| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ANALIZA ELEMENTOV UČEČE SE ORGANIZACIJE V SLOVENSKIH PODJETJIH
Urška Tomšič, 2011, diplomsko delo

Opis: Globalizacija in velike ter hitre spremembe v zunanjem okolju so povzročile velike spremembe v managerskih perspektivah, ki so dosegle svoj vrh v konceptu učeče se organizacije. Okolje od podjetij zahteva visoko stopnji fleksibilnosti in neprestano pripravljenost za učenje, saj skozi tehnologije neprestanega učenja organizacije neprestano razvijajo svoje možnosti za povečanje konkurenčne prednosti na trgu, kar jim omogoča zasledovati cilje in dolgoročno preživetje. Glavni cilj sodobne organizacije je ustvarjanje dolgoročne konkurenčne prednosti na podlagi znanja, saj le to organizacijam predstavlja intelektualni kapital, ki povečuje vrednost podjetij in veča splošno blaginjo v družbi. Koncept učeče se organizacije zahteva vpletenost, usposobljenost ter opolnomočenje nižje ravni managementa ter delavcev, horizontalno koordinacijo ter temu prilagojeno organizacijsko strukturo. Največji problem v praksi se pojavlja, kako koncept učeče se organizacije uvesti v prakso. Teoretiki so razvili kar nekaj modelov učeče se organizacije, Sengejev model je podrobno predstavljena v diplomski nalogi, ki so managerjem v veliko pomoč pri uvajanju koncepta v poslovanje podjetij. Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti, v kolikšni meri slovenska podjetja uvajajo koncept učeče se organizacije v svoje poslovanje. Statistična raziskava je razkrila, da slovenska podjetja zelo dobro poznajo koncept učeče se organizacije in ga tudi v večji meri uvajajo v svoje poslovanje, vendar pa obstajajo določene razlike med velikimi in majhnimi podjetji glede določenih elementov in sicer glede števila pridobljenih certifikatov kakovosti, glede trditve, da težave in napake predstavljajo priložnost za učenje, glede letnega načrtovanja izobraževanja zaposlenih, glede sistematičnega zbiranja informacij o trendih na trgu, glede izkušenj, glede komuniciranja z zaposlenimi, glede spodbujanja teamskega dela, glede uporabe računalniško podprtih programov, glede obveščenosti zaposlenih o letnih ciljih podjetja ter glede sodelovanja zaposlenih pri reševanju problemov v podjetju. V kolikšni meri slovenska podjetja uvajajo koncept učeče se organizacije je odvisno predvsem od pripravljenosti managementa, od znanja managementa, od finančnih sredstev ter od panoge, v kateri deluje podjetje.
Ključne besede: Učeča se organizacija, učenje v organizaciji, teamsko delo, Sengejev model, kadrovska funkcija
Objavljeno: 13.02.2012; Ogledov: 1813; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (840,67 KB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici