| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza stresa pri zaposlenih v podjetju Kozmetika Afrodita d.o.o.
Uroš Kidrič, 2019, magistrsko delo

Opis: Današnji tempo življenja zagotovo vsakega izmed nas kdaj pripelje v stresno situacijo. Povod je lahko nek dogodek, situacija, oseba ali predmet. Ker se temu pravzaprav ne moremo izogniti, je še toliko bolj pomembno, kako se s pojavom stresa soočamo. Največ je namreč odvisno od nas samih. V magistrskem delu smo analizirali izvore, posledice in načine premagovanja stresa pri zaposlenih v managementu podjetja Kozmetika Afrodita d.o.o. Magistrsko delo sestavljata teoretični in praktični del. S pomočjo tuje in slovenske znanstvene in strokovne literature smo zapisali definicije stresa, njegovo zgodovinsko razlago, vrste in modele stresa ter dimenzije, ki nam pomagajo razumeti, kako se ljudje razlikujejo pri obvladovanju stresa in kako individualne razlike vplivajo na odnos med dejavniki stresa in pojavom stresa pri posamezniku. Predstavili smo tudi potencialne dejavnike stresa, možne posledice stresa in načine za premagovanje stresa. V empiričnem delu smo s pomočjo rezultatov anketnega vprašalnika analizirali stres na ravni višjega, srednjega in nižjega managementa v podjetju Kozmetika Afrodita d.o.o.. Ugotovili smo, da so zaposleni izpostavljeni stresu, a ga dokaj uspešno obvladujejo. Pri tem jim pomaga tudi organizacija. Po posameznih sklopih smo predstavili rezultate anketnega vprašalnika. Ob koncu smo na podlagi le-teh potrdili oziroma zavrnili posamezne hipoteze in zapisali še nekaj priporočil za izboljšavo, po katerih bi se počutje zaposlenih v delovnem okolju podjetja Kozmetika Afrodita d.o.o. še izboljšalo.
Ključne besede: stres, dejavniki stresa, posledice stresa, obvladovanje stresa, premagovanje stresa
Objavljeno: 24.10.2019; Ogledov: 382; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

2.
KOMUNICIRANJE IN MOTIVIRANJE NA PRIMERU ORGANIZACIJE KULINARIČNEGA FESTIVALA V ROGAŠKI SLATINI
Uroš Kidrič, 2016, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu smo predstavili teoretična vidika komuniciranja in motiviranja. Na primeru organizacije kulinaričnega festivala smo želeli prikazati, kako pomembna je pravilna komunikacija in ustrezna motivacija. V poglavju o komuniciranju smo nanizali nekaj opredelitev komuniciranja različnih avtorjev. V nadaljevanju smo komuniciranje razčlenili na več različnih vrst in v posebnem podpoglavju opisali proces komuniciranja. Tudi pri motiviranju smo se najprej lotili teoretičnega vidika motivacije in motivacijskih motivov. Povzeli smo komunikacijske teorije in predstavili povezavo z zadovoljstvom zaposlenih in odjemalcev. V praktičnem delu smo najprej opisali sam koncept dogodka in njegovo organizacijo. Na konkretnem praktičnem primeru smo na osnovi pridobljenega teoretičnega znanja predstavili komunikacijo organizatorjev z udeleženci festivala, s sponzorji in z obiskovalci ter pojasnili, na kak način smo motivirali sodelujoče, da je festival uspel.
Ključne besede: komuniciranje, motiviranje, organizacija, kulinarični festival, Rogaška Slatina
Objavljeno: 15.11.2016; Ogledov: 596; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici