| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Video vsebine kot dejavnik izbire prodajalca avtomobilov
Urban Peklar, 2024, magistrsko delo

Opis: Avtomobil je prevozno sredstvo, ki ga večina danes uporablja vsak dan. Nakup avtomobila predstavlja kompleksen proces, zahteva ogromno količino informacij in sprejemanje težkih odločitev, ki jih lahko v veliki meri olajša prodajalec kateremu zaupamo. Za avtomobilske prodajalce je zato ključnega pomena prepoznavnost na trgu in grajenje zaupanja s potencialnimi strankami, kar zahteva komunikacijo s trgom. Če je včasih komunikacija zahtevala ogromne količine denarja za produkcijo vsebin in nakup oglasnega prostora, se trg danes spreminja, razvoj tehnologije, spleta in družbenih omrežij pa podjetjem in posameznikom omogočajo, da skoraj brez stroškov komunicirajo s sto tisočimi ali celo milijoni porabnikov po celem svetu. V teoretičnem delu naloge smo opredelili video vsebine kot orodje za komunikacijo s potencialnimi strankami, predstavljamo zgodovino in razvoj video vsebin ter raziskujemo kako video vsebine uporabljajo podjetja po svetu in koliko sredstev vlagajo v medij, ki ga vsak dan spremlja več spletnih uporabnikov. V raziskavi predstavljamo podjetje Avtomobili.si, ki se ukvarja s prodajo rabljenih avtomobilov v Sloveniji in so eden izmed redkih avtomobilskih salonov, ki na družbena omrežja redno objavljajo video vsebine, le te pa vsak mesec spremlja več sto tisoč gledalcev. Z raziskavo smo odkrili kako pomembne in vplivne so video vsebine v primerjavi z ostalimi dejavniki, ko porabniki izbirajo prodajalca avtomobilov in kako video vsebine vplivajo na različne skupine porabnikov. Ugotavljamo, da video vsebine niso najpomembnejši ali ključen dejavnik pri izbiri prodajalca avtomobilov, kljub temu pa imajo vpliv tako na izbiro prodajalca avtomobilov kot tudi na percepcijo prodajnega salona s strani obiskovalcev.
Ključne besede: video vsebine, prodaja, dejavniki prodaje, prodaja avtomobilov, spletna prodaja
Objavljeno v DKUM: 04.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (3,46 MB)

2.
Načrt digitalnega komuniciranja za izdelek Wooden Drop
Urban Peklar, 2021, diplomsko delo

Opis: V času, ko se vse več dejavnosti vsakdanjega življenja ter poslovanja premika na splet in v različne oblike digitalnih vsebin, je bolj kot kadarkoli prej pomembno, da podjetja sledijo trendom in svoje aktivnosti prilagajajo uporabnikom. Podjetje, ki stoji za izdelkom Wooden Drop je s svojim poslovanjem šele začelo in se digitalizacije na trgu dobro zaveda. Prav tako imajo opredeljeno vizijo ter poslanstvo podjetja in določene cilje za prihodnja leta razvoja. Ker pa je podjetje izjemno majhno in so njihove sposobnosti na področju marketinške komunikacije omejene, bo načrt digitalne komunikacije, ki je tema diplomske naloge, predstavljal temelj in osnovno iz katere bodo izbirali aktivnosti za njihovo marketinško komunikacijo na spletu. Prvi del naloge zajema teoretično osnovno marketinškega komuniciranja in opredeljuje osnovna orodja marketinškega spleta, ki jih bomo uporabljali v nadaljevanju. V drugem delu predstavljamo izdelek Wooden Drop in istoimensko podjetje, ki izdelek izdeluje in prodaja. Predstavili bomo cilje podjetja ter s pomočjo SWOT analize opredelili trenutno situacijo v podjetju. Prav tako bomo opisali pozicioniranje izdelka na trgu. Glavni del naloge predstavlja načrt digitalne komunikacije za izdelek Wooden Drop, ki je izdelan na podlagi metode SOSTAC. V skladu z metodo smo opredelili cilje, strategije, taktike in aktivnosti za vsako orodje marketinške komunikacije, prav tako pa smo določili proračun projekta in načina merjenja uspešnosti. Načrt je izdelan za obdobje šestih mesecev.
Ključne besede: marketing, digitalno, komunikacija, izdelek
Objavljeno v DKUM: 08.09.2021; Ogledov: 922; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici