| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOTIVACIJA IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V GORENJE GOSTINSTVO D.O.O.
Urban Oprešnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučevali, s kakšnimi oblikami motivacije in s sistemom nagrajevanja se srečujejo zaposleni v podjetju Gorenje Gostinstvo d. o. o. Predvsem nas je zanimalo, s čim so zaposleni najraje motivirani in nagrajeni v podjetju ter kakšna je razlika glede prioritete motivacijskih dejavnikov med bolj in manj izobraženimi v podjetju. Kako uspešno je določeno podjetje, je poleg dobre organizacije in poslovne vizije odvisno tudi od tega, kako so zaposleni motivirani za opravljanje svojega dela. Dobra motivacija zaposlenega pomeni dobre delovne rezultate za podjetje. Ljudje smo zaradi različnih osebnostnih lastnostih, starosti, spola, družbeno-socialnega položaja in prioritet dobrin, različno motivirani. Ta dejstva morejo managerji upoštevati in najti optimalne oblike motivacije, ki bodo primerni za vse zaposlene v podjetju. Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti, katerim motivacijskim dejavnikom dajejo zaposleni v podjetju prednost in s katerimi načini nagrajevanja se srečujejo. Zanimalo nas je tudi, ali obstajajo kakšne razlike glede motivacijskih dejavnikov med bolj in manj izobraženimi v podjetju Gorenje Gostinstvo d. o. o. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Pri teoretičnem delu smo omenjali motivacijske teorije, motive, oblike nagrajevanja in druge teoretične osnove s tega področja. V praktičnem delu pa smo grafično predstavili rezultate ankete, ki smo jo opravili med zaposlenimi v podjetju Gorenje Gostinstvo d. o. o. Dobljene vrednosti smo interpretirali v zaključku naloge. Zastavljene tri hipoteze smo na podlagi rezultatov anketnega vprašalnika potrdili oz. ovrgli. Praktični del naloge nam je eksplicitno prikazal, kakšna je dejanska situacija motivacije in nagrajevanja v podjetju Gorenje Gostinstvo d. o. o.
Ključne besede: motivacija, nagrajevanje, gostinsko podjetje, vrednote, statistična analiza
Objavljeno: 21.06.2010; Ogledov: 2390; Prenosov: 496
.pdf Celotno besedilo (463,15 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici