soočala s pomanjkanjem delovne sile, velika prednost. Prednost v stalnem usposabljanju, ali celo prestrukturiranju, svojih zaposlenih vidimo v tem, da ljudje, ki so zaposleni v podjetju dlje časa, podjetje zelo dobro poznajo in se zato posledično hitreje usposobijo za določeno delo ter prej samostojno začnejo opravljati svoje delo. Na podlagi prebrane literature smo opredelili pojme, povezane z izobraževanjem, usposabljanjem in izpopolnjevanjem. Na koncu teoretičnega dela naloge smo predstavili kadrovsko funkcijo v podjetju X ter kako poteka izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje v tem podjetju ter vpliv managementa. Skozi raziskavo, ki smo jo izvedli znotraj diplomskega dela, smo želeli ugotoviti, ali in kako zelo vpliva usmerjeno usposabljanje na zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu, na kvaliteto njihovega dela in obvladovanje sprememb pri njihovem delu. Glede na prebrano literaturo in rezultate naše raziskovalne naloge menimo, da ciljno usmerjeno usposabljanje vpliva na delo zaposlenih in njihovo počutje znotraj podjetja in bi lahko pripomoglo pri tem, da delovna sila ne bi zapuščala podjetij in države.
Ključne besede: načrtovanje človeških virov, usposabljanje, ciljno usmerjeno usposabljanje, zadovoljstvo zaposlenih, uspešnost podjetij
Objavljeno: 06.05.2021; Ogledov: 52; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (711,70 KB)

2.
Načrtovanje mobilne platforme za lastno dobro počutje
Žan Smolič, 2021, diplomsko delo

Opis: Selfness je dandanes eno izmed najhitreje rastočih področij velnesa. Temelji na zdravem načinu življenja in ohranjanju zdravega telesa in duha. Spodbuja ljudi, da skrbijo za svoje zdravje tudi takrat, ko so prezaposleni in nimajo časa ali volje hoditi na določene fizične vaje, ki bi izboljšale njihovo telesno pripravljenost. Ljudje velikokrat nimamo časa ali pa ne namenimo dovolj časa športu in zdravi prehrani zaradi različnih dejavnikov, kot so služba, otroci, bolezni, pomanjkanje volje in še mnogo drugih. Selfness vse to olajša, saj omogoča izvedbo vsega tega od doma brez posebnih predpriprav, kadar ima uporabnik željo in čas. Cilj diplomske naloge je načrtovanje spletne platforme za področje selfnessa, kjer bodo uporabniki lahko pridobili programe vadbe in diete, spremljali svoje rezultate, svoj napredek, pridobivali motivacijo z različnimi medaljami, ki jih bodo nabirali na poti do zdravega načina življenja, ter ohranjali motivacijo za selfness. Najprej smo v podjetju ustvarili listo vseh funkcionalnosti, ki jih želimo imeti v aplikaciji. Na osnovi tega sem izdelal raziskavo baze podatkov in njeno strukturo. Nato smo primerjali 5 najbolj popularnih ogrodij za izdelavo aplikacij in izbrali najprimernejšega za našo aplikacijo in naše podjetje. Za konec smo ustvarili še dve analizi, FURPS+ in SWOT, v katerih smo aplikacijo še podrobneje preučili, izdelali dokumentacijo vsega, kar bo aplikacija vsebovala, in kritično ocenili možnost uspeha aplikacije. Izdelali smo načrt za kreacijo platforme za storitve selfness področja, ki nazorno pokaže prednosti in slabosti te platforme in zakaj jo ljudje potrebujejo. Podrobneje smo raziskali baze podatkov in ogrodij za izdelavo aplikacije in se odločili za najprimernejše. Na koncu smo raziskali funkcionalnost, uporabnost, zanesljivost, zmogljivost, vzdrževanje, zahteve v dizajnu, zahteve implementacije, zahteve uporabniškega vmesnika in fizične zahteve aplikacije s pomočjo modela FURPS+ in med seboj primerjal prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti razvoja te aplikacije za namen kritične analize specifikacij. S končanim diplomskim delom je končano tudi planiranje aplikacije in čas za začetek programiranja le-te po specifikacijah navedenih v tej nalogi. Za programiranje te spletne platforme se bomo čim bolj poskušali držati napisane dokumentacije v tej nalogi in uporabili vse najbolj priporočljive stvari, navedene v poglavju teoretičnih osnov. Torej, na kratko smo opisali vse, kar bo aplikacija vsebovala, in iz tega naredili načrt za čim lažji začetek razvoja te aplikacije.
Ključne besede: selfness, spletna platforma, funkcionalne specifikacije
Objavljeno: 06.05.2021; Ogledov: 49; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (906,15 KB)

3.
Vpeljava črtne kode v iSYSTEM Labs d.o.o.
Jure Cirar, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje postopek izbire črtne kode, tiskalnika črtnih kod, čitalcev črtnih kod in vpeljavo črtne kode v proizvodno bazo podatkov v podjetju iSYSTEM Labs d.o.o. V diplomskem delu so predstavljeni obstoječi način izvajanja proizvodnih postopkov in prenova z izbrano strojno opremo ter nadgradnja obstoječe podatkovne baze. Pri izdelavi diplomskega dela smo se osredotočili na to, da bo vpeljava črtne kode zmanjšala možnost napak pri delu ter omogočala lažje in hitrejše iskanje materiala in izdelkov v proizvodni bazi podatkov. V teoretičnem delu diplomskega dela je opisan postopek izbire tipa črtne kode in ostale strojne opreme za uporabo črtne kode. Praktični del diplomskega dela predstavlja opis prenovljenih procesov.
Ključne besede: prenova procesa, uvedba črtne kode, črtna koda, delovni proces, čitalnik črtne kode, tiskalnik črtne kode, informacijska podpora
Objavljeno: 05.05.2021; Ogledov: 17; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (3,16 MB)

4.
Oblikovanje dostopnih pravic po standardu ISO 27001
Klavdija Martinjak, 2020, diplomsko delo

Opis: Podjetja in organizacije se vse bolj zavedajo pomembnosti informacij, ki so ključne za upravljanje procesov. Učinkovit nadzor z upoštevanjem mednarodno uveljavljenih varnostnih standardov je osnova informacijske varnosti. V informacijskih sistemih so shranjeni pomembni podatki za upravljanje in vodenje podjetij in organizacij, dostop do njih pa je treba skrbno nadzorovati, saj ta nadzor pomeni enega najpomembnejših temeljev informacijske varnosti. V diplomskem delu obravnavamo dodeljevanje dostopnih pravic v informacijskem sistemu Infor LN. Prav te dodeljene pravice so nepregledne in vnos novih zahteva veliko dodatnega ročnega dela za posamezni subjekt. Sledili smo dvema najpomembnejšima ciljema, tj. razvrstiti subjekte z enakimi nivoji pooblaščenosti v matriko dostopnih pravic in izboljšati kontrolo dodeljevanja teh. Obstoječe dostopne pravice smo razvrstili v nove skupine, imenovane vloge oz. role, ki so skupne za več subjektov. Te smo uporabili v matriki, s čimer smo dosegli boljšo preglednost ter enostavno delo z dodajanjem in odvzemanjem avtorizacij. Z upoštevanjem mednarodnega standarda ISO 27001, ki zahteva evidentirane procese, smo zasnovali postopek potrjevanja in odobravanja dostopnih pravic.
Ključne besede: poslovno informacijski sistem, standard ISO 27001, ključni uporabnik, dostopne pravice.
Objavljeno: 01.04.2021; Ogledov: 75; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (3,73 MB)

5.
Prenova spletne strani izvajalca tehničnih pregledov
Rosana Novak, 2021, diplomsko delo

Opis: Podjetje nudi različne storitve, ki se med seboj povezujejo. Zaradi slabše predstavitve storitev in ne prilagojene spletne strani mobilnim napravam smo se odločili spletno stran posodobiti. Cilj je stranske storitve na spletni strani postaviti v ospredje in nadgraditi vsebino glavnih storitev. Potencialne stranke bi s tem na enem mestu opravile več storitev hkrati. Čakanje na opravljanje storitev se bo skrajšalo s prijavo na obveščanje s spletnim obrazcem. Obveščanje se bo samodejno poslalo na e-poštni naslov, ki je bil oddan na spletnem obrazcu, 14 dni pred potekom obveznih storitev. Obveščeni bo tako pravočasno prišel na obvezno opravljanje storitev in se tako izognil nepotrebnim stroškom. Prav tako bo na spletni strani kalkulator, s katerim pridobimo informativni izračun stroškov, da se lahko pripravimo na znesek, saj plačilo z gotovino prinaša dodaten popust. Z objektnim skriptnim programskim jezikom JavaScript sta bila izdelana spletni obrazec za obveščanje in kalkulator za informativni izračun stroškov. Celotno oblikovanje prototipa spletne strani je bilo izdelano ročno v Visual Studio Code. V sodelovanju s podjetjem načrtujemo zmanjšanje stroškov spletne strani. Tako so na spletni strani objavljene le lastne fotografije podjetja. V nadaljevanju bomo vključili članke podjetij, ki sodelujejo pri storitvah, in lokalne izvajalce, ki bi želeli promovirati svoje storitve. Do objave spletne strani v času izdelave zaključnega dela ni prišlo.
Ključne besede: spletna stran, tehnični pregled, mobilna naprava, HTML, JavaScript
Objavljeno: 01.04.2021; Ogledov: 37; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

6.
Samoocenjevanje digitalnih kompetenc šole
Tanja Herman, 2021, diplomsko delo

Opis: Za diplomsko delo je izbrano samoocenjevanje digitalnih kompetenc šole. Izbrana je Dvojezična osnovna šola Prosenjakovci, saj je šola na vasi, hkrati pa je prisoten interes, kako hitro lahko sledijo napredku v svetu in hitremu razvoju informacijsko-komunikacijske tehnologije. Na podlagi intervjujev je spoznano, kakšen je njihov šolski sistem, kako uspevajo razvijati digitalne kompetence in ali uspejo slediti sodobni informacijsko-komunikacijski tehnologiji, ter je ob enem šoli pokazano, kako lahko sama izvede samoocenjevanje določenega področja in le-to uporabi za napredek ali dodano vrednost.
Ključne besede: samoocenjevanje, digitalne kompetence, IKT-tehnologija
Objavljeno: 01.04.2021; Ogledov: 39; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

7.
Zasnova funkcionalnih specifikacij sistema za dokumentiranje dializnega zdravljenja
Emina Keranović, 2021, magistrsko delo

Opis: Z dokumentiranjem se v zdravstveni negi srečujemo vsakodnevno. Pogosto medicinsko osebje, ki preživi največ časa ob pacientu, meni, da je to zamudno in preobsežno. Čeprav se zavedamo pomembnosti dokumentiranja, to zaradi pomankanja časa in kadra pogosto izvedemo na najhitrejši možni način in s tem zabeležimo le podatke, ki jih subjektivno ocenimo kot pomembne. Časovna stiska kot posledica pomanjkanja zadostnega števila kadra nas s tem prisili v vsakodnevno, nedosledno dokumentiranje. V magistrski nalogi smo se osredotočili na dokumentiranje v zdravstvu. Opredelili smo se na kronično dializno zdravljenje, ki ni klasična oblika zdravljenja, ki smo jim priča na oddelkih, temveč gre za specifično obliko ambulantnega zdravljenja, kjer prihaja do hitro spreminjajočih se situacij in ukrepov. V tem trenutku na tem področju nimamo razvitega elektronskega dokumentiranja. Trenutno je papirnata dokumentacija edini način beleženja informacij, kar nam predstavlja veliko pomanjkljivost predvsem pri sledljivosti zdravstvenega osebja, ki je posamezen ukrep predpisalo oz. izvedlo. Zaradi nekaterih izhodišč v praksi smo se odločili predstaviti funkcionalne specifikacije sistema kot podlago za izdelavo programa elektronskega dokumentiranja. Naredili smo prvi korak pri razvoju programa v prihodnosti, ki bi nam omogočal natančno spremljanje pacientov in s tem poenostavili in predvsem izničili napake, ki se pojavljajo pri uporabi papirnate dokumentacije kot posledica človeške napake. Celoto smo vizualno podkrepili, kar nam omogoča bolj pregleden način ter tako nudi hitrejši zapis informacij. Izpostavili smo prednosti, slabosti, priložnosti in tveganja, ki smo jih zaznali pri zasnovi sistema. Osredotočili smo se predvsem na zasnovo sistema, ki bi ga bilo smiselno vpeljati in aktivno uporabiti v praksi.
Ključne besede: elektronsko dokumentiranje, dializno zdravljenje, papirnata dokumentacija, dializna knjiga
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 55; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

8.
Analiza konsolidacije informacijskih rešitev
Blaž Kastelic, 2020, magistrsko delo

Opis: Sodobni telekomunikacijski ponudniki se morajo hitro prilagajati spremembam na trgu, nuditi zanesljive storitve omrežja in učinkovito izvajati procese za podporo poslovanju. Prav zaradi tega so se v podjetju odločili izpeljati kompleksno transformacijo informacijskega sistema za podporo poslovanju. Konsolidacija poteka v skladu z načrtovano specifikacijo ter standardi in je ključna za celovito prenovo informacijskih rešitev. Vsebuje 5 glavnih vlog, ki smo jih opisali in analizirali. Poleg tega smo opisali tudi zaledne službe ki so temelj za celotno infrastrukturo informacijskega sistema. Rezultat dela je zagotoviti optimizacijo celotnega procesa, boljšo uporabniško izkušnjo ter povečati obseg elektronskega poslovanja. Prav tako delo opisuje tudi stanje pred prenovo in po njej, kjer smo s pomočjo metode dela – intervjuja, dobili odgovore na vprašanja, glede postopka vpeljave informacijskih rešitev, ter jih kasneje predstavili podjetju.
Ključne besede: informacijski sistem, podpora poslovnim procesom, konsolidacija, intervju
Objavljeno: 25.02.2021; Ogledov: 141; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

9.
Optimizacija postopka vodenja čakalnega seznama ambulante za genetsko svetovanje in testiranje Onkološkega inštituta v Ljubljani
Eufemia Barzelatto, 2020, magistrsko delo

Opis: Eden glavnih ciljev ambulante za onkološko genetsko svetovanje in testiranje je hitra in kakovostna obravnava vsakega pacienta. Pomanjkanje ustreznih prostorov za osebje in dokumentacijo pogosto oteži delovni postopek, kar povzroči dodaten pritisk na medicinske sestre in slabo organizacijo. Cilj magistrske naloge je bil postavljanje baze podatkov, ki bi na prvem mestu zagotavljala ustrezno in hitrejšo obravnavo pacienta glede na stopnjo nujnosti in posledično tudi razbremenila zaposlene v ambulanti za onkološko genetsko svetovanje in testiranje Onkološkega inštituta Ljubljana, kar bi se kazalo kot višja raven zadovoljstva na delovnem mestu, kar je zelo pomemben dejavnik kakovostne obravnave pacienta. Uporabljen je bil program MS Access, ker je zmožen upravljanja velikega števila podatkov in je dostopen vsem, saj ima Onkološki inštitut Ljubljana licenco za paket Microsoft Office. Na obe raziskovalni vprašanji je bilo odgovorjeno in vsi cilji so bili doseženi. Za dodatne kritike in nadgradnje bodo potrebne usmeritve zaposlenih po nekaj časa uporabe nove informacijske rešitve v praksi.
Ključne besede: Informacijsko-komunikacijske tehnologije, čakalni seznam, management, zdravstvo
Objavljeno: 14.01.2021; Ogledov: 118; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

10.
Razvoj spletne rešitve za upravljanje pametne hiše
Jan Klavdij Lešnik Turk, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je opisan razvoj spletne rešitve za upravljanje pametne hiše. Naročnik nam je zaupal del razvoja spletne strani, medtem ko smo sami naredili aplikacijo za pametne telefone. Spletno rešitev smo naredili v štirih fazah: postavitev spletne strani, razvoj prototipa, razvoj končne rešitve, oblikovanje spletne strani. Za ogrodje spletne strani smo uporabili Wordpress. Pri razvoju prototipa smo uporabili PHP, Javascript in SQL. V razvoju končne rešitve smo nadgradili uporabniški vmesnik in rešitev povezali z oddaljenim strežnikom. Na koncu smo namestili še temo za spletno stran. Spletna rešitev je torej moderna, odzivna in prijazna uporabniku.
Ključne besede: php, html, css, Spletna stran, Wordpress, Javascript
Objavljeno: 23.12.2020; Ogledov: 137; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici