| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN DOBREGA INTERNEGA KOMUNICIRANJA ZA PODJETJE
Urška Kurnik, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Vsi ljudje komuniciramo. Besedno, nebesedno, še molk je komunikacija. Interno komuniciranje postaja vedno bolj pomemben pojem v vsakem podjetju. Je eden ključnih generatorjev organizacijskega vzdušja in njegov cilj je ohraniti zdrave in pozitivne odnose med zaposlenimi in s tem dvigniti raven delovanja podjetja. Če je cilj izpolnjen, rezultati posameznega delovnega dne pozitivno vplivajo tudi na delovanje podjetja. Predpostavljali smo, da se v manjših in srednjih podjetjih tega premalo zavedajo. Interno komuniciranje je kompleksen proces, ki terja nenehno pozornost vseh zaposlenih (od vodstva, do zadnjega delavca v podjetju) in katerega izboljšanje se nikoli ne konča. Uspeh podjetja je predvsem odvisen od zaposlenih in vodstvo/vodja se mora tega zavedati. Zaposlenim je potrebno prisluhniti in zbrati negativne in pozitivne informacije ter jih primerno obdelati in morebiti uporabiti v želji po izboljšanju delovanja podjetja.
Ključne besede: komuniciranje, interno komuniciranje, informacija- sporočilo, organizacijsko komuniciranje
Objavljeno: 09.09.2015; Ogledov: 950; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (896,87 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici