| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NADZOR DAVČNEGA ORGANA NAD SPLETNIM POSLOVANJEM
Urška Kranjec, 2012, diplomsko delo

Opis: Revolucionarni razvoj in razširitev elektronskega poslovanja in s tem povezanega spletnega poslovanja med poslovnimi subjekti, je s seboj prinesel številne nove možnosti kot spremembe ekonomskega in socialnega okolja z uvedbo novejših produktov ter vzpostavitvijo novih trgov. Tak odmik od klasičnega načina poslovanja pa je povzročil tudi mnoga neskladja in nejasnosti na področju davkov, ki so v pristojnosti davčnih organov posameznih držav. Ureditev davčnega nadzora, potrebnega za zagotavljanje izpolnjevanja davčnih obveznosti zavezancev, je v takem primeru ključno za preprečevanje raznih manipulacij z davki in davčnih utaj. S tem problemom se srečuje večina držav po svetu, katere imajo v svojih gospodarstvih že dokaj razvito takšno obliko poslovanja. Pri vzpostavljanju primernega davčnega okolja se le te obračajo na sprejete smernice in rešitve organizacije OECD, ki jih skušajo prenesti v svojo nacionalno in davčno zakonodajo. Obdavčitev spletnega poslovanja mora biti sprejeta in uvedena po načelu davčne nevtralnosti, če se oziramo tudi na ostale oblike poslovanja, so si enotni EU in OECD. Pomembno je poudariti tudi to, da naj vsaka država izvaja davčni nadzor nad spletnim poslovanjem na način, ki ne bi oviral razvoja novih smernic trgovanja in prav tako škodoval delovanju države za dobrobit družbe.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, spletno poslovanje, davčni nadzor, obdavčitev spletnega poslovanja, ureditev spletnega poslovanja.
Objavljeno: 17.12.2012; Ogledov: 757; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (488,93 KB)

2.
Planiranje politike in nasledstva v mikro družinskih podjetjih
Urška Kranjec, 2017, magistrsko delo

Opis: Družinska podjetja so gonilna sila svetovnega gospodarstva. Večina podjetij, tako v svetu kot doma, je v družinskih rokah. Samo v Sloveniji prispevajo družinska podjetja več kot 67 odstotkov vse dodane vrednosti slovenskih podjetij. Skoraj 95 odstotkov je mikro in malih podjetij z manj kot 50 zaposlenimi, ki delo nudijo skoraj 70 odstotkom delovno aktivnim prebivalcem. Njihov uspeh je pogojen z uspešnim upravljanjem podjetja, s fleksibilnostjo poslovanja, s pravočasnim in uspešnim planiranjem politike podjetja ter uspešnim prehodom na naslednjo generacijo. Ravno vprašanje nasledstva pa je tista kritična točka, na kateri večina podjetij preneha s poslovanjem. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in aplikativni del raziskovanja. Znotraj teoretičnega dela smo najprej začeli z opredelitvijo pojma družinskega podjetja vključno z značilnostmi in posebnostmi, ki jih najdemo pri družinskih podjetjih. V nadaljevanju smo pozornost usmerili še na posebnosti in razvojne možnosti mikro podjetij kot pogoste pojavne oblike družinskega podjetja. S proučitvijo MER – ovega modela smo lahko opredelili politiko podjetja na splošno, kot tudi politiko družinskega podjetja s pripadajočimi posebnostmi. Na tej točki smo spoznali, da družina s skladnostjo vrednot in interesov udeležencev lahko odločilno vpliva na snovanje, oblikovanje in izbiro politike podjetja. Ker gre za družinska podjetja smo se pri raziskovanju ustavili še pri vprašanju nasledstva, ki bega marsikatero družino. Z aplikativnim delom naloge smo pridobljena znanja in spoznanja iz teoretičnega dela prenesli na primer izbranega družinskega podjetja Slikopleskarstvo Čopič s.p. Po celoviti predstavitvi podjetja in ugotovljenih spremembah v razvoju, smo se osredotočili predvsem na politiko podjetja s pripadajočim poslanstvom, smotri in temeljnimi cilji. Do sedaj je imelo podjetje zapisano le vizijo družinskega podjetja, ni pa imelo zastavljene, niti zapisane celovite politike podjetja. V nadaljevanju smo v sklopu raziskovalno prognostičnih procesov podrobneje proučili vrednote in interese udeležencev proučevanega podjetja, prednosti in slabosti podjetja ter iz okolja izhajajočih nevarnosti in priložnosti za podjetje. S problemom nasledstva smo se soočili z ugotavljanjem nasledstvenih možnosti izbranega podjetja in razdelanim profilom družinskih članov, v našem primeru očeta in hčerke ter sina, ki sta potencialna naslednika družinskega podjetja Slikopleskarstvo Čopič s.p. Na podlagi raziskovalno–prognostičnih izhodišč smo oblikovali predlog politike družinskega podjetja Slikopleskarstvo Čopič s.p., vključno z možno obliko formalnega zapisa politike podjetja. S pomočjo navedenih nasledstvenih možnosti in proučitvijo članov družine pa smo ob koncu podali še predlog planiranja nasledstva v družinskem podjetju Slikopleskarstvo Čopič s.p.
Ključne besede: družinsko podjetje, mikro podjetje, politika podjetja, nasledstvo, nasledstvene možnosti, planiranje nasledstva, družinsko podjetje Slikopleskarstvo Čopič s.p.
Objavljeno: 14.07.2017; Ogledov: 376; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici