| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv podobe na nakup turistične storitve
Urška Binter, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem smo raziskovali vpliv imidža in marketinškega spleta na obseg prodaje turističnega produkta Bleda. Bled je ena izmed najbolj prepoznavnih turističnih znamenitosti Slovenije, zato je smiselno preveriti, kako uspešno je trženje unikatne destinacije. Zasnova magistrskega dela temelji na teoretičnem in raziskovalnem delu. Prvi del povezuje teorijo turizma, prakso razvoja turistične destinacije, predstavi trženjske pristope za vzpostavite imidža destinacije in nakupno pot potrošnika. Nato je predstavljena turistična destinacija Bled, posebnosti njegovega blejskega imidža in trženja te destinacije. Namen naše raziskave je bil ugotoviti, kako partnerji Bleda ocenjujejo dimenzije imidža in marketinškega spleta. Zanimalo nas je tudi, kako velik je vpliv imidža in marketinga na obseg prodaje nočitev. Raziskovali smo štiri dimenzije imidža ter njihovo odvisnost od obsega prodaje: zaznano unikatnost celotne podobe, zaznano unikatnost znamenitosti, kakovost okolja, percepcijo varnosti. Nadalje smo iskali povezavo med obsegom prodaje in petimi dimenzijami marketinškega spleta, ki so: zaznana kakovost produkta, percepcija cene storitev, percepcija načina prodaje Bleda, percepcija uporabljenih kanalov promocije Bleda, percepcija domačinov. Zanimala nas je še korelacija med obstoječo pozitivno izkušnjo o Sloveniji in obsegom prodaje. Anketirali smo 400 sprejemnih agencij, tuje večje organizatorje potovanj, združenja ali potovalne agencije, ki prodajajo produkt Bleda. Vrnjenih smo dobili 235 enot, od tega jih je 164 dokončalo anketo. Anketiranci prihajajo iz 30 držav vsega sveta. Kolikor nam je poznano, je to prva tovrstna raziskava za turistično destinacijo Bled. Anketiranci izmed vseh postavk najvišje rangirajo varnost Bleda. Ta postavka ima najvišjo aritmetično sredino in najnižjo standardno deviacijo. Najnižjo oceno so anketiranci namenili prometu. Zelo nizko je ocenjena tolerantnost do drugih religij, zelo zaskrbljujoča pa je slaba ocena kakovosti storitev, saj je ta ključen element turistične ponudbe. Statistične ugotovitve ne nakazujejo povezanosti med neodvisnimi spremenljivkami (“imidž,” “marketinški splet”) in odvisno spremenljivko (obseg prodaje), kar pa še ne pomeni, da je temu res tako.
Ključne besede: imidž destinacije, unikatnost znamenitosti, tržni pristopi, menedžment destinacije
Objavljeno: 18.10.2016; Ogledov: 676; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

2.
Marketing mix and tourism destination image
Urška Binter, Marko Ferjan, João Vasco Neves, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: Background and Purpose: The aim of the research was to find out how business partners from the field of tourism estimate the dimensions of the image of Bled and the marketing mix used to promote Bled. Further on we were interested in evaluating the influence of image and marketing mix on the scope of sales measured in overnights. The following dimensions of image were explored: perceived uniqueness of image as a whole, perceived uniqueness of attractions and experiences, perceived quality of the environment (cleanness), perceived feeling of safety, as well as the dimensions of the marketing mix: perceived quality of products (accommodation, culinary offer, transfers, etc.), perceived price of services, perceived manner of sales for the promotion of Bled, perception of promotional channels, perception of residents (politeness, friendliness, multicultural and religious openness, etc.) and a positive experience of visiting Slovenia. Design/Methodology/Approach: The survey was dispensed among 400 incoming agencies, foreign tour operators, tourist agencies and associations that promote the product of Bled. 235 units were received, 164 of them were completed. The respondents come from 30 countries from all over the world. Results: The findings disclose how service quality, tourist provider competencies and environmental factors are estimated. Safety at Bled has the highest arithmetic mean and the lowest standard deviation. The lowest ranking is linked to traffic and tolerance towards other religions. It is alarming to find the service quality, as the core of tourism business, rated poorly during the main season. Conclusion: Having overviewed the available literature it might be concluded that the analysis can be regarded as the first research of the tourist destination Bled performed in this manner and scope.
Ključne besede: image, marketing, research, tourism
Objavljeno: 04.04.2017; Ogledov: 352; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (830,56 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici