| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv zadovoljstva strank na doseganje konkurenčne prednosti podjetja
Nina Kos, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo opisuje področje storitev za stranke, zadovoljstvo strank in konkurenčno prednost, predvsem pa vlogo logistike v povezavi z vsemi omenjenimi konstrukti. V analitičnem delu smo najprej opisali podjetje IQ lighting, ki se ukvarja s prodajo svetil, sledila pa je poglobljena raziskava. S pomočjo spletne ankete smo ugotavljali povezavo med zadovoljstvom strank, logističnimi storitvami za stranke in konkurenčno prednostjo. Rezultati so pokazali razmeroma visoko stopnjo zadovoljstva strank z logističnimi storitvami kot tudi z izdelki in osebjem. Podjetje IQ lighting ima tudi zelo lojalne kupce, katere v večji meri odražajo nakupovalne navade s stikom prek svetovalca. Stranke so podjetje ocenile kot visoko konkurenčno in obenem takšno, ki nudi dobro podporo svojim strankam. Element pravočasnosti je pri tem pomemben, ni pa prevladujoč. Kljub dobrim rezultatom pa so se pokazale vrzeli, ki so odraz časa, v katerem se nahajamo. Predloge rešitev smo usmerili v fazne spremembe, ki obsegajo: avtomatizacijo obstoječih delovnih procesov, posodobitev spletne trgovine, segmentiranje kupcev, uvedbo oglaševanja, promocijo dodatnih storitev, uvedbo oglaševanja in podobne ukrepe, ki bodo podjetju omogočili pridobiti nove kupce in obenem zagotavljali visoko raven konkurenčne prednosti v dandanašnjem tekmovalnem okolju.
Ključne besede: zadovoljstvo strank, kakovost storitev, logistika storitev, konkurenčna prednost
Objavljeno: 30.11.2021; Ogledov: 26; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

2.
Dobava materiala v povezavi s skladiščnim poslovanjem
Dominik Bažika, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili problem prekomernih dobav, vzroke za prekomerne dobave in rešitve problema prekomernih dobav v visokoregalnem skladišču izbranega podjetja.
Ključne besede: Nabavna logistika, skladiščno poslovanje, skladiščne funkcije, visokoregalno skladišče, prekomerne dobave.
Objavljeno: 24.09.2021; Ogledov: 117; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

3.
Analiza procesa upravljanja s paletnimi pošiljkami v izbranem poštnem pretovornem logističnem centru
Zijada Salkanović, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Vsako podjetje, tudi Pošta Slovenije, potrebuje logistične storitve za zagotavljanje povezave med podjetjem in njegovim okoljem (dobavitelji, strankami ipd.). V interesu Pošte Slovenije je, da paletne pošiljke, kot tudi ostale pošiljke, odpravi do strank čim hitreje, kakovostno, varneje ter tudi najugodnejše predvsem s finančnega vidika. Palete nam pomagaju pri lažji manipulaciji z blagom in transportom blaga. Prevoz paletnih pošiljk naj bi bil varen in kakovosten, vendar to ni vedno tako, zaradi težav, ki se pojavljajo pri manipulaciji s paletnimi pošiljkami. Paleta je namensko izdelana lesena podloga, na katero zlagamo kosovni tovor (kartoni, vreče, zaboji ipd.) z namenom standardiziranja tovorne enote, s katerimi hitreje, varneje in stroškovno učinkoviteje opravljamo transport. Uveljavljajo se v vseh dejavnostih (proizvodnja, transport, distribucija ipd.), njihova množična uporaba pa močno vpliva na poenostavitev ter zmanjšanje stroškov v celotni logistični verigi. Namen diplomskega dela je predstaviti procese upravljanja s paletnimi pošiljkami in podati prednosti in slabosti teh procesov ter možne rešitve obstoječega stanja.
Ključne besede: Proces, logistika, transport, paletne pošiljke, manipulacija paletnih pošiljk
Objavljeno: 08.01.2021; Ogledov: 255; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

4.
Analiza logističnih procesov v oddelku interne logistike podjetja sij metal ravne, d.o.o.
Miha Kadiš, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Interna logistika v podjetjih predstavlja zelo pomembno funkcijo, tako je tudi v podjetju SIJ Metal Ravne, d. o. o. Pri napakah in težavah pri delovanju oddelka bi zaradi nedostavljenih materialov, potrebnih za proizvodnjo, lahko trpelo celotno podjetje. V diplomskem delu bomo analizirali oddelek interne logistike podjetja SIJ Metal Ravne, d. o. o., in vse v njem potekajoče logistične procese, definirali pa bomo tudi odprto problematiko, ki je plod teh procesov, in na podlagi realnih finančnih in operativnih zmožnosti predlagali rešitve. Gre za procese, kjer je stalna težnja po izboljšavah še toliko pomembnejša. Logistične procese bomo razdelili po segmentih, kot so notranji promet (znotraj območja Železarne Ravne), zunanji promet (zunaj območja Železarne Ravne), paletna vozila in upravljanje industrijskega tira. Problematika sega vse od vsakdanjih operativnih težav pa do problemov, ki se lahko rešujejo na strateškem nivoju. Med drugimi so to odsotnost odgovornosti naročnikov, zastarelost vozil in infrastrukture ter nevarno oziroma nepravilno nakladanje in razkladanje tovora.
Ključne besede: logistični procesi, SIJ Metal Ravne, cestni prevozi, paletna vozila, industrijski tir
Objavljeno: 23.10.2020; Ogledov: 324; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

5.
Analiza proizvodnih procesov izbranega podjetja
Anja Žižek, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo proučili in analizirali delovne procese določenega delovnega mesta v izbranem podjetju. Izbrano podjetje s sedežem v Mariboru, se že 12 let ukvarja z industrijo oz. obdelavo kovin ter izdelavo izdelkov, ki so v večini primerov namenjeni avtomobilski in traktorski industriji. V diplomski nalogi smo se osredotočili predvsem na laserski razrez, ki v podjetju predstavlja temelj izdelave določenega izdelka oz. polizdelka. Tako kot v večini podjetij, pa se tudi tukaj pojavljajo določene težave oz. napake v proizvodnji, ki negativno vplivajo na samo delovanje podjetja, kar se kaže predvsem v izgubi časa ter posledično denarja. V današnjem času je konkurenca teh podjetij tako velika, da se je zelo pomembno prilagajati okolju, prilagajati razmere in delo povpraševanju ter analizirati procese, ki podjetju predstavljajo izgubo in jih posledično poskušati odpraviti. V sami diplomski nalogi smo se dotaknili določenih teoretičnih temeljev, ki pripomorejo k izboljšavi delovanja podjetja. Podrobneje smo spoznali podjetje, njegove delovne procese in se predvsem osredotočili na delovno mesto laserskega razreza, ga analizirali, ter na podlagi analize podali predloge za izboljšavo in možne rešitve. Za izboljšavo obravnavanega problema, smo se odločili, da podamo predlog o uporabi metode 5S in metode celovitega produktivnega vzdrževanja, s pomočjo katerih bi podjetje postalo bolj organizirano, prav tako pa bi se na takšen način izognili izgubam. Podrobneje smo predstavili uporabo metode 5S ter metodo celovitega produktivnega vzdrževanja, ki smo jo uvedli v delovni proces in predstavili posamezne rezultate izboljšav.
Ključne besede: logistika, laserski razrez, procesi, izguba
Objavljeno: 13.03.2020; Ogledov: 485; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

6.
Celovitejši pristop k planiranju urbanega mobilnostnega sistema na osnovi mehkega večkriterijskega odločitvenega modela
Uroš Kramar, 2019, doktorska disertacija

Opis: Urbani mobilnostni sistem (UMS) predstavlja pomemben element družbenega razvoja. Prihodnjega razvoja urbane mobilnosti se je tako potrebno lotiti na način, ki bo omogočal uravnotežen trajnostni razvoj. V doktorski disertaciji je prikazan nov in celovitejši pristop k planiranju UMS, ki ob široki vključenosti različnih deležnikov omogoča sprejemanje strateških odločitev. Na osnovi izbrane metodologije smo razvili novi model, ki je sestavljeni iz treh faz: po zbranih vhodnih podatkih se preko modificirane metode ciljnih skupin s tehniko nominalnih skupin izvede SWOT analiza in v zadnji fazi nadgradi z metodo mehki analitični hierarhični proces (FAHP). S tem se pridobijo rangirana prioritetna področja, ki posledično omogočajo razvoj scenarijev. Predlagani izvirni model tako omogoča celovitejše in poglobljeno razumevanje iskanja kompromisov, s katerimi se soočamo pri večkriterijskem odločanju in usklajevanju pogosto nasprotujočih si ciljev. Novi model planiranja UMS je bil uspešno testiran na primeru realnega urbanega okolja, kar potrjuje njegovo sposobnost zagotavljanja celovitejšega pristopa k planiranju UMS.
Ključne besede: mobilnost, urbani mobilnostni sistem, celovitejši pristop, strateško planiranje, AHP, mehka logika, FAHP, ciljne skupine, SWOT analiza
Objavljeno: 10.03.2020; Ogledov: 722; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (4,29 MB)

7.
Izbira dobaviteljev z uporabo metode TOPSIS
Jasmina Lorber, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Pri metodah večkriterijskega odločanja je pomembno, da imajo alternative več parametrov, ne le enega. Pri obravnavi večkriterijskega odločanja imamo na voljo različne metode, ki so bolj preproste, lahko pa tudi bolj kompleksne in tako bolj ustrezne pri reševanju večjih in težjih odločitvenih problemov. Metoda TOPSIS je ena od najbolj uporabnih metod večkriterijskega odločanja, ki je relativno preprosta in jo je lahko izvesti. Je ena izmed klasičnih metod večkriterijskega odločanja, ki temelji na razvrščanju posameznih alternativ glede na podane kriterije in parametre. V diplomski nalogi smo predstavili nekaj teoretičnih izhodišč nabavne funkcije in spoznali način večkriterijskega odločanja. Za praktični primer smo izbirali med štirimi dobavitelji dodatne opreme, tako da smo med seboj primerjali različne kriterije. Na osnovi analize smo ugotovili, kateri dobavitelj najbolj ustreza zahtevam podjetja. Za primer izbire najprimernejšega dobavitelja smo uporabili metodo TOPSIS, kar pomeni v angleščini Technique for the Order Preference by Similarity to Ideal Solution.
Ključne besede: nabavna funkcija, večkriterijsko odločanje, dobavitelji, metoda TOPSIS, kriteriji ocenjevanja
Objavljeno: 11.06.2019; Ogledov: 804; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

8.
Razlika med pričakovanji in zaznavo kakovosti logističnih storitev nastanitvenega obrata
Milena Kajba, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Kakovost storitev je v današnjem poslovnem svetu ključ do uspešnega poslovanja podjetij in glavni akter pri določanju konkurenčne prednosti. Ponudba storitev turističnih podjetij se iz dneva v dan veča, s tem pa tudi tekmovalnost konkurenčnih podjetij. Raziskava kakovosti storitev omogoča nenehen razvoj, sposobnost odziva na spremembe povpraševanja, zadovoljevanje odjemalcev in s tem povezano konkurenčno prednost, ki je nujno potrebna na hitro razvijajočem se turističnem trgu. Zato se raziskavam turističnih trgov in odjemalcev turističnih storitev pripisuje vedno večji pomen. S pomočjo merjenja kakovosti storitev lahko nastanitven obrat definira kritična področja, ki so potrebna izboljšav, in področja, ki pozitivno vplivajo na poslovanje turističnih podjetij. Raziskavo kakovosti logističnih storitev v izbranem nastanitvenem obratu bomo naredili s pomočjo metode AHP, ki nam bo podala obtežitve posameznih kriterijev, in z metodo SERVQUAL, s katero bomo pridobili utežene vrednosti kriterijev in njihovih podkriterijev. S pomočjo rezultatov obeh metod bomo določili oceno pomembnosti posameznih podkriterijev in kriterijev.
Ključne besede: kakovost logističnih storitev, odjemalec, nastanitven obrat, AHP, SERVQUAL
Objavljeno: 28.02.2019; Ogledov: 494; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (984,90 KB)

9.
Vrednotenje logističnega procesa v podjetju gorenje
Tjaša Pečnik, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Z razvojem globalizacije je postala logistika pomemben del našega vsakdana. Brez nje ne bi imeli velike ponudbe izdelkov v trgovinah. Čeprav se skriva v ozadju, si brez logistike današnjega življenja ne moremo predstavljati. Tudi podjetja so se začela zavedati pomembnosti te panoge, dobra strategija logistike lahko podjetjem privarčuje veliko stroškov ter zagotavlja izdelek ob pravem času na pravem mestu in s tem zadovoljstvo kupcev. Znotraj logistike potekajo logistični procesi, ki jih je potrebno prepoznati ter oceniti za lažji potek dela. Procesi se s časom spreminjajo, saj podjetja vpeljujejo nove sisteme, ki naj bi procese optimizirali. Namen naloge je primerjava logističnega procesa pred uvedbo lokacijske spremembe in po njej.
Ključne besede: logistični proces, logistične aktivnosti, notranji transport, lokacija
Objavljeno: 28.02.2019; Ogledov: 500; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

10.
Postopek izbire najugodnejšega dobavitelja
Anja Plohl, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Postopek izbire najugodnejšega dobavitelja V tem diplomskem delu se bomo ukvarjali z izbiro najugodnejšega dobavitelja v izbranem podjetju. Izbrano podjetje se ukvarja s predelovanjem kovin, zaradi katerega pa potrebuje dobavitelje za različne stvari za uspešno proizvodnjo. Ukvarjali se bomo samo s tremi, za njih najpomembnejšimi dobavitelji. Pri dobaviteljih bomo analizirali najpomembnejše kriterije to so čas dobave, tehnološko zmogljivost dobavitelja, potek reševanja reklamacij, kakovost, cena in plačilne pogoje. Za analizo anketnega vprašalnika smo uporabili postopek AHP modela. V prvem delu diplomske naloge smo s pomočjo izbrane literature povedali nekaj teoretičnih osnov o nabavi in kriterijih za izbiro dobavitelja. V nadaljevanju smo govorili o različnih odločitvenih modelih. Mi smo izbrali večkriterijski odločitveni model AHP model. V raziskovalnem delu smo s pomočjo računskega postopka po Kunzu dobili rezultate in ugotovili, kateri dobavitelj je najugodnejši.
Ključne besede: nabava/dobava, dobavitelj, odločitveni modeli, kriteriji za izbiro dobavitelja, AHP model
Objavljeno: 25.01.2019; Ogledov: 552; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici