| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ključni elementi spletne trgovine z vidika uporabnika
Urška Repas, 2017, magistrsko delo

Opis: Splet je danes prisoten že skoraj v vsakem gospodinjstvu, zato nam tudi nakupovanje preko slednjega ni več tako tuje, kot nam je bilo še nekaj let nazaj. Preko spleta lahko danes kupimo praktično že skoraj vse. Spletni trgovci se na vso moč trudijo, da bi odpravili vse zadržke, ki jih imajo uporabniki pri nakupovanju preko spleta, ter jim približali spletno trgovino tako dobro, da bi na neki točki lahko nadomestila klasično (fizično) trgovino. Seveda se med poplavo slovenskih in tujih spletnih trgovin uporabniki težko odločijo, kje bodo opravili svoj nakup, tukaj pa gre za ključne elemente spletne trgovine, ki smo jih v nadaljevanju tudi raziskali, tako s teoretičnega vidika kot tudi z vidika spletnih trgovin in njihovih uporabnikov. Opravili smo intervju z direktorjem prodaje in nabave v spletni trgovini gizzmo.si ter anketirali 81 aktivnih uporabnikov spletnih trgovin. Z intervjujem smo dobili vpogled, kako se spletna trgovina spopada z vedno zahtevnejšimi uporabniki ter raziskali ključne elemente z njihovega vidika. Medtem smo pri anketi raziskali ključne elementi s strani uporabnikov ter pomembnost podpore med in po spletnem nakupu.
Ključne besede: Spletna trgovina, ključni elementi, zadovoljstvo uporabnika, spletno oglaševanje, družbeni medij.
Objavljeno: 30.10.2017; Ogledov: 633; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici