| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PLANIRANJE, PRIDOBIVANJE TER UVAJANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU MARMOR HOTAVLJE, D.O.O.
Urška Mrak, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili štiri izmed temeljnih elementov procesa ravnanja s kadri, in sicer planiranje, pridobivanje, selekcijo ter uvajanje zaposlenih. Pravilno planiranje, uspešno pridobivanje, selekcija ter uvajanje kadrov imajo namreč pomembno vlogo pri doseganju in uresničevanju zastavljenih strategij ter postavljene vizije podjetja. V drugem, raziskovalnem delu diplomske naloge smo izvedli raziskavo med štirimi ciljnimi skupinami: osnovnošolci, srednješolci, brezposelnimi ter zaposlenimi v podjetju Marmor Hotavlje, d. o. o. S pomočjo izvedene raziskave ter na osnovi odgovorov anketirancev ciljnih skupin smo povlekli vzporednice z aktivnostmi, ki jih v podjetju izvajajo za reševanje problemov, ki se jim pojavljajo pri planiranju kadrov, njihovem pridobivanju – predvsem deficitarnih poklicev strojnik in kamnosek – ter uvajanju novozaposlenih. Rezultati raziskave so pokazali, da imajo tako osnovnošolci, srednješolci, brezposelni kot tudi zaposleni o podjetju dobro mnenje, vendar interesa za študij kamnoseštva kljub temu med osnovnošolci ni. Razlog za splošno nezainteresiranosti za poklic kamnoseka je predvsem posledica nepoznavanja oz. nepriljubljenosti poklica med mladimi. Ugotovili smo tudi, da je med srednješolci, ki se izobražujejo za poklic strojnik, visoka stopnja nezainteresiranosti za prejemanje kadrovske štipendije. Skoraj polovica anketiranih je odgovorila, da jih kadrovska štipendija podjetja Marmor Hotavlje, d. o. o., ne zanima. V podjetju bodo zato morali pritegniti mlade tako, da bodo zagotavljali delovno okolje, ki bo zanje dovolj privlačno in jim bo pomenilo izziv, obenem pa bo nagrada za njihovo uspešno opravljeno delo dovolj stimulativna, da se bodo trudili, da podjetju povrnejo njihov vložek. S postopkom selekcije ter uvajanjem so bili zaposleni podjetja Marmor Hotavlje, d. o. o., glede na izvedeno raziskavo v večini zadovoljni. Vendar pa petina vprašanih meni, da jih sodelavci ob prihodu na novo delovno mesto niso povsem sprejeli, ravno tako pa petina vprašanih tudi meni, da bi potrebovali dodatna usposabljanja in izobraževanja ob zaposlitvi. Menimo, da morajo v podjetju Marmor Hotavlje, d. o. o., nameniti več pozornosti uvajanju zaposlenih na novo delovno mesto, saj se bo njihovo učinkovitejše uvajanje odražalo ne samo skozi uspešno opravljeno delo, pač pa tudi skozi zadovoljstvo zaposlenih. Le zadovoljni zaposleni imajo lahko dobro mnenje o podjetju, ki pa se prek njih prenaša na vse ljudi v bližnji in daljni okolici.
Ključne besede: Kadri, planiranje kadrov, pridobivanje kadrov, selekcija kadrov, uvajanje kadrov.
Objavljeno v DKUM: 22.10.2015; Ogledov: 2314; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici