| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalizacija storitev v modni industriji
Urška Berden, 2022, magistrsko delo

Opis: Živimo v fascinantnem in hitro rastočem svetu, saj digitalizacija in rastoča tehnologija postajata nujni del našega vsakdana, ob tem nam ponujata tudi ugodje in lajšata življenje. Svet, v katerem živimo, se nenehno spreminja in z njim se dramatično spreminja tudi digitalizacija. Digitalizacija storitev igra danes vedno pomembnejšo vlogo v gospodarskih panogah in industrijskih dejavnostih kot tudi na ostalih področjih življenja, saj vpliva na vsa delovna okolja, organizacijsko kulturo in na celotno družbo. Sodobnejši razvoj digitalizacije storitev in tehnologije odpira nove priložnosti v poslovanju modnih in drugih dejavnosti v gospodarstvu, je trajnostno naravnan, omogoča uspešnejše poslovanje in zaupanje ter spodbuja k uporabi digitalizacije. Digitalne storitve omogočajo hitrejšo in enostavnejšo uporabo tako odjemalcem kot ponudnikom storitev. Epidemija, ki je konec marca 2020 povzročila zaprtje celotnega sveta in gospodarstva, je negativno vplivava tudi na modno industrijo, povzročila je številne negotovosti. Modne hiše so bile za nekaj časa primorane zapreti svoja vrata in izvajati svojo funkcijo preko spleta. Za modno industrijo je postal nov veliki izziv, kako se digitalno preobraziti, torej kako izbrati ustrezno digitalno strategijo, kako najbolje izkoristiti digitalne storitve in inovacije, kako slediti digitalnim trendom in kako slediti željam odjemalcem. V magistrskem delu je predstavljena in prikazana vloga, trendi, prednosti ter slabosti digitalizacije storitev in inovacij v modni industriji. V raziskovalnem delu je s tremi različnimi modnimi oblikovalci izveden intervju na temo Digitalizacija storitev v modni industriji. Glavni poudarek je na 3D tehnologiji, 3D modeliranju in digitalnem marketinškem komuniciranju, kjer so podrobneje analizirane priložnosti, izzivi, nevarnosti in tveganja, s katerimi se soočajo modni oblikovalci. Analiziran je način digitalizacije njihovih storitev, izbira orodij za digitalizacijo in učinkovitost digitalnega marketinškega komuniciranja s pomočjo digitalnih orodij
Ključne besede: Storitve, Markeitng, Digitalizacija, Modna industrija.
Objavljeno v DKUM: 01.12.2022; Ogledov: 871; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

2.
Nabavno poslovanje v podjetju ocean orchids d. o. o.
Urška Berden, 2019, diplomsko delo

Opis: Nabava v podjetju je tista, ki mu daje priložnost za odpiranje in širitev na trg. Posledično ima to zelo pomemben strateški vpliv na razvoj gospodarstva. Pomembno je, da vsako podjetje nabavlja zalogo materiala od najugodnejših dobaviteljev. V teoretičnem delu diplomskega projekta je na podlagi različnih strokovnih virov natančneje opredeljen pojem nabava in vse kar je povezano z nabavo. Predstavljene so podrobnosti procesa nabave ter kako poteka nabava v sodelovanju z ostalimi poslovnimi funkcijami. V praktičnem delu diplomskega projekta je predstavljeno nabavno poslovanje v podjetju Ocean Orchids d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo tropskih orhidej Phalaenopsis. Opisana je vizija in strategija podjetja, njegova organizacijska struktura ter trajnostne prakse.
Ključne besede: nabava, nabavni marketing, reverzibilni marketing, organizacija nabavne funkcije, centralizirano nabavno poslovanje, decentralizirano nabavno poslovanje, proces nabavnega poslovanja, proces nabave, Ocean Orchids, vizija podjetja, strategija podjetja, organizacijska struktura, analiza nabavnega poslovanja, analiza nabave, raziskava nabave.
Objavljeno v DKUM: 29.10.2019; Ogledov: 1681; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici