| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INTERNO KOMUNICIRANJE V SKUPINI IMPOL-ČASOPIS METALURG
Urška Zidanšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je danes prisotno povsod, tudi v organizacijah. Te pa so pravzaprav ljudje, zato je njihov uspeh odvisen od uspešnosti ljudi in njihovega komuniciranja med in z ljudmi. Prav tako lahko povzamemo, da ima vsaka organizacija različne javnosti, od katerih je odvisen njihov uspeh. Tako je pomemben del tudi interna javnost in posledično interno komuniciranje. In to se je skozi čas neprestano spreminjalo. In če je bilo nekoč dovolj le enosmerno komuniciranje, to danes več ni dovolj. V procesu internega komuniciranja so nujno potrebne povratne informacije, ki dajejo odziv na informacije, ki so bile posredovane. Če podjetju preko internega komuniciranja uspe motivirati zaposlene, torej če uspe komunicirati skupno strategijo, skupne vrednote, skupne cilje in skupno poslanstvo, je na dobri poti.
Ključne besede: interno komuniciranje, organizacijsko komuniciranje, orodja internega komuniciranja, interno glasilo, oglasne deske, splet
Objavljeno: 02.03.2011; Ogledov: 1817; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (7,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici